Gjest BitterMann Skrevet 24. juni 2023 #1541 Del Skrevet 24. juni 2023 (endret) Turkis Sau skrev (På 24.6.2023 den 14.31): Hvem vet...synes hvertfall de er veldig fine sammen. https://www.minmote.no/nyheter/a/4oG04o/sigrid-bonde-tusvik-og-henrik-thodesen-nytt-nivaa-i-vennskapet?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row5_pos1&utm_medium=dre-6495a395958e6906192d72c7 Ekspander Satser de på at menn kommer til å kjøpe badeshorts til tusen(900 + frakt) kroner kun fordi Tusvik har sagt* hun har designet den? Eller satser de på fansen til Tusvik kjøper badeshorts til mennene sine? *Badeshortsene ser jo ut som alle andre badeshortser og som man kan få til en brøkdel av denne prisen. **Og om man virkelig vil være miljøvennlig så er vel det mest miljøvennlige å la mannen gå i den gamle badeshortsen han allerede eier. Endret 24. juni 2023 av BitterMann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 24. juni 2023 #1542 Del Skrevet 24. juni 2023 BitterMann skrev (På 24.6.2023 den 14.59): Satser de på at menn kommer til å kjøpe badeshorts til tusen(900 + frakt) kroner kun fordi Tusvik har sagt* hun har designet den? Eller satser de på fansen til Tusvik kjøper badeshorts til mennene sine? *Badeshortsene ser jo ut som alle andre badeshortser og som man kan få til en brøkdel av denne prisen. **Og om man virkelig vil være miljøvennlig så er vel det mest miljøvennlige å la mannen gå i den gamle badeshortsen han allerede eier. Ekspander Det med badetøyet vet jeg ikke. Jeg bare synes de to er fine sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 24. juni 2023 #1543 Del Skrevet 24. juni 2023 Turkis Sau skrev (På 24.6.2023 den 15.21): Det med badetøyet vet jeg ikke. Jeg bare synes de to er fine sammen. Ekspander Forstår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 24. juni 2023 #1544 Del Skrevet 24. juni 2023 Hadde jo vært veldig gøy med en Tusvik og Thodesen-gjenforening, men jeg tror de kun har et veldig godt vennskap. Jeg tror at hvis Henrik ville ha familie og A4 livet så hadde han funnet det. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 25. juni 2023 #1545 Del Skrevet 25. juni 2023 Jeg tenker at selv om Sigrid virker som en veldig kul venninne å ha (jeg er phungfolk!) er det ikke sikkert det er så lett å være i et kjærlighetsforhold med henne. Hun er morsom og smart, men virker litt hard/rigid, prinsippfast, og har ironisk distanse til veldig mye. Det virker veldig strengt og hardt på en måte? Så jeg ser for meg at det som kanskje hadde vært mer vellykket var en helt vanlig mann, kanskje litt eldre enn henne, rolig og ikke så opptatt av kjendiseri og media. At det ikke trengte å være så kjappe replikker og dissing av hverandre, men bare privatliv og normalitet. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 25. juni 2023 #1546 Del Skrevet 25. juni 2023 (endret) Warum skrev (På 25.6.2023 den 12.23): Jeg tenker at selv om Sigrid virker som en veldig kul venninne å ha (jeg er phungfolk!) er det ikke sikkert det er så lett å være i et kjærlighetsforhold med henne. Hun er morsom og smart, men virker litt hard/rigid, prinsippfast, og har ironisk distanse til veldig mye. Det virker veldig strengt og hardt på en måte? Så jeg ser for meg at det som kanskje hadde vært mer vellykket var en helt vanlig mann, kanskje litt eldre enn henne, rolig og ikke så opptatt av kjendiseri og media. At det ikke trengte å være så kjappe replikker og dissing av hverandre, men bare privatliv og normalitet. Ekspander I tillegg så vil de færreste ha en kjæreste som lever av å fortelle om privatlivet sitt og som også kan straffe deg gjennom podcasten om forholdet tar slutt. Endret 25. juni 2023 av BitterMann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 25. juni 2023 #1547 Del Skrevet 25. juni 2023 BitterMann skrev (På 25.6.2023 den 12.29): I tillegg så vil de færreste ha en kjæreste som lever av å fortelle om privatlivet sitt og som også straffe deg gjennom podcasten om forholdet tar slutt. Ekspander Hehe, jeg skjønner jo hva du mener. Men jeg er helt uenig i at hun har straffet ham gjennom podcasten etter bruddet. Og jeg er sikker på at de er opptatt av hva folk rundt dem ønsker. Lisa har aldri nevnt sin stesønn. Og hun snakket vel heller aldri om moren sin før hun syns det var greit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 25. juni 2023 #1548 Del Skrevet 25. juni 2023 Warum skrev (På 25.6.2023 den 12.35): Hehe, jeg skjønner jo hva du mener. Men jeg er helt uenig i at hun har straffet ham gjennom podcasten etter bruddet. Og jeg er sikker på at de er opptatt av hva folk rundt dem ønsker. Lisa har aldri nevnt sin stesønn. Og hun snakket vel heller aldri om moren sin før hun syns det var greit. Ekspander Har Lisa en stesønn? 🤔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 25. juni 2023 #1549 Del Skrevet 25. juni 2023 Irja skrev (På 25.6.2023 den 17.16): Har Lisa en stesønn? 🤔 Ekspander Har ikke Kyrre et barn fra før da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 26. juni 2023 #1550 Del Skrevet 26. juni 2023 Warum skrev (På 25.6.2023 den 12.23): Jeg tenker at selv om Sigrid virker som en veldig kul venninne å ha (jeg er phungfolk!) er det ikke sikkert det er så lett å være i et kjærlighetsforhold med henne. Hun er morsom og smart, men virker litt hard/rigid, prinsippfast, og har ironisk distanse til veldig mye. Det virker veldig strengt og hardt på en måte? Så jeg ser for meg at det som kanskje hadde vært mer vellykket var en helt vanlig mann, kanskje litt eldre enn henne, rolig og ikke så opptatt av kjendiseri og media. At det ikke trengte å være så kjappe replikker og dissing av hverandre, men bare privatliv og normalitet. Ekspander Gode poeng. Jeg tenker det handler litt om løsrivelse, òg. Hun er oppdratt innenfor ganske stramme rammer. Selvfølgelig sterk kjærlighet, men av den litt tøffere typen. Tror dèt henger sammen med å være rebell og veldig direkte. Og da er det ekstra gøy med barna som drikker dovann, spiser på pinnsvin-skjelett og svelger ludobrikker Er uansett glad for at Sigrid har så mange rundt seg. Og hun fikk virkelig vist en fin side I korps United 🥰❤️ Å vite at hun sto midt i en akutt livskrise er utrolig. Så kjipt at de ikke fikk en ny sesong 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 26. juni 2023 #1551 Del Skrevet 26. juni 2023 (endret) Irja skrev (På 25.6.2023 den 17.16): Har Lisa en stesønn? 🤔 Ekspander 99,9% sikker på at hun ikke har det. Da må dette barnet være godt gjemt, for Kyrre har offisielt 2 barn. ...og det er med Lisa. Endret 26. juni 2023 av Henikka Skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 26. juni 2023 #1552 Del Skrevet 26. juni 2023 Henikka skrev (På 26.6.2023 den 15.18): 99,9% sikker på at hun ikke har det. Da må dette barnet være godt gjemt, for Kyrre har offisielt 2 barn. ...og det er med Lisa. Ekspander Det stemmer jo ikke. Kyrre nevnte den eldste sønnen sin innimellom i podcasten med Kristopher Schau (Krisemøte) og har også nevnt ham i den "nye" (Krisemøter). Den eldste sønnen er voksen. I Krisemøter sa han at sønnen skulle bli politi (dette er mange år siden) og han snakket også ganske mye om at han ikke var klar for å bli bestefar siden han ville føle seg så gammel. Blant annet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydney Skrevet 26. juni 2023 #1553 Del Skrevet 26. juni 2023 Henikka skrev (På 26.6.2023 den 15.18): 99,9% sikker på at hun ikke har det. Da må dette barnet være godt gjemt, for Kyrre har offisielt 2 barn. ...og det er med Lisa. Ekspander Jo, ser sånn ut: https://www.budstikka.no/kultur/kultur/idol-kyrre-blir-pappa-igjen/s/2-2.310-1.3450505 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Graymatter Skrevet 26. juni 2023 #1554 Del Skrevet 26. juni 2023 Fabienne skrev (På 26.6.2023 den 15.27): Det stemmer jo ikke. Kyrre nevnte den eldste sønnen sin innimellom i podcasten med Kristopher Schau (Krisemøte) og har også nevnt ham i den "nye" (Krisemøter). Den eldste sønnen er voksen. I Krisemøter sa han at sønnen skulle bli politi (dette er mange år siden) og han snakket også ganske mye om at han ikke var klar for å bli bestefar siden han ville føle seg så gammel. Blant annet. Ekspander Stemmer, han er voksen nå. Jobber som videoreporter i et mediehus. Lisa la ut bilde av at de hadde fotball-fest eller noe for noen uker siden, man så han da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 26. juni 2023 #1555 Del Skrevet 26. juni 2023 Fabienne skrev (På 26.6.2023 den 15.27): Det stemmer jo ikke. Kyrre nevnte den eldste sønnen sin innimellom i podcasten med Kristopher Schau (Krisemøte) og har også nevnt ham i den "nye" (Krisemøter). Den eldste sønnen er voksen. I Krisemøter sa han at sønnen skulle bli politi (dette er mange år siden) og han snakket også ganske mye om at han ikke var klar for å bli bestefar siden han ville føle seg så gammel. Blant annet. Ekspander Aha, hadde ikke fått det med meg. Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 26. juni 2023 #1556 Del Skrevet 26. juni 2023 Graymatter skrev (På 26.6.2023 den 15.30): Stemmer, han er voksen nå. Jobber som videoreporter i et mediehus. Lisa la ut bilde av at de hadde fotball-fest eller noe for noen uker siden, man så han da Ekspander Ja, det stemmer, bilde av en eller annen fest med sønnen så jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 26. juni 2023 #1557 Del Skrevet 26. juni 2023 (endret) Henikka skrev (På 26.6.2023 den 15.18): 99,9% sikker på at hun ikke har det. Da må dette barnet være godt gjemt, for Kyrre har offisielt 2 barn. ...og det er med Lisa. Ekspander https://www.budstikka.no/kultur/kultur/idol-kyrre-blir-pappa-igjen/s/2-2.310-1.3450505 Ja «godt gjemt», noe som betyr at disse damene respekterer privatliv til venner og familie som ønsker det. Det var egentlig poenget mitt (til han som mente at en potensiell kjæreste vil få privatlivet ut på podcast automatisk). At de er frittalende og utleverende er jo også et image og bidrar til at lyttere føler seg inkludert. Og mitt inntrykk er at Sigrids ex likte det, og også oppfordret til å bli omtalt. Han var vel manager og den som dro i gang at det i det hele tatt skulle bli en podcast? Endret 26. juni 2023 av Warum 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 26. juni 2023 #1558 Del Skrevet 26. juni 2023 Apropos sønn, jeg humret litt for meg selv på IG til Lisa . Den skjønne trioen i bandet til Jakob. Samtlige i bandet hadde liksom en look som kunne vært stand-in for han Som "tante Phung" blir jeg jo hèlt satt ut av hvor stor den tassen har blitt 😳🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 26. juni 2023 #1559 Del Skrevet 26. juni 2023 Tradegy skrev (På 26.6.2023 den 14.15): Gode poeng. Jeg tenker det handler litt om løsrivelse, òg. Hun er oppdratt innenfor ganske stramme rammer. Selvfølgelig sterk kjærlighet, men av den litt tøffere typen. Tror dèt henger sammen med å være rebell og veldig direkte. Og da er det ekstra gøy med barna som drikker dovann, spiser på pinnsvin-skjelett og svelger ludobrikker Er uansett glad for at Sigrid har så mange rundt seg. Og hun fikk virkelig vist en fin side I korps United 🥰❤️ Å vite at hun sto midt i en akutt livskrise er utrolig. Så kjipt at de ikke fikk en ny sesong Ekspander Ja, men på mange måter ikke også. Hun har jo ikke utdannelse, har gjort veldig mye fjasete oppdrag i media, jaktet kjendisstatusen ganske intenst en periode (var med i hotel Cæsar, wipeout, sjekkeprogram osv). Hun refererer mye til folkehøyskolen liksom. Og det virker som foreldrene har backet ganske bra uansett hva hun drev med:) Oppegående dame, men kanskje mer opptatt av å virke smart enn faktisk høy intelligens. Har ofte stusset på at hun begir seg ut på politiske kronikker når det faktisk finnes folk med doktorgrader på området. Det er jo kult og vitner mer enn noe, om selvsikkerhet:) Så igjen, jeg tenker at hun er en veldig kul venninne (tenk typ en fest i ny og ne, eller en podcast i uken), men å bo sammen? Jeg forstår at det kan bli utfordrende. Slik føler jeg det litt med folk som Morten Ramm, Odd Magnus williamson osv også. Gøy i små mengder, men det blir fort slitsomt og anmassende. Og litt overfladisk og alt skal være humor og prøve å få folk rundt til å le. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 26. juni 2023 #1560 Del Skrevet 26. juni 2023 (endret) Warum skrev (På 25.6.2023 den 12.35): Hehe, jeg skjønner jo hva du mener. Men jeg er helt uenig i at hun har straffet ham gjennom podcasten etter bruddet. Og jeg er sikker på at de er opptatt av hva folk rundt dem ønsker. Lisa har aldri nevnt sin stesønn. Og hun snakket vel heller aldri om moren sin før hun syns det var greit. Ekspander Warum skrev (På 26.6.2023 den 16.52): https://www.budstikka.no/kultur/kultur/idol-kyrre-blir-pappa-igjen/s/2-2.310-1.3450505 Ja «godt gjemt», noe som betyr at disse damene respekterer privatliv til venner og familie som ønsker det. Det var egentlig poenget mitt (til han som mente at en potensiell kjæreste vil få privatlivet ut på podcast automatisk). At de er frittalende og utleverende er jo også et image og bidrar til at lyttere føler seg inkludert. Og mitt inntrykk er at Sigrids ex likte det, og også oppfordret til å bli omtalt. Han var vel manager og den som dro i gang at det i det hele tatt skulle bli en podcast? Ekspander Selv husker jeg da Lisas mann(Kyrre) var utro og Lisa fortalte akkurat hva han hadde gjort. Det var helt åpenbart straff av Kyrre. Man kan diskutere om det var straff som fortjent, men straff som fortjent er fortsatt straff. Da var Sigrid og Lisa krystallklare på at man "må få eie sin egen historie" og det betyr at de måtte få fortelle akkurat hva de ville om sine kjærester/ekser. Jeg er enig i at Sigrid og Lisa ikke forteller ABSOLUTT alt. Selvsagt gjør de ikke det, ingen ville gjort det. De forteller kun det som passer dem og som gir dem lyttere og tilhengere. Podcasten er ikke ment som en objektiv dokumentar om livene deres. Kanskje likte Sigrids eks podcasten til Sigrid. Poenget mitt har aldri vært at ingen vil godta å være sammen med damer som Sigrid og Lisa. Jeg sa kun at de færreste vil være sammen med damer som lever av å utlevere privatlivet sitt og som kan straffe deg gjennom podcasten. Det står jeg for. Dette er damer for spesielt interesserte. De fleste ønsker å skjerme privatlivet sitt både for egen del og for barnas del. Endret 26. juni 2023 av BitterMann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå