Warum Skrevet 26. juni 2023 #1561 Del Skrevet 26. juni 2023 BitterMann skrev (1 time siden): Selv husker jeg da Lisas mann(Kyrre) var utro og Lisa fortalte akkurat hva han hadde gjort. Det var helt åpenbart straff av Kyrre. Man kan diskutere om det var straff som fortjent, men straff som fortjent er fortsatt straff. Da var Sigrid og Lisa krystallklare på at man "må få eie sin egen historie" og det betyr at de måtte få fortelle akkurat hva de ville om sine kjærester/ekser. Jeg er enig i at Sigrid og Lisa ikke forteller ABSOLUTT alt. Selvsagt gjør de ikke det, ingen ville gjort det. De forteller kun det som passer dem og som gir dem lyttere og tilhengere. Podcasten er ikke ment som en objektiv dokumentar om livene deres. Kanskje likte Sigrids eks podcasten til Sigrid. Poenget mitt har aldri vært at ingen vil godta å være sammen med damer som Sigrid og Lisa. Jeg sa kun at de færreste vil være sammen med damer som lever av å utlevere privatlivet sitt og som kan straffe deg gjennom podcasten. Det står jeg for. Dette er damer for spesielt interesserte. De fleste ønsker å skjerme privatlivet sitt både for egen del og for barnas del. Men alt lisa sa var godkjent av Kyrre. Og det var litt av grunnen til at hun tilga han (skjønner at det etiske her er på grensen altså, han hadde jo ikke noe valg om han ville beholde kona. Litt merkelig valg av begge tenker jeg, men jeg er en ekstremt privat type som aldri kan forstå å velge et slikt liv). Men Sigrid sin mann sa nei, og det ble respektert. Nå er det jo flust av podcaster (og ikke minst realityprogrammer) hvor folk utleverer privatlivet sitt da, og slike folk finner jo gjerne hverandre. Men jeg skulle ønske Sigrid fant seg en snill, vanlig, «kjedelig» mann, som kanskje ikke brøy seg om å høre på podcasten uansett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 26. juni 2023 #1562 Del Skrevet 26. juni 2023 (endret) 27 minutter siden, Warum said: Men alt lisa sa var godkjent av Kyrre. Og det var litt av grunnen til at hun tilga han (skjønner at det etiske her er på grensen altså, han hadde jo ikke noe valg om han ville beholde kona. Litt merkelig valg av begge tenker jeg, men jeg er en ekstremt privat type som aldri kan forstå å velge et slikt liv). Men Sigrid sin mann sa nei, og det ble respektert. Nå er det jo flust av podcaster (og ikke minst realityprogrammer) hvor folk utleverer privatlivet sitt da, og slike folk finner jo gjerne hverandre. Men jeg skulle ønske Sigrid fant seg en snill, vanlig, «kjedelig» mann, som kanskje ikke brøy seg om å høre på podcasten uansett. Mulig det var "godkjent" som i at Kyrre sa det var greit om det var prisen han måtte betale for å beholde Lisa. Men det blir jo ikke noe mindre straff av den grunn. Det er hundre prosent sikkert at om en oppegående person kunne velge fritt mellom å få ødelagt ryktet sitt på lik linje med Kyrre så hadde man sagt nei. I tillegg er det i praksis umulig å nekte noen å snakke dritt om deg. Du kan saksøke dem. Men det vi jo først være ETTER podcasten har kommet ut. Og da er det jo for sent å stoppe historien. Og det å saksøke kona og moren til ens barn sitter nok langt inne for de fleste. Igjen jeg sier ikke at INGEN vil være sammen med damer som Sigrid og Lisa. Åpenbart finnes det slike menn. Hvis ikke hadde ikke Lisa og Kyrre vært sammen og Sigrid hadde aldri hatt kjæreste. Det jeg sier er at de færreste vil ha partnere som Lisa og Sigrid. Og det samme gjelder partnere som andre influencere. Jeg har aldri skrevet eller ment at Sigrid og Lisa er de eneste som lever av å utlevere livet sitt. Prisen man må betale for å leve av å dele privatlivet sitt og å ha status som "drøye og frittalende" er nok at det blir vanskeligere å få en "vanlig og kjedelig kjæreste". Endret 26. juni 2023 av BitterMann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 26. juni 2023 #1563 Del Skrevet 26. juni 2023 BitterMann skrev (3 minutter siden): Mulig det var "godkjent" som i at Kyrre sa det var greit om det var prisen han måtte betale for å beholde Lisa. Men det blir jo ikke noe mindre straff av den grunn. Det er hundre prosent sikkert at om en oppegående person kunne velge fritt mellom å få ødelagt ryktet sitt på lik linje med Kyrre så hadde man sagt nei. Igjen jeg sier ikke at INGEN vil være sammen med damer som Sigrid og Lisa. Åpenbart finnes det slike menn. Hvis ikke hadde ikke Lisa og Kyrre vært sammen og Sigrid hadde aldri hatt kjæreste. Det jeg sier er at de færreste vil ha partnere som Lisa og Sigrid. Og det samme gjelder partnere som andre influencere. Jeg har aldri skrevet eller ment at Sigrid og Lisa er de eneste som lever av å utlevere livet sitt. Prisen man må betale for å leve av å dele privatlivet sitt og å ha status som "drøye og frittalende" er nok at det blir vanskeligere å få en "vanlig og kjedelig kjæreste". Vi er nok ikke så veldig uenige altså:) Men jeg vil trekke fram et aspekt ved hvordan de har taklet disse bruddene, og det er kvinnekamp og feminisme. Det vanlige er at kvinnen skammer seg, forteller det til så få som mulig, kanskje blir sykemeldt av stress. Men disse to gjorde det motsatte. De fortalte at de var blitt bedratt, og de var lei seg høylydt. Og det er kanskje ikke så lett å forstå for en mann, men det er noe viktig ved dette som treffer mange kvinner. Personlig tror jeg faktisk jeg hadde taklet utroskap/brudd på en bedre og sunnere måte av at disse to har viset vei. Det handler om å ikke skamme seg for valg mannen har tatt. Men heller søke trøst i et kvinnefellesskap:) 11 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 27. juni 2023 #1564 Del Skrevet 27. juni 2023 Tirsdag og ny pod 🥳❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 30. juni 2023 #1565 Del Skrevet 30. juni 2023 Tussmusa hadde vært smashing med ei husmus og hun, ved sin side 🥰🥳❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 4. juli 2023 #1566 Del Skrevet 4. juli 2023 Gøy slutt i dag som om Spoiler Brille Bjørnar var SÅ unikt tenkt Fabelaktig episode, som vanlig 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 4. juli 2023 #1567 Del Skrevet 4. juli 2023 1 hour ago, Tradegy said: Gøy slutt i dag som om Hide contents Brille Bjørnar var SÅ unikt tenkt Fabelaktig episode, som vanlig 🥰 Så folk hadde photoshoppa bokcoveret og skrevet Brillebjørnar allerede på fredag, så den hadde de nok ikke kommet på selv. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 4. juli 2023 #1568 Del Skrevet 4. juli 2023 4 minutter siden, hvalstad45 said: Så folk hadde photoshoppa bokcoveret og skrevet Brillebjørnar allerede på fredag, så den hadde de nok ikke kommet på selv. Ja, den kom nok i seneste laget contentmessig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 9. juli 2023 #1569 Del Skrevet 9. juli 2023 Jeg synes ikke noe om å ønske par sammen og sånn, men må si at når jeg nå ser Sigrid og Dr.Bergland på tur sammen, klarer jeg ikke annet enn å tenke at de to hadde vært et fint par. Og så skal jeg ikke si noe mer. Jo, jeg må bare si at jeg synes Sigrid er en så god og nydelig person. Jeg liker henne kjempe godt. 3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 10. juli 2023 #1570 Del Skrevet 10. juli 2023 Hvis Sigrid og Jonas er kjærester nå.. det blir bare for dumt. Tredje mannen i vennegjengen i så fall. Finnes det ikke folk utover denne klikken med komikere? 🤔 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 10. juli 2023 #1571 Del Skrevet 10. juli 2023 Irja skrev (5 minutter siden): Hvis Sigrid og Jonas er kjærester nå.. det blir bare for dumt. Tredje mannen i vennegjengen i så fall. Finnes det ikke folk utover denne klikken med komikere? 🤔 Hva er for dumt med det? Å bli sammen med en venn som har jobb og interesser til felles er vel både normalt og lurt? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 10. juli 2023 #1572 Del Skrevet 10. juli 2023 Svartfugl skrev (1 time siden): Hva er for dumt med det? Å bli sammen med en venn som har jobb og interesser til felles er vel både normalt og lurt? Det er ikke normalt å ha en vennegjeng hvor man har vært eller er i et forhold med halvparten av mennene. 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 10. juli 2023 #1573 Del Skrevet 10. juli 2023 Irja skrev (5 timer siden): Det er ikke normalt å ha en vennegjeng hvor man har vært eller er i et forhold med halvparten av mennene. Hva så? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 10. juli 2023 #1574 Del Skrevet 10. juli 2023 (endret) On 7/9/2023 at 6:06 PM, melatonin said: Jeg synes ikke noe om å ønske par sammen og sånn, men må si at når jeg nå ser Sigrid og Dr.Bergland på tur sammen, klarer jeg ikke annet enn å tenke at de to hadde vært et fint par. Og så skal jeg ikke si noe mer. Jo, jeg må bare si at jeg synes Sigrid er en så god og nydelig person. Jeg liker henne kjempe godt. Dette! Rent estetisk fikk jeg rett og slett frysninger av å se de sammen Sigrid har nok mye av pakka. Men jeg tror når alt kommer til alt, så har disse vært i samme kompisgjeng i så mange år at de er mer som søsken. Spørs om de ikke gulper litt av å tenke på hverandre som samlivspartnere Blir ikke sjokkert om det hadde skjedd, men veldig overrasket Uansett er det godt å se Sigrid så blid 🥰 Endret 11. juli 2023 av Tradegy Litt mer realistisk content, haha. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 10. juli 2023 #1575 Del Skrevet 10. juli 2023 Svartfugl skrev (5 timer siden): Hva så? Nei, det er bare veldig rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 10. juli 2023 #1576 Del Skrevet 10. juli 2023 Irja skrev (12 minutter siden): Nei, det er bare veldig rart. Nei, det er ikke veldig rart. Ærlig talt, dette høres ut som smålig nabosladder mellom min bestemor og hennes "venninner" på bygda. "Hun har alltid gardinene trukket for og låser alltid døra! Det er så rart!". 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 10. juli 2023 #1577 Del Skrevet 10. juli 2023 Svartfugl skrev (1 time siden): Nei, det er ikke veldig rart. Ærlig talt, dette høres ut som smålig nabosladder mellom min bestemor og hennes "venninner" på bygda. "Hun har alltid gardinene trukket for og låser alltid døra! Det er så rart!". Har du hørt om mange som har vært i et forhold med halvparten av det motsatte kjønn i sin vennegjeng?! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 10. juli 2023 #1578 Del Skrevet 10. juli 2023 Irja skrev (7 minutter siden): Har du hørt om mange som har vært i et forhold med halvparten av det motsatte kjønn i sin vennegjeng?! Jeg skal spørre bestemor og venninnene hennes. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 11. juli 2023 #1579 Del Skrevet 11. juli 2023 Svartfugl skrev (22 timer siden): Jeg skal spørre bestemor og venninnene hennes. Gjør det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 15. juli 2023 #1580 Del Skrevet 15. juli 2023 (endret) Har Sigrid blitt sammen med komikerlegen? (Husker ikke navnet hans) Endret 15. juli 2023 av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå