Gå til innhold

Snus - hva sier dere i kassa?

Anbefalte innlegg

Skrevet
21 minutter siden, FantasDick skrev:

De fleste kundene sier bare navnet på snusen - noen det fulle og hele navnet og noen bare deler av det. Jeg har en god del stamkunder som bare sier "snus" og jeg vet hva de skal ha. De som ikke snuser selv, men som handler for noen andre sier ofte hvordan boksen ser ut. 

Kan de i kassa virkelig huske hva alle skal ha?   Jeg har til gode å stå i kø i kassa å høre noen si "også ska jeg ha røyk".  De fleste sier prince mild, marlboro eller what ever.  Jeg sier aldri at jeg bare skal ha snus.  Det vill vært rart iom at det finnes 128 sorter. 

Skrevet
18 minutter siden, Peonjenta skrev:

Kan de i kassa virkelig huske hva alle skal ha?   Jeg har til gode å stå i kø i kassa å høre noen si "også ska jeg ha røyk".  De fleste sier prince mild, marlboro eller what ever.  Jeg sier aldri at jeg bare skal ha snus.  Det vill vært rart iom at det finnes 128 sorter. 

Tror det skal godt gjøres å huske alle, men jeg personlig husker ganske mange. Har flere stamkunder som sier ".. Og så røyk" eller bare "jeg skal ha snus". Det samme gjelder han som skal ha rekesalat på baconpølsa i grovt brød, han som skal ha rollerburger med litt salat og ikke dressing eller han som skal ha bare ost, bacon og krydder på hamburgeren. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Kan jeg få en boks skruf extra sterk white porsjon? Neineinei ikke den der!!!!" 

Vedkommende i kassa tar nesten alltid fram skruf slim fresh white først, og så er det alltid et rabalder uten like å finne frem riktig snus :laugh:

Anonymkode: 8de13...fb7

Skrevet

Skuf xtra sterk white, takk. Får aldri det jeg skal ha på første forsøk :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nesten gitt opp å bestille snus, så derfor gikk jeg bare over til skruf porsjon. Enkelt og greit :P Søsteren min derimot, har den der Skruf slim fresh white extra strong osv osv :ler:

Anonymkode: dad2e...7fb

Skrevet

"Åsså en skruf slim fresh white"

AnonymBruker
Skrevet
On 4/29/2018 at 10:29 PM, Peonjenta said:

Ja, noen av dem kan det. Her om dagen skulle jeg være snill og kjøpe en boks snus til sønnen min. Jeg spurte om hun i kassa kunne åpne skapet så jeg kunne se om jeg kjente igjen boksen, men hun tok bare ut en boks og ga meg med ordene "det er denne han pleier å kjøpe". :) Så ja, noen i kassa kan huske hva noen, selvfølgelig ikke alle, skal ha. 

Anonymkode: 936ad...e76

Skrevet

Jeg har funnet ut at det er tidsbesparende for både den ansatte i kassa og meg om jeg bare holder opp min egen snusboks og sier "og så en sånn". 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...