Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #1 Del Skrevet 22. februar 2005 http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=11&PNO=53522 Hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 23. februar 2005 #2 Del Skrevet 23. februar 2005 Har ikke prøvd den, men synes for det frste at den så skikkelig kjedelig ut (skal helst ha en som stinulerer klitoris samtidig jeg, men det er jo meg da...), og så må det jo være utrolig tungvindt med ledning?!?! Har jo ikke mye frihet da akkurat. Tror du kan få noe mye bedre, og billigere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2005 #3 Del Skrevet 23. februar 2005 Hakke prøvd den, den så vel helt vanlig ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #4 Del Skrevet 23. februar 2005 skal helst ha en som stinulerer klitoris samtidig jeg' date=' men det er jo meg da[/quote'] Det er jo det den er for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2005 #5 Del Skrevet 24. februar 2005 Æh, jeg syntes den så litt kjedelig ut, jeg men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #6 Del Skrevet 24. februar 2005 jeg syns den så smertefull ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest werta Skrevet 24. februar 2005 #7 Del Skrevet 24. februar 2005 Har den. Den er bare fantastisk i klitoris-området! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 24. februar 2005 #8 Del Skrevet 24. februar 2005 Den er utroli bra Så hvis du har lyst på den burde du kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå