missLynch Skrevet tirsdag kl. 07:48 #1841 Skrevet tirsdag kl. 07:48 Fikk vondt av Lisa i dagens pod; modig av henne å dele slike ting med lytterne. Fikk ikke helt tak på hvem det gjelder, men håper hun tar godt vare på seg selv og at hun har gode folk rundt seg ☺️ 1
Jennyfromtheblock Skrevet tirsdag kl. 08:38 #1842 Skrevet tirsdag kl. 08:38 missLynch skrev (47 minutter siden): Fikk vondt av Lisa i dagens pod; modig av henne å dele slike ting med lytterne. Fikk ikke helt tak på hvem det gjelder, men håper hun tar godt vare på seg selv og at hun har gode folk rundt seg ☺️ Av ren forvirring og nysgjerrighet: hva mener du med "slike ting"? Jeg føler det er et eller annet jeg ikke catcher her. Det jeg klarer å få ut av det: Et slags sammenbrudd har funnet sted, pga belastning over tid eller noe konkret har skjedd? Hun forteller og mer om oppvekst og psyke, men for så vidt intet nytt der så vidt jeg hører, hennes mor har ikke vært stabil og ikke helt grei med henne. Psykisk vold virker iaf tydelig for meg. Men er det noe mer...?
Livetskjer Skrevet tirsdag kl. 10:08 #1843 Skrevet tirsdag kl. 10:08 Jennyfromtheblock skrev (1 time siden): Av ren forvirring og nysgjerrighet: hva mener du med "slike ting"? Jeg føler det er et eller annet jeg ikke catcher her. Det jeg klarer å få ut av det: Et slags sammenbrudd har funnet sted, pga belastning over tid eller noe konkret har skjedd? Hun forteller og mer om oppvekst og psyke, men for så vidt intet nytt der så vidt jeg hører, hennes mor har ikke vært stabil og ikke helt grei med henne. Psykisk vold virker iaf tydelig for meg. Men er det noe mer...?
Livetskjer Skrevet tirsdag kl. 10:12 #1844 Skrevet tirsdag kl. 10:12 Jeg tolket det som at det var slutt med nåværende kjæreste og at han også har bedratt henne…… Jeg visste ikke at hun hadde hatt en sånn oppvekst her i morgen sammen med «Tønnefar» som det virker som hun er så glad i. Fikk så vondt av henne i dag. 1
refill Skrevet tirsdag kl. 10:31 #1845 Skrevet tirsdag kl. 10:31 "Løgn og kulde inn i huset mitt" handler vel trolig, dessverre, om han. 1
Jennyfromtheblock Skrevet tirsdag kl. 10:45 #1846 Skrevet tirsdag kl. 10:45 refill skrev (13 minutter siden): "Løgn og kulde inn i huset mitt" handler vel trolig, dessverre, om han. Ai.....ok. Da var jeg kanskje litt for treg. Så handler ikke fortsatt om K, men nye E?
lurker Skrevet tirsdag kl. 11:49 #1847 Skrevet tirsdag kl. 11:49 Jennyfromtheblock skrev (1 time siden): Ai.....ok. Da var jeg kanskje litt for treg. Så handler ikke fortsatt om K, men nye E? Ja, dette er den nye. Reprise, høres det ut som, dessverre.
Jennyfromtheblock Skrevet tirsdag kl. 12:03 #1848 Skrevet tirsdag kl. 12:03 lurker skrev (13 minutter siden): Ja, dette er den nye. Reprise, høres det ut som, dessverre. Altså...det blir jo helt absurd...?
Jennyfromtheblock Skrevet tirsdag kl. 12:05 #1849 Skrevet tirsdag kl. 12:05 Morradi skrev (På 30.1.2026 den 14.28): Han fyren hun har nå er skikkelig fin, -både inni og utenpå. Godt kjent i musikkmiljøet i Trøndelag som en bra fyr. Huff....kan virke som at dette ikke stemte allikevel? Dessverre.
Morradi Skrevet tirsdag kl. 16:27 #1850 Skrevet tirsdag kl. 16:27 Jennyfromtheblock skrev (4 timer siden): Huff....kan virke som at dette ikke stemte allikevel? Dessverre. Nei… Virker som om han nye heller ikke har vært en bra fyr. Synd! For, har som sagt, bare hørt fine ting om han. Men da først og fremst som musiker, og at han er god å samarbeide med. Men det trenger jo ikke å bety at han er bra kjærestemateriale. Åpenbart ikke. Ønsker Lisa alt godt, -og håper hun nå får rydda opp i greiene sine, og tatt vare på seg selv! 🫶🏻 1 1
Eplepai1 Skrevet tirsdag kl. 16:59 #1851 Skrevet tirsdag kl. 16:59 Er dere sikre på at det omhandler dette? Jeg klarte ikke å forstå det når jeg hørte på. Jeg trodde det «bare» var et slags sammenbrudd ifm bruddet med K. Har lyttet i mange år.. snodig at jeg ikke fikk med meg det samme som dere. Var var det spesifikt hun sa som gjør at dere tenker slik?
lurker Skrevet tirsdag kl. 17:12 #1852 Skrevet tirsdag kl. 17:12 Eplepai1 skrev (4 minutter siden): Er dere sikre på at det omhandler dette? Jeg klarte ikke å forstå det når jeg hørte på. Jeg trodde det «bare» var et slags sammenbrudd ifm bruddet med K. Har lyttet i mange år.. snodig at jeg ikke fikk med meg det samme som dere. Var var det spesifikt hun sa som gjør at dere tenker slik? Ja, det er helt sikkert. Hun sier blant annet at hennes gamle barndomsprogrammering igjen har lurt henne inn i et mørkt sirkus. At hun forrige torsdag tok valget om å stenge døren og si at det er over, at det er slutt. Jeg kan ikke være med på dette her. At hun de siste dagene har lovet seg selv at hun aldri mer skal la løgn og kulde komme inn i huset sitt. For utenforstående kan det kanskje høres ullent ut, men når man har hørt på dem i "alle år" og kjenner bakgrunnshistorien hennes, er det veldig tydelig hva som har skjedd, dessverre. 3 1 1
refill Skrevet tirsdag kl. 17:28 #1853 Skrevet tirsdag kl. 17:28 lurker skrev (9 minutter siden): Ja, det er helt sikkert. Hun sier blant annet at hennes gamle barndomsprogrammering igjen har lurt henne inn i et mørkt sirkus. At hun forrige torsdag tok valget om å stenge døren og si at det er over, at det er slutt. Jeg kan ikke være med på dette her. At hun de siste dagene har lovet seg selv at hun aldri mer skal la løgn og kulde komme inn i huset sitt. For utenforstående kan det kanskje høres ullent ut, men når man har hørt på dem i "alle år" og kjenner bakgrunnshistorien hennes, er det veldig tydelig hva som har skjedd, dessverre. Og "jeg har grått tårer som har sittet fast i halsen i 15 mnd". De bekreftet forholdet i august, men hadde da vært sammen over ett år. Det er jo ikke sikkert han har vært utro, men at relasjonen har vært utrygg på en eller annen måte. Om dette gjaldt Kyrre, eller moren, tror jeg hun hadde sagt det rett ut. 1 1
lurker Skrevet tirsdag kl. 17:36 #1854 Skrevet tirsdag kl. 17:36 I tillegg sier hun også "fra nå og ut så er det null mer tåke". Etter dette snakker hun endel om hvordan oppveksten hennes og tilknytningsmønstrene spiller ut i parforhold i voksen alder. Jeg synes det er skikkelig fint at hun snakker så åpent om dette selv om det er skamfullt, for det er så mange som sliter med dette uten å helt vite det selv ❤️ 2
Tradegy Skrevet tirsdag kl. 17:53 #1855 Skrevet tirsdag kl. 17:53 Godt å lese det var flere enn meg som ble litt forvirret. Åh Lisaen våres, hun er så modig og vakker! 🥹❤️ 1
Gnå Skrevet tirsdag kl. 18:32 #1856 Skrevet tirsdag kl. 18:32 refill skrev (1 time siden): Og "jeg har grått tårer som har sittet fast i halsen i 15 mnd". De bekreftet forholdet i august, men hadde da vært sammen over ett år. Det er jo ikke sikkert han har vært utro, men at relasjonen har vært utrygg på en eller annen måte. Om dette gjaldt Kyrre, eller moren, tror jeg hun hadde sagt det rett ut. Har moren også gjort noe galt?
Jennyfromtheblock Skrevet tirsdag kl. 19:56 #1857 Skrevet tirsdag kl. 19:56 Gnå skrev (1 time siden): Har moren også gjort noe galt? Ja altså, ulike typer avstraffelser, ris i alle fall, og emosjonelt manipulerende virker det som, ting som kanskje kort kan oppsummeres som psykisk vold (+ fysisk) vold. Utrygg tilknytning og ustabilitet. 2
Irja Skrevet onsdag kl. 12:11 #1858 Skrevet onsdag kl. 12:11 Jeg følte at dette handlet mest om moren og oppveksten. At hun har brutt kontakten med mor. Skjønte det også slik at det er slutt med den nye kjæresten.. 1
EllaSays Skrevet i går, 11:28 #1860 Skrevet i går, 11:28 Wanda_2025 skrev (2 timer siden): Hvor kan man høre på podcasten? Podme. Du trenger abonnement. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå