Gjest BethD Skrevet 30. august 2021 #481 Del Skrevet 30. august 2021 Fløff skrev (1 minutt siden): Så - sier hun det er utroskap, eller at det er et reellt forhold som skal fortsette? Som i skilsmisse? Ganske stor forskjell på de to tingene. Hun sier hun er ført bak lyset av en mann hun elsker og står i sin livs største krise. Mer sier hun ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 30. august 2021 #482 Del Skrevet 30. august 2021 1 minutt siden, Fløff said: Så - sier hun det er utroskap, eller at det er et reellt forhold som skal fortsette? Som i skilsmisse? Ganske stor forskjell på de to tingene. Det er det vel ikke? Han har vært utro og «levd et dobbeltliv» ifølge Sigrid på podcasten i dag. Spiller ingen rolle om han ønsker å gå inn i et forhold/fortsette med elskerinnen - han har fremdeles vært utro. Tydeligvis over lengre tid. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 30. august 2021 #483 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) BethD skrev (5 minutter siden): Hun sier hun er ført bak lyset av en mann hun elsker og står i sin livs største krise. Mer sier hun ikke. Åååååok. Det tolker jeg som mer enn et tilfeldig ligg slik hun har uttalt seg tidligere om utroskap. Altså, hun har jo aldri sagt det er iorden - men hun uttalte i et TVprogram at man får «bære sin egen skam», ikke legge skammen på partneren ved å fortelle for å bli kvitt skyldfølelse. Man må jo bare regne med at det er mer alvorlig og at han har fortalt det 🤷♀️ Det litt underlige er jo at han jo vet de forteller alt til hele nasjonen, burde være prevensjon nok i seg selv. Og de outet jo forrige runde: man kunne jo bare «(g)Jette hvem det var». Men uansett: dritt å stå i den situasjonen - særlig når man har barn sammen. Og særlig om det er såpass langvarig og inngående at det blir umulig å tenke på det som «fylleligg». Jeg på min side synes det er helt åndssvakt av Sigrid og Lisa - fordi de har barn med de det gjelder - å ta skittentøyet så offentlig. Hensynet til ungene er SÅ mye viktigere enn eget sinne og svik. Gjør som andre: gå til psykolog, snakk med venner. Ikke ta det på podcasten når det er megaferskt. Men, Sigrid vet jo hva dette innebærer når de har vært gjennom samme greie med Lisa før. Endret 30. august 2021 av Fløff 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 30. august 2021 #484 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) Fløff skrev (2 minutter siden): Åååååok. Det tolker jeg som mer enn et tilfeldig ligg slik hun har uttalt seg tidligere om utroskap. Altså, hun har jo aldri sagt det er iorden - men hun uttalte i et TVprogram at man får «bære sin egen skam», ikke legge skammen på partneren ved å fortelle for å bli kvitt skyldfølelse. Man må jo bare regne med at det er mer alvorlig og at han har fortalt det 🤷♀️ Glemte å si at hun nevner det har foregått over lengre tid og at han har levd ett dobbeltliv. Altså eksagt hva som skjedde med Lisa og Kyrre Endret 30. august 2021 av BethD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 30. august 2021 #485 Del Skrevet 30. august 2021 Fikk helt vondt av Tusvik. Møkkamenn som ikke klarer å ha kontroll over tissen sin! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie Amberson Skrevet 30. august 2021 #486 Del Skrevet 30. august 2021 On 4/4/2019 at 10:43 PM, Visma12 said: Hører fast på podden deres og synes de har en interessant vinkling på stort og smått. Synes de begge fremstår som reflekterte med skarpe tunger. - Men er det meningen at dette blant annet skal være en humorpodcast? Jeg tar poengene deres, men humrer aldri... Så, er de egentlig morsomme? Eller kun interessante og edgy? Spiller liten rolle. Manglende humor tilgis så lenge programmene er interessante. Feks laget Tønne en dokumentar om operasjoner i utlandet som var så langt unna humor det går an å komme, likevel severdig. Men jeg har litt samme syn på dem, de glimter til i blant, men det blir litt mye se-hva-jeg-tør-å-si-humor. Liker best komikere som latterliggjør seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Brain Vacation Skrevet 30. august 2021 #487 Del Skrevet 30. august 2021 Sigrid 💝 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 30. august 2021 #488 Del Skrevet 30. august 2021 Vil tro VG-desken jobber litt nå, før det kommer ut på nettsiden deres… Stygg, stygg sak for flere parter. Jeg blir fysisk uvel. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 30. august 2021 #489 Del Skrevet 30. august 2021 Like dem før, og hørte podcasten hver uke. Men ikke nå lenger, enten har jeg vokst fra dem humoristisk sett, eller så har de blitt mindre morsomme.. Liker fortsatt Lisa Tønne, hun alene er artig. Men Sigrid er bare kvalm og «too much». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. august 2021 #490 Del Skrevet 30. august 2021 Aldri likt de, syns ikke de finnes morsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie Amberson Skrevet 30. august 2021 #491 Del Skrevet 30. august 2021 Jo, "gøy" å spekulere, sladre og dikte fritt, men vi som ikke kjenner dem og vet noe kunne kanskje bremse litt her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 30. august 2021 #492 Del Skrevet 30. august 2021 Just now, Charlie Amberson said: Jo, "gøy" å spekulere, sladre og dikte fritt, men vi som ikke kjenner dem og vet noe kunne kanskje bremse litt her. Jeg tror det er like greit for alle involverte at ting bare kommer ut jeg. Nå vet "ALLE" som er litt interessert det uansett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 30. august 2021 #493 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) Hallaien Hallaien. Nei. Synes vi skal droppe å oute vedkommende åpent her, vi trenger ikke slutshame på SÅ lavt nivå. Det ordner seg nok selv i den podcasten tenker jeg. Endret 30. august 2021 av Fløff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 30. august 2021 #494 Del Skrevet 30. august 2021 Fløff skrev (1 minutt siden): Hallaien Hallaien. Nei. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 30. august 2021 #495 Del Skrevet 30. august 2021 Sigrid sa selv at dette var noe som hadde pågått i lang tid. Jeg håper så inderlig at denne lange tiden ikke er 8 år og 7 måneder.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 30. august 2021 #496 Del Skrevet 30. august 2021 Syns så synd på Sigrid. Faen ta GK. (Gullkuken) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 30. august 2021 #497 Del Skrevet 30. august 2021 Fløff skrev (5 minutter siden): Hallaien Hallaien. Nei. Synes vi skal droppe å oute vedkommende åpent her, vi trenger ikke slutshame på SÅ lavt nivå. Det ordner seg nok selv i den podcasten tenker jeg. Så flott at du siterte meg da. Slik at jeg ikke kan redigere innlegget mitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonMrX Skrevet 30. august 2021 #498 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) Hvor kan man høre at han er utro? Endret 30. august 2021 av anonMrX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg vyzvyz Skrevet 30. august 2021 Populært innlegg #499 Del Skrevet 30. august 2021 Gresshoppa skrev (9 minutter siden): Vil tro VG-desken jobber litt nå, før det kommer ut på nettsiden deres… Stygg, stygg sak for flere parter. Jeg blir fysisk uvel. Noe sier meg at VG ikke kommer til å skrive om dette, med mindre det kommer en ny podcast med masse detaljer, sånn at de ikke har noe valg. Alle som hører T&T vet at Sigrid er en sliten mamma med krystallsyken som setter barna først, samtidig som hun er en karrierekvinne og står på 1000 %. Og at M ofte prioriterer festligheter. Og det er jo heller ikke sånn at han ikke har vært bevisst dette. Han kan ikke komme i etterkant og bare «nei faen, jeg skjønte liksom ikke at jeg stakk ut og festa og lot deg ta ansvar for alt jeg» Hun har påpekt hvor urettferdig det er ganske ofte. Og det får meg til å lurer på hva menn egentlig tenker om kvinner.. Tror de at ikke vi også har lyst til å feste og ligge rundt liksom 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 30. august 2021 #500 Del Skrevet 30. august 2021 3 minutter siden, Hannah80 said: Syns så synd på Sigrid. Faen ta GK. (Gullkuken) Ja, fy faen! Hat i plenum. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå