Gå til innhold

norske kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville egentlig ha barn, men ingenting i meg har villet det nok til å få barn med en av de vinglete paddene jeg har møtt. Jeg hadde lyst på familie, men ikke lyst til å være alenemor.

K, 42

Anonymkode: 91281...3af

Da skal man ikke få barn heller. Livet har ingen garantier.

Anonymkode: ec8ae...5e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner er mindre attraktiv siden dem  har utsatt over 10-15 år å få barn. Hvorfor venter kvinner å få barn til dem er mellom 38-45 år? 

Anonymkode: 31192...2b8

gjør de? Jeg var knapt 19 med min første, og 28 med min siste :D foruten fosterbarna som er ennå yngre.. 

Anonymkode: fa76c...e28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Fårdi vi er dome nåshke blåndinner å HOOOORER

Anonymkode: 0ec2b...f70

Haha, måtte inn i tråden ene og alene for å like denne kommentaren :laugh: 

Anonymkode: fb959...4ba

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg ville egentlig ha barn, men ingenting i meg har villet det nok til å få barn med en av de vinglete paddene jeg har møtt. Jeg hadde lyst på familie, men ikke lyst til å være alenemor.

K, 42

Fy fy, slemme, egoistiske kvinne som bare tenker på deg selv og karrieren din og ikke gir disse mennene en sjanse!  :ironi:

P.S. "Vinglete padder" :hoho:

• Liker 3
Skrevet

Hvor attraktiv er du selv, TS, på en skala fra A til Å? Hvor mange barn har du?

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da skal man ikke få barn heller. Livet har ingen garantier.

Anonymkode: ec8ae...5e3

Tror du misforstår meg litt. Hadde klart det, såklart, og var nære på å bli det - og så frem til å klare det alene (mistet), Men jeg har ikke ventet til jeg bli 42 for å så slå meg til ro for å få familie som TS klandrer kvinner for å gjøte Jeg har letet etter en oppegående mann som helst ikke var ferdig med barn de sise 10 årene, men slik ville ikke livet at det skulle bli. De mannfolka jeg har møtt har vært så ustabile at det har ikke vært aktuelt å satse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Ichiko skrev:

Fy fy, slemme, egoistiske kvinne som bare tenker på deg selv og karrieren din og ikke gir disse mennene en sjanse!  :ironi:

P.S. "Vinglete padder" :hoho:

Haha, Har aldri satt karrieren forran kjærligheten, men jeg vil ikke utsette evt. Barn for å kunne arve fars asperger, voldsomme sinne, manglende empati, osv. Padderi paddera.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Statitistikken viser at jo høyere levekår en har desto færre barn får en( og senere ). Dette er jo en konsekvens av at kvinner er aktive i arbeidlivet, tar høyere utdannelse og har mer valgfrihet i livet.  En bra ting syntes nå jeg.  

Anonymkode: 17fdb...0f9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tross likestilling er det ennå slik at det er mest vanlig at det er dama som må sette livet på vent for at ett par skal få "englebarnet"/arvingen/reprodusert seg. Nå er det ikke sant at flertallet venter til de er 40 med å.. eh "kalve" (kjært barn mange navn ;) ), men kanskje de som gjør kunne tenke seg en sikker utdannelse og fast jobb, høste noen pensjonspoeng og litt andre erfaringer, før de er de som må være hjemme med ungene, og organisere den organismen en familie er, ved siden av det å bringe hjem penger. Noe som oftest ennå faller på kvins. Om menn fødte barn ville det nok ikke vært særlig annerledes. 

Anonymkode: a5387...a21

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tross likestilling er det ennå slik at det er mest vanlig at det er dama som må sette livet på vent for at ett par skal få "englebarnet"/arvingen/reprodusert seg. Nå er det ikke sant at flertallet venter til de er 40 med å.. eh "kalve" (kjært barn mange navn ;) ), men kanskje de som gjør kunne tenke seg en sikker utdannelse og fast jobb, høste noen pensjonspoeng og litt andre erfaringer, før de er de som må være hjemme med ungene, og organisere den organismen en familie er, ved siden av det å bringe hjem penger. Noe som oftest ennå faller på kvins. Om menn fødte barn ville det nok ikke vært særlig annerledes. 

Anonymkode: a5387...a21

I Norge er vi knappe 5 millioner og blir slukt av utledninger. Vi kunne lett være 15 millioner, og kvinner endelig en dag forstår å bli forelsket og elsket og føde mange barn.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I Norge er vi knappe 5 millioner og blir slukt av utledninger. Vi kunne lett være 15 millioner, og kvinner endelig en dag forstår å bli forelsket og elsket og føde mange barn.

Fint med utlendinger, vel? Og om de en dag overtar Norge, så er jeg uansett forlengst død, og jeg har ingen etterkommere. Så hvorfor skal jeg bry meg? 

Anonymkode: d91b5...0dd

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint med utlendinger, vel? Og om de en dag overtar Norge, så er jeg uansett forlengst død, og jeg har ingen etterkommere. Så hvorfor skal jeg bry meg? 

Anonymkode: d91b5...0dd

tror det er best å få etterkommere, om du er kvinner, så er det bare å huke en mann å la han gjøre deg forelsket, om du er mann, så finn deg ei kvinne du vil elske, elsk henne hele natten, og dere er lykkelig resten av livet sammen. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, skjønner ikke hvorfor folk er så vanvittig redde for at majoriteten av menneskeheten kanskje har litt mørkere hud om 100-200 år. Who cares? Kultur forandrer seg uansett, hvem vet - kanskje Midtøsten blir en utopi av likeverd og demokrati om 200 år, og vesten går tilbake til kristelig teokrati med nazisme og «vi må bevare den ariske rase!».

Anonymkode: 892ff...9d3

AnonymBruker
Skrevet

kondom har skylda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...