Gå til innhold

Tusvik & Tønne

Viking-girl

Anbefalte innlegg

Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Så flott at du siterte meg da. Slik at jeg ikke kan redigere innlegget mitt.

Da redigerer jeg, så kan du og redigere :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pianobar
lurker skrev (10 minutter siden):

Jeg tror det er like greit for alle involverte at ting bare kommer ut jeg. Nå vet "ALLE" som er litt interessert det uansett.

Så hyggelig for barna da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså! Hva tenker han med? Tydelig hvilket hode han tenker med da, så dumt spørsmål. Men å være gift med en av Norges mest frittalende kvinne, og hun er på mange måter en av våre fremste feminister, og sammen med Lisa har snakket mye om utroskap på podcast. At han tør! I tillegg! Mannen er sjefen til Harm og Hegseth! De elsker jo ikke sladder i det hele tatt! Det må skjelve ganske mye i den buksa han har på seg nå altså! For dette kommer nok til å svi... 

Jeg er skikkelig fan av disse damene her, ikke forde jeg synes de er morsomme, men de har faktisk mye bra å komme med, hvis man lytter til de! Måtte bare si det. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

melatonin skrev (Akkurat nå):

Altså! Hva tenker han med? Tydelig hvilket hode han tenker med da, så dumt spørsmål. Men å være gift med en av Norges mest frittalende kvinne, og hun er på mange måter en av våre fremste feminister, og sammen med Lisa har snakket mye om utroskap på podcast. At han tør! I tillegg! Mannen er sjefen til Harm og Hegseth! De elsker jo ikke sladder i det hele tatt! Det må skjelve ganske mye i den buksa han har på seg nå altså! For dette kommer nok til å svi... 

Jeg er skikkelig fan av disse damene her, ikke forde jeg synes de er morsomme, men de har faktisk mye bra å komme med, hvis man lytter til de! Måtte bare si det. 

Han må bare være så utrolig dum at jeg har ikke ord. Hans rykte er ødelagt for evig og alltid nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vyzvyz skrev (4 minutter siden):

Noe sier meg at VG ikke kommer til å skrive om dette, med mindre det kommer en ny podcast med masse detaljer, sånn at de ikke har noe valg. 

Alle som hører T&T vet at Sigrid er en sliten mamma med krystallsyken som setter barna først, samtidig som hun er en karrierekvinne og står på 1000 %. Og at M ofte prioriterer festligheter. Og det er jo heller ikke sånn at han ikke har vært bevisst dette. Han kan ikke komme i etterkant og bare «nei faen, jeg skjønte liksom ikke at jeg stakk ut og festa og lot deg ta ansvar for alt jeg» Hun har påpekt hvor urettferdig det er ganske ofte. Og det får meg til å lurer på hva menn egentlig tenker om kvinner.. Tror de at ikke vi også har lyst til å feste og ligge rundt liksom 

Jeg tror og håper heller ikke at det kommer ut. Men det vil jo få konsekvenser for VG uansett. Det er jo helt bak-mål-oppførsel på begge to, og flere vil jeg tro. Har vondt for å tro at ingen har hørt eller sett.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BethD skrev (Akkurat nå):

Han må bare være så utrolig dum at jeg har ikke ord. Hans rykte er ødelagt for evig og alltid nå

Det er helt sikkert!! Ingen tvil.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Lava Anne said:

Det er litt som verbal kickboksing. Tusvik og Tønne er jentegjengen i det offentlige rom. Så kan man diskutere hvor bra det er. 

Fy søren, dette var en spot on beskrivelse! :klappe: :hjerte: Det er så sant! 

Skjønner ikke at det er mulig. At Mr.Scroll (Phungfolket kjenner han som det, i tillegg til Gullkuken) har satt fast "sim'en" i en annen telefon er....forferdelig :trist:

Snakk om å ødelegge for seg selv. Er mange bindinger og mange som blir kastet rundt i dette. Bare håper i.n.g.e.n faktisk har visst :trist:

Husker Sigrid var hèlt på felgen etter forrige brudd.

(Om de  så redder ekteskapet, er jo tilliten brutt for all tid... 💔

)

Endret av Tradegy
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vyzvyz skrev (5 minutter siden):

Noe sier meg at VG ikke kommer til å skrive om dette, med mindre det kommer en ny podcast med masse detaljer, sånn at de ikke har noe valg. 

Alle som hører T&T vet at Sigrid er en sliten mamma med krystallsyken som setter barna først, samtidig som hun er en karrierekvinne og står på 1000 %. Og at M ofte prioriterer festligheter. Og det er jo heller ikke sånn at han ikke har vært bevisst dette. Han kan ikke komme i etterkant og bare «nei faen, jeg skjønte liksom ikke at jeg stakk ut og festa og lot deg ta ansvar for alt jeg» Hun har påpekt hvor urettferdig det er ganske ofte. Og det får meg til å lurer på hva menn egentlig tenker om kvinner.. Tror de at ikke vi også har lyst til å feste og ligge rundt liksom 

Er vel bevist at menn oftere tenker på seg selv og sin egen lykke, mens kvinner tenker mer på andre og føler mest på skam og skyld. 

Menn går også oftere fra barna sine f.eks. enn omvendt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (2 minutter siden):

Fy søren, dette var en spot on beskrivelse! :klappe: :hjerte: Det er så sant! 

Skjønner ikke at det er mulig. At Mr.Scroll (Phungfolket kjenner han som det, i tillegg til Gullkuken) har satt fast "sim'en" i en annen telefon er....forferdelig :trist:

Snakk om å ødelegge for seg selv. Er mange bindinger og mange som blir kastet rundt i dette. Bare håper i.n.g.e.n faktisk har visst :trist:

Husker Sigrid var hèlt på felgen etter forrige brudd.

(Om de  så redder ekteskapet, er jo tilliten brutt for all tid... 💔

)

Sigrid kommer ikke til å ville ta i den mannen igjen etter dette. Hun er fortsatt forbanna på Kyrre ffs… nei denne dama tar ikke tilbake en idiot som har gjort dette mot henne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, anonMrX said:

Hvor kan man høre at han er utro?

Der hvor man hører podkast. Podden varer vel ca 2 min. Episoden heter "Sigrid". 

Endret av Tradegy
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to trådene om T og T burde kanskje slås sammen?? 🤔🤔 Med tittelen Tusvik og Tønne. Bare en tanke. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gresshoppa said:

Jeg tror og håper heller ikke at det kommer ut. Men det vil jo få konsekvenser for VG uansett. Det er jo helt bak-mål-oppførsel på begge to, og flere vil jeg tro. Har vondt for å tro at ingen har hørt eller sett.

Det må nok ut. Ikke fordi det er Sigrid, men VG må ut og enten dementere at det har vært uheldige koblinger med ansettelser eller for å fortelle at det har vært. Miljøet er såpass lite i Norge at slike ting ikke kan holdes skjult. Det beste hadde vært en pressemelding ganske snart slik at man kan slippe spekulasjoner. Den pressemeldingen kan jo selvsagt være kryptisk og ikke innholde mer info/navn enn nødvendig, men VG kan ikke tie nå

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, vyzvyz said:

Alle som hører T&T vet at Sigrid er en sliten mamma med krystallsyken som setter barna først, samtidig som hun er en karrierekvinne og står på 1000 %. Og at M ofte prioriterer festligheter. 

Ikke sant. Kommer til å få frysninger hver gang jeg hører om "Mr. Scroll". Så kan man jo gjette grunnen til denne nærmest avhengigheten av mobil.. (i dette tilfelle; satt i kontekst). 

Vet ikke om det er en fordel eller stress å dele hus med sine (Sigrids)  foreldre. Hadde følt jeg hadde ødelagt mye, mye mer enn et ekteskap i dette tilfellet.... 🙈

Endret av Tradegy
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fløff said:

Helt ærlig?

Jeg tror sånne - spesielt mannfolk - gir litt faen.

De har stort sett fått ting som de vil, relativt enkelt i fanget. Går noe i dass ordner det seg alltid igjen, det har det jo alltid gjort før. 

Man kan si mye bra om alle i omgangskretsen til Tusvik og mannen, men at mange i de gjengene der og de bransjene får mer gratis i fanget enn folk flest pga bekjentskaper er det ingen tvil om.

Er bare å scrolle seg nedover litt på IGkontoene og se privilegiene rulle inn.

Så gifter man seg, får 2,5 barn/hund/hamster og flytter inn i gigantisk idyllisk hus på NordstrandEkebergTåsenNordberg. 

Så er det fett en stund, ferier i Toscana med vennegjengen og øl på Løkka når man savner livet før barn. 

Så går årene, og man kjeder seg. 

Kona eller en selv har jobb med reisemuligheter. Eielleranna på jobben flørter. Eller en flørter selv. 

Så er det liksom gjort, og man gir faen fordi hva er det verste som skjer når man er rimelig privilegert? Ikke SÅ mye. The dick is out and about, og familielivet ruller og går. Det er jo velstand? 🤷‍♀️

Enten beholder man kona og får litt smekk på lanken, eller så flytter man til et rekkehus i nabolaget og lever med 50/50 og etterlever den nye kjæresten helt inntil også hun vil ha barn og den forrige «kjedsomheten» gjentar seg eller bare Hverdagen AS gjør sitt inntog og man innser at «Åja. Det var sånn livet var uavhengig av ekstern ligging». 

Men konsekvensene er jo ikke så voldsomme for folk som stort sett er privilegerte, i motsetning til de som har usikker ordinær jobb/sliter med å få betalt strømregninga og aldri i verden klarer skaffe en grei nok bolig ved skilsmisse. 

Incentivene er ikke så mange for å la være, og i media/politikk/kulturliv har det jo alltid vært kultur for å pule sanseløst rundt uavhengig av sivilstatus. 

Spot on.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (2 minutter siden):

Helt ærlig?

Jeg tror sånne - spesielt mannfolk - gir litt faen.

De har stort sett fått ting som de vil, relativt enkelt i fanget. Går noe i dass ordner det seg alltid igjen, det har det jo alltid gjort før. 

Man kan si mye bra om alle i omgangskretsen til Tusvik og mannen, men at mange i de gjengene der og de bransjene får mer gratis i fanget enn folk flest pga bekjentskaper er det ingen tvil om.

Er bare å scrolle seg nedover litt på IGkontoene og se privilegiene rulle inn.

Så gifter man seg, får 2,5 barn/hund/hamster og flytter inn i gigantisk idyllisk hus på NordstrandEkebergTåsenNordberg. 

Så er det fett en stund, ferier i Toscana med vennegjengen og øl på Løkka når man savner livet før barn. 

Så går årene, og man kjeder seg. 

Kona eller en selv har jobb med reisemuligheter. Eielleranna på jobben flørter. Eller en flørter selv. 

Så er det liksom gjort, og man gir faen fordi hva er det verste som skjer når man er rimelig privilegert? Ikke SÅ mye. The dick is out and about, og familielivet ruller og går. Det er jo velstand? 🤷‍♀️

Enten beholder man kona og får litt smekk på lanken, eller så flytter man til et rekkehus i nabolaget og lever med 50/50 og etterlever den nye kjæresten helt inntil også hun vil ha barn og den forrige «kjedsomheten» gjentar seg eller bare Hverdagen AS gjør sitt inntog og man innser at «Åja. Det var sånn livet var uavhengig av ekstern ligging». 

Men konsekvensene er jo ikke så voldsomme for folk som stort sett er privilegerte, i motsetning til de som har usikker ordinær jobb/sliter med å få betalt strømregninga og aldri i verden klarer skaffe en grei nok bolig ved skilsmisse. 

Incentivene er ikke så mange for å la være, og i media/politikk/kulturliv har det jo alltid vært kultur for å pule sanseløst rundt uavhengig av sivilstatus. 

Spiker på hodet. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, BethD said:

Sigrid kommer ikke til å ville ta i den mannen igjen etter dette. Hun er fortsatt forbanna på Kyrre ffs… nei denne dama tar ikke tilbake en idiot som har gjort dette mot henne 

Jeg tror egentlig ikke det jeg heller. Men det er ikke så svart/hvitt, når man først havner i det selv. For egen del; nei. For barna sin del; muligens. 

Heldigvis har hun tidenes temperament! Det vil hjelpe henne i trinnene gjennom denne forferdelige livskrisen, og sikkert også hjelpe henne med å gå. 

Endret av Tradegy
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...