Gå til innhold

En liten seksuell utblåsning!

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

okei.. det bare må komme ut.. *ARG!* Jeg er så frustrert om dagen. vet det høres klisjeaktig ut, men jeg synes det er så utrolig masse sek-greier fra alle kanter. Og det er liksom ikke snakk om A4-sex, for da er man kjedelig og prektig... Nei, man skal leve ut fantasier og pushe grenser, prøve det meste. SM, Wetsex, analsex, jentesex, 3kant, 4kant og allt mulig annet.. Joda det er jo opp til en hver hva man vil teste ut.. Men jeg inndrømmer at jeg ble litt "revet med av trenden". Følte at ville jeg ikke teste ut ting, og være litt kinky i hodet var jeg totalt umodrene og harry. (noe jeg vanligvis gir blanke i)

Men det gav meg selvsagt ikke en shitt.. SÅ sitter jeg her, og er fornøyd med min A4-sex som er så totalt kjedelig, i medias øyne.. Men fy søren hvor godt det er!!! :sjarmor:

Blir bare så arg på at allt og alle spiller på sex!! Også er det ikke noe gøy og være "kjedelig" på dette området" Ei vennine av meg fikk jo neste sjokk da hun spurte meg om 3kant, oralsex osv og over mine svar.. Men det er jo litt rart at man skal reagere på at folk ikke har testa ut det meste (joda, har testa ut oral, gir gjerne, men tar ikke i mot *grøss*) Lurer egentlig på om det er meg det er noe galt med...

PHU! Dagens (nattens) utblåsning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men så lenge du er fornøyd med sex-livet ditt er jo det superdupert i seg selv!! Så får andre pule slike de liker det :sjarmor:

Men jeg er enig at sex blir litt kjedelig når det er overalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Manic over her....... Slapp av, og nyt det sexlivet som passer for DEG. Jeg synes også det er altfor mye fokus på alt man på død og liv skal prøve ut, og det blir litt feil. Man kan eksperimentere fordi man har lyst, ikke fordi media eller venner forteller deg at "alle" gjør det.

Personlig tror jeg ikke "alle" har så vannvittig spennede sexliv heller.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig i at det er for my fokus på sex og grense-sprengning på det området.

Men med A4 sex hva mener du da? Bare vanlige stillinger, helstmed lyset av liksom? Er ikke oralsex del va livet ditt heller?

Oralsex hører ikke med til noe grensesprengende mener jeg, men en viktig del av et vanlig sex-liv. Folk som ikke takler det har et unormalt forhold til underlivet sitt tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt 24

Du sier du har et super bra sex liv uten noe fancy greier som anal-sex, oral-sex, vibrator og gruppesex osv.!

Well, good for you!

Lurer bare på hvordan sexliv du har, hvis du grøsser av å motta oral-sex...????

Må være utrolig lett å tilfredsstille dine behov da:)

Litt misjonær og doggystyle så er det gjort!

Kan jo tenkes at andre synes det blir litt ensformig og kjeeeedelig i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

Det er virkelig det samme for meg hva folk praktiserer... men jeg stusset også over at du liker å suge typen men liker IKKE å bli slikket...?

Forfriskende problemstilling for typen din iallfall :-) det er jo kjempedeilig...

Men jeg er dønn enig i det der med sex fokuseringen, jeg føler også at det helst skal være akrobatikk og multi og super og hit og dit for at man skal være "up to date" og verdt å være sammen med :ler: enda en stille stund med kiling på ryggen og dype blikk kan være minst like heftig på sin måte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Men med A4 sex hva mener du da? Bare vanlige stillinger, helstmed lyset av liksom? Er ikke oralsex del va livet ditt heller?

Oralsex hører ikke med til noe grensesprengende mener jeg, men en viktig del av et vanlig sex-liv. Folk som ikke takler det har et unormalt forhold til underlivet sitt tror jeg.

Med A4- sex mener jeg, vanlig stillinger (misjonær, bakfra, ri...) lyset trenger da ikke å være av :sjarmor: , ang oralsex... Vel deilig å gi, som feks en del av forspillet. Men jeg syne de litt ekkelt å motta det selv selv. Det kiler, er vått og ekkelt *grøss* Tror ikke jeg har noe unormal forhold til underlivet mitt for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til trådstarter: Synes ikke at du skal føle deg unormal for å like "vanlig" sex og at du er helt fornøyd med det.

Jeg har prøvd ut mye, men nå etter at jeg føler at jeg er ferdig min utprøvingsfase, så har jeg funnet min favoritt: nemlig misjonærstillingen. Og ikke er jeg hypp på å få oralsex heller (så fremt det ikke er hot`n cold) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...