Gå til innhold

Skikkelig angstanfall

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klarer såvidt å skrive :( tips?

Anonymkode: 88ba5...892

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pust med magen,dette er bare en følelse, det er i k k e farlig 💜får du hjelp ang angsten.. 

Anonymkode: bf80c...9a9

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Klarer såvidt å skrive :( tips?

Anonymkode: 88ba5...892

Jeg kjenner meg igjen. Prøv å trekk pusten dypt. Hvis du sliter med å puste, så reis deg opp - bøy i knærne og "bounce" litt opp og ned. Kjenn at føttene dine er i kontakt med gulvet, ta gjerne av deg sokkene! :)

Kjenn tyngden fra kroppne når du har bøy i knærne, og pust. Hvis du syns det er vanskelig å puste jevnt, tenk deg en fyrstikkeske. På den lange siden puster du lenge ut, på den korte siden trekker du pusten, og så slipp den sakte ut igjen når du ser for deg langsiden.

Vit at angstanfall ikke er farlig. Du er ikke gal, du er ikke syk - dette kommer til å gå over. Klarer du å beskrive hva som skjer i kroppen når det står på som verst?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Knert en øl.

Anonymkode: b1d41...938

Gjest N-Nøff
Skrevet

Husk at angsten ikke kan skade deg. Og det er ikke farlig å føle på angsten, bare la den være der. Den gjør deg ingenting. 

Legg deg ned i sofaen, på en god pute, og lukk øynene. Se for deg at du er et sted, og koser deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Mitt beste råd? Det går over. Det føles helt for jævelig, men det er ikke farlig, og det går over. Det er hva jeg tenker når det holder på.

Anonymkode: 919f2...1ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...