Gå til innhold

sambo vil bruke anabole sterioder!!!!

Gjest Nina23Hamar

Anbefalte innlegg

*host*trangsynt*host*

Pussig hvordan kvinnfolk går i forsvarsposisjon når det faktisk kommer flotte innlegg fra brukere av disse medikamentene.

Muligens frøken trangsynt burde ta seg et kurs i emosjonell intelligens før videre posting?

Jeg trekker meg unna så kan dere leke videre i syforeningen deres :)

Sosial EQ har jeg nok av, men tenk på at de som tar anabole steroider utvikler asosial atferd. Så hvem som trenger kurs her eller ikke, trenger jeg ikke nevne engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rune Rask

Her sitter jeg med samboer, unge, ingeniørutdannelse, bolig samt trygg og god jobb.

I tillegg har jeg en veltrent kropp og god helse. Jeg har enda ikke utviklet asosiale tendenser bortsett fra at jeg ikke drikker alkohol når vi går på byen.

Kan du fortelle meg når jeg begynner å bli asosial? Er det noe som skjer over natten? Heh...

Håper for guds skyld du også jobber nattskift ellers vil jeg påstå at det er du som begynner å få asosiale tendenser nå midt på natten.

Du må ha hatt dårlig erfaring med brukere av anabole steroider siden du bruker såpass mye energi på å hakke og kritisere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte litt Efedrin og sånt selv da jeg trente aktivt, og har i grunnen aldri vært i mot det. Var det heller ikke da samboeren min tok noen kurer med steroider (sprøyter). Sambo hadde et sunt forhold til det følte jeg, han tok en kort kur, tok pause etc. og han har gjort det flere ganger over tid. Ikke bare for å ta en kur, men for å få en boost samtidig som han trener hardt og har et nøye kostholdsregime.

Jeg synes han forandret seg ganske mye. Han fikk et mye heftigere temperament (ikke sånn at han var voldelig eller noe), men han hisset seg opp for småting, og det gjorde han aldri før og kunne eksplodere skikkelig. I etterkant har han også slitt med store kviser i nakken og på brystet som han ikke blir kvitt.

Han har ingen andre plager, han var nylig inne til full legesjekk.

Likevel synes jeg han forandret seg så mye under kurene, at jeg ikke likte ham lenger. Nå har han heldigvis innsett det selv også, så han gjør det ikke lenger. Jeg hadde vært veldig i mot at han hadde gjort det igjen, men mener det skal mye til før man tar kvelden av det.. Var personlighetsforandringene hans som var det verste.

Endret av Ce'Nedra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg med samboer, unge, ingeniørutdannelse, bolig samt trygg og god jobb.

I tillegg har jeg en veltrent kropp og god helse. Jeg har enda ikke utviklet asosiale tendenser bortsett fra at jeg ikke drikker alkohol når vi går på byen.

Kan du fortelle meg når jeg begynner å bli asosial? Er det noe som skjer over natten? Heh...

Håper for guds skyld du også jobber nattskift ellers vil jeg påstå at det er du som begynner å få asosiale tendenser nå midt på natten.

Du må ha hatt dårlig erfaring med brukere av anabole steroider siden du bruker såpass mye energi på å hakke og kritisere.

Sitter her pga jeg er sykemeldt etter en operasjon. Jobben min består mest av bare kveldsvakter, derfor denne døgnrytmen. Noe du egentlig ikke har noenting med, og det at du kritiserer meg fordi jeg sitter oppe om natta på den måten får meg til å begynne å tenke... :roll:

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruke efidrin når man trener? Blir man tynnere? Hm kanskje jeg skal starte med det?

Ikke å anbefale. Det funker ikke spesielt bra i forhold til hvilke bivirkninger det har. Hadde f.eks. en del ubehagelig hjertebank. Jeg var ung og dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Sofie_*

Jeg begynte å rote med en som innrømte at han brukte anabole steroider. Da fikk jeg en forklaring på hans overdrevne svetting og det at det tok evigheter før han kom når vi hadde sex. Avsluttet ganske kjapt det forholdet...

Jeg ville IKKE ha godtatt det om samboeren min ville bruke sterioder. Det har bivirkninger som du også vil merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propaganda
:host:Hjern.evasket.:host:

Her er altså en som faktisk øser av sine personlige erfaringer med steroider og du kaller ham hjernevasket fordi hans erfaringer ikke stemmer overens med dine "erfaringer"... Hva baserer egentlig du dine uttalelser på?? Det er du som er hjernevasket for du for du uttaler deg om ting du ikke har satt deg inn i selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

ANabole STeroider er IKKE ulovlig.. Best folk finner ut hva de snakker om før de henger ut andre.. Anabole Steroider er ulovlig å KJØPe og ulovlig å SelgE, men ikke ulovlig å bruke.. Så hvis politi kommer på døra å du har bol kan de ikke gjøre noe..

Klovn. Du kan straffes for kjøp nesten uansett fordi det viser seg at retten ikke tror på folk som har fått en hel kur verd 10-15000. men ja det er jo helt normalt at man får slike gaver fra kompiser. Tenk da din smurf. Å ja det er lov å ha til eget bruk, men tror du virkelig at man kun oppbevarer 1-2 brukerdoser hjemme. Alt over vil du bli straffet for. Er ikke noe lempeligere enn narkotika dette skjønner du. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg gjorde det slutt med min forrige kjæreste fordi han begynte med AS. Kunne ikke ramle meg inn å fortsette et forhold til en som ønsker å ødelegge helsa si med fullt overlegg.

De som prøver å ufarliggjøre AS, er jo helt på jordet. De sier det ikke er farlig, kun for å trøste seg selv.

Jukser du med noe sånn, jukser du vel med det meste annet i livet også.

Dessuten krymper tissen, ballene blir som to rosiner og han mister sexlysten. Skikkelig macho :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

eksen min brukte steroider. Ikke å anbefale.. du endrer personlighet, og blir mer agressiv. Det er en grunn han er en eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg vil han ha MER muskler.

Skjønner jeg godt. Man kan jo aldri få for store muskler.

jeg får ikke hendene mine rundt overarmene hans engang når han strammer :(

Det skulle da bare mangle!

Dessuten så vil han bli seende ut som en okse hvis han får mer muskler.

Det er jo bare kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner en kroppsbygger som også er lege.

Han hevdet at små doser bol, med lange kurer på (og like lange perioder av), var ufarlig, forutsatt at man tilførte mye sunt fett (omega 3, 6 og 9 blant annet) for å skåne blodårene.

Kroppen kan fort dra på seg 5-10 liter vann på en kur, og det legger seg på kroppen på samme måte som fett. Derfor blir folk ofte seende oppblåste ut på kur. Enkelte stoffer drar mer vann inn i kroppen enn andre.

Utvikling av bryster og annet herk kan motvirkes med anti-østrogene stoffer som f.eks. arimidex og er et must.

Selv kjenner jeg mange som har bolet uten å ha blitt vrange i adferden av den grunn. Rent seksuelt vil bol heller neppe føre til store problemer, da fornuftige bolere tar stoffer som bringer den naturlige hormonproduksjonen opp igjen etter endt kur for å unngå hormonell "kræsj" (hcg eller clomid).

Mens man er på kur vil man fort 10-doble den naturlige testosteronproduksjonen, med alt dette medfører av ekstrem seksualdrift og ereksjon 24/7; så det er bare å gå til innkjøp av glidemiddel og holde seg fast i sengestolpen som best man kan, jenter, for her vil det gå unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
For det første er det ulovlig

for det andre er det farlig for ham selv

og

for det tredje er det potensielt farlig for deg

KLART du kan (og bør) stille et ultimatum!

Vil han bli slankere og mer muskuløs får han gjøre som skikkelige mannfolk med guts gjør: legge om kostholdet og trene "riktigere" :evil:

På toppen av det hele setter han det seksuelle samlivet deres i fare også... Har han tenkt på det??

Det er på ingen måte ulovlig å bruke anabole steorider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
da fornuftige bolere tar stoffer som bringer den naturlige hormonproduksjonen opp igjen etter endt kur for å unngå hormonell "kræsj" (hcg eller clomid).

HCG er da et graviditetsormon, er det ikke?

Jeg husker i alle fall at de en periode målte mitt HCG-nivå med 24 timers mellomrom da jeg var gravid...

Og hvis jeg husker barnelærdommen min riktig, er clomid et syntetisk østrogen, altså et kvinnehormon...

Så først skal man proppe i seg anti-østrogen tabletter, for så å tilføre syntetisk østrogen for å balansere det?

Hvorfor tukle med balansen i utgangspunktet da?

Det blir det alt for mye klussing med hormoner etter mitt syn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
HCG er da et graviditetsormon, er det ikke?

Jeg husker i alle fall at de en periode målte mitt HCG-nivå med 24 timers mellomrom da jeg var gravid...

Jeg vet det brukes av gravide kvinner (eller i hvert fall har en eller annen tilknytning til gravide kvinner :) ). En annen (utilsiktet?) effekt er altså at det får menns naturlige hormonproduksjon i sving igjen, dersom denne av ymse årsaker har tatt seg en tur i kjelleren.

Det finnes en del (les: veldig mye) info om disse stoffene på nettet, for de som måtte ha interesse av denslags. Bare å google i vei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man tar en graviditetstest så måler denne HCG verdiene i urinen for å sjekke om man er gravid... Så det er et hormon man produserer når man er gravid, ikke ellers....

Gir egentlig blanke f*** i om anabole steroider er ulovlig eller ikke, men jeg hadde UTEN tvil gått fra samboer dersom han begynte å ta det!

Greit at noen ikke opplever bivirkninger, men noen gjør faktisk det, og det er som regel ikke små heller...

Blant annet personlighets endringer, mister sex lysten, blir fort sint, blir aggressiv osv...

Men greit at folk vil ta det, så lenge det ikke er mine nærmeste..

Og ellers så ser jeg det som juks, rett og slett falske muskler som man ikke klarer eller gidder å byge selv av trening...

Forøvrig så er første innlegget fra februar 2005... Så jeg regner med at TS har funnet en løsning på problemet, og at den generelle bruken av anabole steroider ikke er en diskusjon under "samliv og relasjoner"... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg vet det brukes av gravide kvinner (eller i hvert fall har en eller annen tilknytning til gravide kvinner :) ). En annen (utilsiktet?) effekt er altså at det får menns naturlige hormonproduksjon i sving igjen, dersom denne av ymse årsaker har tatt seg en tur i kjelleren.

Det finnes en del (les: veldig mye) info om disse stoffene på nettet, for de som måtte ha interesse av denslags. Bare å google i vei. :)

Kvinner bruker ikke HCG!

HCG produseres naturlig under svangerskap, som Aftensol også sier...

det er helt enkelt et svangerskapshormon, og for å være helt ærlig er dette et minimum av kunnskap en bør ha når en velger å tilføre kroppen et hormon!

Det er skremmende at menn velger å tilføre kroppen hormoner, uten å vite HVA hormonene gjør, og hvordan det påvirker kroppen på lengre sikt!

Jeg var sammen med en kroppsbygger i flere år!

Hadde han begynt å "bole", hadde jeg gått fra ham på sekundet.

Jeg så alt for mange skrekkscenarioer hos andre som var sammen med gutter som "bolet", til å utsette meg selv for det samme.

Og heldigvis hadde han instillingen: "må jeg jukse for å oppnå målet mitt, har jeg tapt! Klarer jeg ikke oppnå målet på ærlig vis, må jeg redefinere målet!"

Han konkurrerte kun mot en person på slutten, og det var mot seg selv.

Han nådde aldri toppen, men det viktigste for ham var at han kunne se seg selv i speilet og vite at han hadde fulgt reglene.

Han visste at han ikke hadde jukset, og at om alle hadde fulgt reglene, hadde resultatet blitt et helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner bruker ikke HCG!

HCG produseres naturlig under svangerskap, som Aftensol også sier...

det er helt enkelt et svangerskapshormon, og for å være helt ærlig er dette et minimum av kunnskap en bør ha når en velger å tilføre kroppen et hormon!

Hvem sier at jeg har tilført kroppen min hcg (eller noe annet, for den saks skyld)?

Jeg løfter vekter og vet derfor ett og annet om hva enkelte folk tar, uten at jeg dermed tar det selv.

Han nådde aldri toppen, men det viktigste for ham var at han kunne se seg selv i speilet og vite at han hadde fulgt reglene.

Han visste at han ikke hadde jukset, og at om alle hadde fulgt reglene, hadde resultatet blitt et helt annet.

Nå er vel ikke bruk av bol forbudt i kroppsbygging, ei heller i strongman eller i visse (fortrinnsvis amerikanske) styrkeløftforbund heller.

At bruk av bol kan påføre kropp og sinn en del skader er det imidlertid liten tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...