Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

er foten min forstuet eller brukket jeg fikk fire skap som henger sammen over foten fikk et kraftig sår innvendig og utenpå er blå/lilla fra halve foten til litt utpå tærne og er veldig hovend. Beinet er litt skeivt og klarer ikke å gå på det. Klarer ikke påbevege på tærne og vri rundt på den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Legevakta neste! Kan du ikke gå, ber du om ambulanse. De har spesialutstyr, så de trenger ikke å bære deg på båre, om det er trapper som skal forseres. Ta med toalettsaker, mobil og lader etc - anta at du kan havne på sykehus.

Lykke til, håper det går fint med foten! :)

Endret av T-Rex
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du ber aldeles ikke om ambulanse, du får noen du kjenner tilå kjøre deg eller tar taxi til legevakten og får tatt røntgen. 

Anonymkode: af4ab...c38

AnonymBruker
Skrevet

Siden ingen her har røntgensyn er slike innlegg veldig dumme. Du må ta røntgen og det gjøres på sykhus

Anonymkode: 05a86...fa5

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du ber aldeles ikke om ambulanse, du får noen du kjenner tilå kjøre deg eller tar taxi til legevakten og får tatt røntgen. 

Anonymkode: af4ab...c38

Du har helt rett, man ber ikke om ambulanse. De du snakker med vurderer dette utifra situasjonen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan ikke vi vite. Du får komme deg på legevakten

Anonymkode: 8da0c...34f

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden ingen her har røntgensyn er slike innlegg veldig dumme. Du må ta røntgen og det gjøres på sykhus

Anonymkode: 05a86...fa5

Nei, det kan gjøres på legevakt også

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som brudd.

Anonymkode: f4c28...264

Gjest padawan
Skrevet (endret)

Når det er så opplagt som det er i dette tilfelle skjønner jeg meg ikke på folk som ikke drar til legevakten istedenfor å spørre på forumet.

Endret av padawan
Skrevet
1 hour ago, padawan said:

Når det er så opplagt som det er i dette tilfelle skjønner jeg meg ikke på folk som ikke drar til legevakten istedenfor å spørre på forumet.

Jeg kan forstå det, for det er ganske mange som ikke vil bli tatt for å være pinglete.

De gangene jeg har vært på legevakta, og lurt på om jeg har vært ei pingle, har det vært alvorlig. Hver gang. Og de begynner å blir mange, etter et langt liv (3-4). Min erfaring er at du har en indre stemme som forteller at det er noe utover "slått meg litt".

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bor tydeligvis i byen. På bygda har de aller færreste røntgenmaskin. 

Anonymkode: 42ef8...ae5

AnonymBruker
Skrevet

Beinet er skjevt og du klarer ikke å gå på foten? Å du tenker ikke at du da skal dra til legen??? 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ikke gjøres overalt nei. Vi må kjøre til Tønsberg om vi trenger røntgen. Er nok ikke lenge til legevakta blir lagt ned.

Anonymkode: 9a85d...073

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bor tydeligvis i byen. På bygda har de aller færreste røntgenmaskin. 

Det er vel ikke sykehus på bygden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...