Gå til innhold

sambo vil bruke anabole sterioder!!!!

Fremhevede innlegg

Gjest Nina23Hamar
Skrevet

Nei jeg vil ikke ha en sånn mann. Virkelig ikke.

Har sagt det til ha mange ganger, og da sier han (sikkert for å få avsluttet diskusjonen) at han ikke skal gjøre det. Men så går det noen uker også nevner han det igjen. Virker som om han glemmer forrige diskusjon.

Akk jahh :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest jemenini75
Skrevet

han driver garantert og lunker litt på ideén. Han prøver å bearbeide deg og sjekke ut om du har skiftet holdning. Derfor tar han det opp med jevne mellomrom. Sikkert ganske vanskelig for han å bevege seg i et miljø hvor bruk av AS sikkert er ganske vanlig og "akseptert".

Slik jeg vurderer det er det nummeret før han faller for fristelsen. Du bør være veldig konsekvent på dine holdniner. Utifra ulike historier jeg har hørt er det klin umulig å leve med en mann som bruker AS.

• 3 år senere...
Gjest heggiz
Skrevet

ANabole STeroider er IKKE ulovlig.. Best folk finner ut hva de snakker om før de henger ut andre.. Anabole Steroider er ulovlig å KJØPe og ulovlig å SelgE, men ikke ulovlig å bruke.. Så hvis politi kommer på døra å du har bol kan de ikke gjøre noe.. Mest sannsynlig kjøper du bolen å begår da en ulovlig handling.. men hva om man får det hos en kompis? uansett er det ikke ulovlig å bruke så drit i å heng ut folk fordi de bruker en veksthormon. Henger dere også ut de som er født veldig lave som også tar veksthormon for å bli høyere?

Gjest Gjest
Skrevet
ANabole STeroider er IKKE ulovlig.. Best folk finner ut hva de snakker om før de henger ut andre.. Anabole Steroider er ulovlig å KJØPe og ulovlig å SelgE, men ikke ulovlig å bruke.. Så hvis politi kommer på døra å du har bol kan de ikke gjøre noe.. Mest sannsynlig kjøper du bolen å begår da en ulovlig handling.. men hva om man får det hos en kompis? uansett er det ikke ulovlig å bruke så drit i å heng ut folk fordi de bruker en veksthormon. Henger dere også ut de som er født veldig lave som også tar veksthormon for å bli høyere?

Du høres like "smart" ut som en gjennomsnittlig boler.

Å bruke veksthoromoner fordi man TRENGER de for å vokse til normal høyde er noe helt annet enn å innta horomoner man allerede har nok av. Det er en rekke farlige bivirkning. Man blir som en oppblåst, uberegnelig ape av å bruke disse tingene. Veldig mange blir attpåtil voldelige, og da det er klart man ikke ønsker å kaste bort tid på en slik person.

Skrevet

Nå er det ikke slik at en får steroider og steroidderivater for å vokse, da. En bruker sermorelin (syntetisk Growth hormone releasing hormone), eller somatotropin (syntetisk growth hormone). Veksthormoner kan bodybuildere også bruke.

Det er kjempemange bivirkninger knyttet til bruk av anabole steroider, noe en kan lese om både på felleskatalogen og rxlist.com, men samtidig så må en bruke det om en ønsker å komme noen vei med idrettskarrieren. Du kan rett og slett trene mer og regenererer raskere om du boler. Gjelder for utholdenhetsutøvere også. Jeg har en god side som forteller hvordan en skal bole riktig, kan sende den på PM til de som ønsker det. Der kan du også få vite hvordan du bruker sentralstimulerende stoffer i riktig dose. Kan jo være nyttig for de som ønsker å vinne hobby-sykkelritt eller mosjonsløp.

Gjest Gjest
Skrevet
Blir så irritert og bekymret når han sier at han skal ta en "kur" med anabole steroider.

Han har lagt på seg litt, og vil nå få vekk fett og alt slik at muskler blir mer synlige. I tillegg vil han ha MER muskler.

Jeg blir helt fortvilet, for sambo har virkelig store muskler, jeg får ikke hendene mine rundt overarmene hans engang når han strammer :(

Jeg vil ikke at han skal gjøre dette med tanke på skader,hvordan humøret hans kan bli, alle bivirkningene også videre. Dessuten så vil han bli seende ut som en okse hvis han får mer muskler.

Jeg ber han ikke gjøre det, og han har ikke gjort det enda. Men allikevel nevner han det. Han vet at jeg hater det, men allikevel tror jeg han kommer til å gjøre det. Hva gjør jeg? :o :o

Kremt.. med mindre han har tenkt å begynne å trene vil boling virke motsatt av hva han tenker seg. Du får pupper og valpefett av boling og kun steinhard trening vil omdanne dette til muskler.

Dette unntatt alle de andre negative effektene av boling, selvfølgelig.

• 4 måneder senere...
Skrevet
Nå er det ikke slik at en får steroider og steroidderivater for å vokse, da. En bruker sermorelin (syntetisk Growth hormone releasing hormone), eller somatotropin (syntetisk growth hormone). Veksthormoner kan bodybuildere også bruke.

Det er kjempemange bivirkninger knyttet til bruk av anabole steroider, noe en kan lese om både på felleskatalogen og rxlist.com, men samtidig så må en bruke det om en ønsker å komme noen vei med idrettskarrieren. Du kan rett og slett trene mer og regenererer raskere om du boler. Gjelder for utholdenhetsutøvere også. Jeg har en god side som forteller hvordan en skal bole riktig, kan sende den på PM til de som ønsker det. Der kan du også få vite hvordan du bruker sentralstimulerende stoffer i riktig dose. Kan jo være nyttig for de som ønsker å vinne hobby-sykkelritt eller mosjonsløp.

Skrevet

...det påvirker visst også evnen til å se forskjell på store og små bokstaver? :ler:

Å ja, vi henger ut folk som setter seg selv, sin partner og sine omgivelser i fare. Og som tror at store muskler veier opp for at lillemann har tatt kvelden. For det gjør det ikke.

Skrevet

jaja anabole steroider det kan være farligt .men så farligt er det ikkje vist man bruker riktige doser svakeste produkt .så går det som offtest fint .bivirkninger kan man få av alle medisiner veldige farlige bivirkninger men selfølgelig når folk pøser på med veksthormoner og kraftige produkter så kan det gå veldigt gale kroppsdeler begyner og vokse på nytt .osv.men og som folk flest som trener vil ha stor kraftigere kropp men probleme ligger at man har dårlig matlyst og spiser lite man må ha godt med testosteron i kroppen og pøse på med protein og karbohydrater så skal man se at man vokser lit og lit jaja men nok med det ..men det steroider gjør er at det opner nøkkelen til muskelproteine og muskel proteinet består av hele 80% og muskelfiber20% .og når man spiser mye proteiner da så vil man vokse kjapt fordi muskelproteinen er opnet på fullt og tar allt inn i stedenfor 36% eller ka det no tar og da begyner kroppen og reparer musklene med ein gang etter trening så san funker det ...og di som vil bole kan jo bare bole det er jo ikkje deres kropp det er di som boler sin kropp det går får .og bol er bare mye med oppskrytt det er mange typer stoff blablablablabal ...........:)

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Anabole stereoider kan gi melk i brystene til menn. Jeg vet om en som fikk det. Skikkelig macho! :klaske:

Skrevet

Uten å anbefale steroider, som kan gi alvorlige skader, regner jeg med at dere vet at de samfunnsmessige(vold, sykehusopphold++) og helsemessige konsekvensene ved alkoholbruk, er langt mer alvorlig.

Tar det da som en selvfølge at dere som fordømmer steroider følger samme prinsipp ang. alkohol og usunt kosthold? Disse to tingene er jo mer alvorlig.

Skrevet

Vektøkning, kreft, leversvulster, høyt blodtrykk, hjerteinfarkt, kviser, stans i lengdevekst, økt kjønnsdrift og permanent håravfall er eksempler på bivirkninger som kan ramme brukere av anabole steroider. Pluss alt det psykiske. Psykoser, depresjoner m.m. Kanskje ikke alle deler mitt syn, men når jeg ser menn som tydelig har tatt steroider så ser jeg automatisk ned på de og tenker hvor ufattelig dumme de må være.

Skrevet

Kjenner folk som har gått på `as`, og de fraråder alle andre til å prøve å bruke det. Om han så velger å gjøre dette, så må du holde DINE øyne oppe og komme deg ut av forholdet fort som faen om han forandrer seg mentalt, om du da ikke går fra han allerede når han har tatt valget, som er det beste,

Min barndomsvenn tok livet av ei jeg kjenner og voldtok henne.

Han gikk på AS og hadde drukket alkohol i tillegg den dagen.

Skrevet
jaja anabole steroider det kan være farligt .men så farligt er det ikkje vist man bruker riktige doser svakeste produkt .så går det som offtest fint .bivirkninger kan man få av alle medisiner veldige farlige bivirkninger men selfølgelig når folk pøser på med veksthormoner og kraftige produkter så kan det gå veldigt gale kroppsdeler begyner og vokse på nytt .osv.men og som folk flest som trener vil ha stor kraftigere kropp men probleme ligger at man har dårlig matlyst og spiser lite man må ha godt med testosteron i kroppen og pøse på med protein og karbohydrater så skal man se at man vokser lit og lit jaja men nok med det ..men det steroider gjør er at det opner nøkkelen til muskelproteine og muskel proteinet består av hele 80% og muskelfiber20% .og når man spiser mye proteiner da så vil man vokse kjapt fordi muskelproteinen er opnet på fullt og tar allt inn i stedenfor 36% eller ka det no tar og da begyner kroppen og reparer musklene med ein gang etter trening så san funker det ...og di som vil bole kan jo bare bole det er jo ikkje deres kropp det er di som boler sin kropp det går får .og bol er bare mye med oppskrytt det er mange typer stoff blablablablabal ...........:)

Og du er da FOR boling? Vanskelig å forstå innlegget ditt, men kanskje ikke så rart om du da er innenfor dette miljøet ...

Skrevet
Uten å anbefale steroider, som kan gi alvorlige skader, regner jeg med at dere vet at de samfunnsmessige(vold, sykehusopphold++) og helsemessige konsekvensene ved alkoholbruk, er langt mer alvorlig.

Tar det da som en selvfølge at dere som fordømmer steroider følger samme prinsipp ang. alkohol og usunt kosthold? Disse to tingene er jo mer alvorlig.

...hva slags tåpelig argument er det?

For det første: hvor er sammenhengen?

For det andre: hvor har du fått det fra at det finnes noen som helst likhet mellom alkohol, overvekt og anabole steroider?

For det tredje: hva i all verden har fått deg til å tro at de fleste her inne synes det er greit med alkoholisme og sykelig overvekt?

Gjest Rune Rask
Skrevet
For det første er det ulovlig

for det andre er det farlig for ham selv

og

for det tredje er det potensielt farlig for deg

KLART du kan (og bør) stille et ultimatum!

Vil han bli slankere og mer muskuløs får han gjøre som skikkelige mannfolk med guts gjør: legge om kostholdet og trene "riktigere" :evil:

På toppen av det hele setter han det seksuelle samlivet deres i fare også... Har han tenkt på det??

En viktig presisering fra en som har holdt på med steroider i 5 år;

Anabole steroider er ikke ulovlig. Det er veldig mange fordommer ute å går med en gang man kommer inn på dette temaet.

Muskelbyggende steroider skal misbrukes ekstremt kraftig over lang tid før man _muligens_ opplever de mest kritiske bivirkningene. Det er snakk om 10, kanskje 20 år sammenhengende bruk.

Det du skal være OBS på om han ønsker å fjerne kroppsfett i tillegg til å bygge muskler er effedrinen. Dette medikamentet derimot er ikke lovlig i Norge. Det kan være avhengigehetsdannende og kan virkelig ødelegge en person og evnt familien.

Forskjellige stackmixturer, ECA, amfetamin, DNP er eksempler på preparater som er utbredt i denne forbindelsen. De to sistnevnte er livsfarlige!

La mannen din holde på. Det er så harmløst som det kan få blitt. Det som er farlig er evnt overgang til narks.

Lykke til.

Hilsen familiefar og steroiderbruker.

Skrevet
:host:Hjern.evasket.:host:

Hoho! Dagens!!!

:klappe:

Gjest Tilfeldig leser
Skrevet

*host*trangsynt*host*

Pussig hvordan kvinnfolk går i forsvarsposisjon når det faktisk kommer flotte innlegg fra brukere av disse medikamentene.

Muligens frøken trangsynt burde ta seg et kurs i emosjonell intelligens før videre posting?

Jeg trekker meg unna så kan dere leke videre i syforeningen deres :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...