Gå til innhold

hvem er de?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det nevnes at noen har pulevenn, og for å si det sånn det skjules veldig godt. Derfor er spørsmålet mitt hvilke kvinner er det som har en pulevenn, hvor gammel er hun og hvilke yrke jobber hun innen?

hva er dine historier?

Anonymkode: 2d2d1...1af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du egentlig? Skjules veldig godt? Det er vel ikke akuratt vanlig å gå å flagge med sexlivet sitt da. Sexlivet er en privatsak. Alle slags kvinner og menn i alle aldre og tilfeldige yrker har pulevenner.
Mener du at de som har knullevenn eller åpen for det skal gå med et farget bånd rundt armen som det står "Åpen for pulevenn" på eller hva? Eller når folk snakker med deg "Hei jeg heter Therese" "åja hva driver du med da? " "Jeg jobber med.... liker .... ja også har jeg pulevenn da!" Hehehehehehe......... Nei.... Sexlivet er en privatsak :)

Anonymkode: bd88b...533

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det nevnes at noen har pulevenn, og for å si det sånn det skjules veldig godt. Derfor er spørsmålet mitt hvilke kvinner er det som har en pulevenn, hvor gammel er hun og hvilke yrke jobber hun innen?

hva er dine historier?

Anonymkode: 2d2d1...1af

Noen har pulevenner men slett ikke alle har det. Jeg kunne aldri hatt det. For meg hører sex til i et forhold og ikke med hvem som helst. 

Anonymkode: 6a81f...326

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...