AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 Jeg har slitt med uren hud nå de siste årene samt at jeg kan begynne å gråte av helt usaklige ting.. Ofte! Jeg var ikke sånn før så jeg begynte å tenke at kanskje det har en sammenheng med hormoner som ikke er helt slik de skal være. Jeg har prøvd alt av hudpleie og ingenting hjelper, så kanskje det er hormonelt? Har også det siste året hatt migrene rundt menstrasjon, er vel hormonelt det og. Noen med lignende situasjon? Hva kan man gjøre dersom det er kaos i hormonene? Hvordan finner man det ut? Blodprøve? Anonymkode: 95af6...531
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #2 Skrevet 23. april 2018 Går du på noen form for hormonpreparater? Hormonell prevensjon, kanskje? Jeg fikk det slik etter en periode med p-sprøyte, til tross for at jeg ikke hadde hatt (så mye) problemer med det tidligere, etter å ha gått på det i to år. Det kom ganske ut av det blå, rett etter siste sprøyte. Ble ikke mer sprøyter i baken på meg, for å si det slik. Jeg var et hormonvrak uten like i tre måneder; ble nesten sint av at folk pustet, og kunne gråte av at en plante døde eller et hull i en billig t-skjorte. Det var virkelig ikke morsomt. Huden ble også verre, som du beskriver. Jeg fikk mange flere utbrutt og mye fetere T-sone. Anbefaler uansett å sjekke opp med lege Anonymkode: d3d87...f5c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #3 Skrevet 23. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går du på noen form for hormonpreparater? Hormonell prevensjon, kanskje? Jeg fikk det slik etter en periode med p-sprøyte, til tross for at jeg ikke hadde hatt (så mye) problemer med det tidligere, etter å ha gått på det i to år. Det kom ganske ut av det blå, rett etter siste sprøyte. Ble ikke mer sprøyter i baken på meg, for å si det slik. Jeg var et hormonvrak uten like i tre måneder; ble nesten sint av at folk pustet, og kunne gråte av at en plante døde eller et hull i en billig t-skjorte. Det var virkelig ikke morsomt. Huden ble også verre, som du beskriver. Jeg fikk mange flere utbrutt og mye fetere T-sone. Anbefaler uansett å sjekke opp med lege Anonymkode: d3d87...f5c Jeg har gått på p-piller av og på i mange mange år men måtte nylig slutte pga migrene. Migrenen har blitt bedre etter at jeg sluttet men ikke huden eller at jeg lett gråter.. Jeg skal nok få sjekket det hos en lege men ville høre litt med andre om de har det lignende og om det kan være hormoner 😊 Anonymkode: 95af6...531
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå