Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle de utsagnene stemmer jo på de fleste, det spørs bare på dagen. Soltegnet alene utgjør egentlig ikke noen håndfast beskrivelse.

Anonymkode: c21cb...09d

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer ikke i det hele tatt på meg. Er skytten. 

Anonymkode: 62f19...99f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer dessverre(?) ganske mye på meg som er Scorpio. 

Anonymkode: 8eeba...60a

AnonymBruker
Skrevet

Nei beskrivelsen passer ikke meg i det hele tatt og jeg er født i væren. Jeg finnes ikke impulsiv og lite gjennomtenkende, ei heller selvsentrert. 

Anonymkode: 831db...e2c

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det stemmer ikke spesielt godt på meg (vekten). Beskrivelsene passer heller ikke særlig godt på nærmeste familie, eller gode venner, muuligens med et par unntak.

Anonymkode: 8abbe...471

AnonymBruker
Skrevet

Er fisk. Stemmer ikke.

Anonymkode: ea5f7...b65

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal visst være sjalu,selv om jeg er den minst sjalue jeg vet.

Anonymkode: 6625c...4f9

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Nei, stemte veldig dårlig. Er tyren. Det eneste er at jeg trenger mye alenetid og kan bli litt lat...

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Jegskulleønskeat said:

Nei, stemte veldig dårlig. Er tyren. Det eneste er at jeg trenger mye alenetid og kan bli litt lat...

Da stemte det jo da!

Anonymkode: 95dcb...2b2

• Liker 3
Gjest Husmusa70
Skrevet

Noe av det stemmer på meg og noen på moren min, vi er begge tvillinger. Jeg prater og prater og kan tidvis være dårlig til å lytte, hun forteller de samme historiene om igjen og "pynter" på dem for hver gang, og er elendig til å lytte.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Jegskulleønskeat said:

"Tyrer er veldig praktiske mennesker, ifølge astrologen. De har også en tendens til å bli late, og trenger veldig mye alenetid.

— Tyrer er sta mennesker som godt kan si nei til invitasjoner fra venner og familie. De kan være veldig late, med mindre det er penger involvert, for tyrer verdsetter materiell rikdom, sier Furiate."

Hvordan stemte det veldig dårlig da?

Anonymkode: 85130...ca5

• Liker 1
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Jomfruen, kan nok stemme litt. :ninja:

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Tyrer er veldig praktiske mennesker, ifølge astrologen. De har også en tendens til å bli late, og trenger veldig mye alenetid.

— Tyrer er sta mennesker som godt kan si nei til invitasjoner fra venner og familie. De kan være veldig late, med mindre det er penger involvert, for tyrer verdsetter materiell rikdom, sier Furiate."

Hvordan stemte det veldig dårlig da?

Jeg er ikke særlig praktisk anlagt. Er dårlig på å sette grenser, si nei til familie og venner. I tillegg er jeg ikke opptatt av materiell rikdom

Skrevet

Tror virkelig folk på horoskop i 2018? Hvor imbesil må man være da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Væren og stemmer ikke. Er heler en pushover enn en leder. Orker ikke bråk så derfor trekker jeg meg heller unna eller tier still.

Anonymkode: 1d93c...a54

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Peaches skrev:

Er du Vannmann? :fnise:

Anonymkode: 8d843...9aa

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
11 minutter siden, Peaches skrev:

Denne tråden er bare for moro.

AnonymBruker
Skrevet

Løven skal visst være dramatisk og forfengelig, bruke dramatiske virkemidler for å få viljen sin og ha så store tanker om seg selv at de er lett krenkbare. 

Jeg var sånn som tenåring, men ikke nå lenger. Jeg har stor tro på meg selv, men finnes ikke selvhøytidelig, krenkbar eller sta.

Så nei, det passer ikke :)

Anonymkode: db080...731

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, Peaches said:

Gå hit og still et horoskop og se hvem som er imbesil. Jeg har skremt flere med denne siden ;) http://www.astro.com/horoskoper 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...