AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 Jeg har en del fri fremover og ønsker å bli kjent med nye steder hvor jeg kan gå tur med hundene mine. Kan godt kjøre et lite stykke. Bor i Bergen. Ønsker litt variasjon: Skog (hvor hundene kan snuse masse) Tursti (helst uten så mange andre hunder, vi øver på passering, men ok å innimellom gå litt "roligere" steder) Fjell/"klipper"/strand og andre fine plasser Anonymkode: 17fc8...cc3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #3 Skrevet 23. april 2018 Er mange fine steder på Sotra å gå tur. Bølgekraftverket i Øygarden, Friluftsområdet på Rong i øygarden. Turøy Anonymkode: 318fb...d02
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #4 Skrevet 23. april 2018 Herdla. Men ta med det som hunden legger på bakken. Kanadaskogen Anonymkode: 52731...8e4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2018 #5 Skrevet 23. april 2018 Fanafjellet. Smøråsen på dagtid. Når snøen smelter er det masse veier på Totland/Riple/Bontveit, se på kartet så finner du. Myrdalen ved Ulsmåg/Totland. Opp mot Redningshytten. Byfjellene fra Arna-siden Lysekloster, går skogsvei mot Søfteland. Hesteløypen og Nordmarka i Os. Ervikane. Raudlio. Svinningen. Kanadaskogen utenom lysløypene (vått). Hvilke deler av byen er du minst kjent i? Kanskje noen kan foreslå noe der... Anonymkode: d6b4f...0f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå