Gå til innhold

norske kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Norske kvinner er mindre attraktiv siden dem  har utsatt over 10-15 år å få barn. Hvorfor venter kvinner å få barn til dem er mellom 38-45 år? 

Anonymkode: 31192...2b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Generalisering er en fin bil. Not.

Anonymkode: a8637...780

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Vi må luke ut de ekstremt barnslige mannfolka først.... må kysse noen padder foråsidetsånn. 

Anonymkode: eff7f...5b2

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

De skal jo leve livet først. Utdannelse, karriere, hus, bil og båt og x antall ferier til utlandet. Sier ikke det er tilfelle for alle, noen har vært sammen med feil partner. 

I mitt tilfelle fant jeg ikke mannen min før jeg var 22, og vi var gift i 4 år før vi bestemte oss for å få barn. Men vi måtte bruke tid på å bli kjent med hverandre først. 

Anonymkode: 9938f...a3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm... er vel fordi de er smarte og kan det man kaller rettskriving. Da kan de utdanne seg, få en god jobb og tjene bra med penger. Da bli de vel mindre attraktive i hodet på en dum mann da...jaja forståelig nok.

Anonymkode: 60a6f...2ac

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Fordi en utdannelse er viktigst , sånn at man får seg en god og stabil jobb og inntekt, for det trenger man for å kunne ha et godt liv og oppfostre barn. Man vil også gjerne ha tid og energi til å utfolde de interessene man har, noen vil reise, noen driver med sport eller andre hobbyer for å få utbytte av sitt eget liv, før de låser seg og gir bort livet sitt til et barn.

Det tar også en stund å finne en bra egnet mann, det er jo noen menn som ikke gidder å ta ansvar i farsrollen, eller som ikke er gode kjæresteemner, eller som deg, har liten respekt for at kvinners liv også er verdt å leve for hennes egen del og ikke bare for å pumpe unger ut av seg og tilsidesette alle egne behov , interesser og grunnmurer for sitt eget liv.

Anonymkode: 2bae8...e49

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

De fleste over 40 sliter med å få barn. Det er unntakene som får barn på egenhånd. Når du er 45 er eggene i så dårlig forfatning at egg donasjon er eneste utvei for å få barn som biologisk sett ikke er dine.  

Anonymkode: f65f0...7ef

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg fikk barn i 20 årene, ble ikke noe mer attraktiv av det. Var nok mindre attraktiv da jeg ble singel som 30 åring, enn mine venninner uten barn.

Anonymkode: d22f3...93f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Norske kvinner generelt får barn i 20 åra. De i 35-48 år er unntaket.

Anonymkode: 24e7b...71c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner er mindre attraktiv siden dem  har utsatt over 10-15 år å få barn. Hvorfor venter kvinner å få barn til dem er mellom 38-45 år? 

Fordi mange lider av luksusproblemer i denne delen av verden. Det gjelder forøvrig menn også selv om det ikke er de som føder.

Anonymkode: f2b44...295

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende var 29, 3 år i 2017. For 30 år siden var gjennomsnittsalderen 25 år. I 2017 ble det født flest barn i aldersgruppen 30-34 år, tett fulgt av aldersgruppen 25-29 år. Det stemmer at alderen på førstegangsfødende har steget, men du tar litt vel hardt i her. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi norske menn ikke er klar for å bli far hverken når de er 25, 35 eller 45. Ved 55 får de panikk og importerer thai, mens norske kvinner blir barnløse. Btw: mange kvinner er sterile i alder av 38. Å få barn mellom 38 og 45 er ren utopi for de fleste. 

Anonymkode: 0f81e...9a0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste over 40 sliter med å få barn. Når du er 45 er eggene i så dårlig forfatning at egg donasjon er eneste utvei for å få barn som biologisk sett ikke er dine.  

Anonymkode: f65f0...7ef

Sitat

Although chronological age is the most important predictor of ovarian response to follicle-stimulating hormone (FSH), the rate of reproductive ageing varies considerably among individuals. Both environmental and genetic factors contribute to biological ovarian ageing. Thus, chronological and biological age are not always equivalent. 

En kvinne på 40 kan ha egg som en 20-åring og en kvinne 20 kan ha egg som en 55-åring. Genetiske faktorer og miljøet har altså mye å si. 

Anonymkode: 2ecfe...83d

• Liker 1
Skrevet

AH. Endelig tilbake til KG bare for å se at det ikke er noe nytt under mannsjåvinistenes sol.

• Liker 5
Skrevet

Kvinner er ikke magiske. De sliter hardt for å komme inn på de beste studiene, de gjør det mye bedre innen idrett enn norske menn og det er et mye større ansvar for kvinner å få barn enn for menn.

Det tar tid og derfor får norske kvinner barn senere. Vi menn skal være glade for at norske kvinner får barn i det hele. Se på italienske kvinner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fårdi vi er dome nåshke blåndinner å HOOOORER

Anonymkode: 0ec2b...f70

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En kvinne på 40 kan ha egg som en 20-åring og en kvinne 20 kan ha egg som en 55-åring. Genetiske faktorer og miljøet har altså mye å si. 

Anonymkode: 2ecfe...83d

Jeg blir litt utvel av betegnelsen egg.

AnonymBruker
Skrevet

De som venter så lenge vil egentlig ikke ha barn.

Anonymkode: ec8ae...5e3

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fårdi vi er dome nåshke blåndinner å HOOOORER

:fnise:jah dem nårske domme blådinner alsååå...vorfor ike baje værre jemme å lagge beibii!

Anonymkode: 60a6f...2ac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De som venter så lenge vil egentlig ikke ha barn.

Anonymkode: ec8ae...5e3

Jeg ville egentlig ha barn, men ingenting i meg har villet det nok til å få barn med en av de vinglete paddene jeg har møtt. Jeg hadde lyst på familie, men ikke lyst til å være alenemor.

K, 42

Anonymkode: 91281...3af

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...