Gå til innhold

South Beath

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Skal gå på denne kuren i 2 uker. Har funnet hvilke matvarer man skal spise,men ikke hvor mange kalorier man bør spise? Er dette en lavkalori diett eller bare lavkarbo-diett?

Er det greit at jeg spiser ca like mange kalorier(1500) som jeg bruker til vanlig?...Altså rundt 1500 kcal på den anbealte kosten. Håper noen vet dette for jeg har gledet meg til å begynne til uken.

Forresten....Noen erfaringer å dele? Har hørt at man går ned +/- 5 kg på disse to ukene...

Håper på noen svar! :-)

På forhånd,takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare nyskjerig: Hvilke matvarer kan man spise?

Jeg har lyst å kjøpe meg boka må bare vente til jeg får lønning.. greit å vite litt om det kan være noe for meg!

Skrevet

Det er heldigvis en lang liste...men ikke noe karbohydrater i 2 uker...

Blant annet kan man spise kjøtt(alt mulig..),fisk, magre oster,nøtter,egg,grønnsaker,oljer,søte ting må være laget på kunstig søtningsstoff...

Du må unngå helt: frukt,brød,frokostblandinger,bakevarer,ris,pasta...men dette er bare i 2 uker da!

Søk på South Beach på nettet så finner du masse om det-blant annet hva du kan spise.

Du vet ikke det du da...Om det er noen begresninger på kaloriinntak på denne kuren??

Skrevet

Du skal ikke telle kalorier.

Vil forøvrig anbefale deg å ta et søk på "south beach" her på KG så får du opp masse.

Ellers ta en titt på www.lavkarbo.no

Skrevet

Jeg har bestilt boka,gleder meg til å begynne.

har rund 20 kilo for mye :(

Det hadde hvert gøy å fått dem vekk til sommeren,igjallefal ti av dem. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg brukte den kuren etter fødselen, la på meg 30 kg da jeg gikk gravid. Fulgte den ukke engang til punkt og prike, men gikk nd veldig fort, spesiellt magen forsvant da jeg begynnte med den. Superfornøyd, var jo masse gode oppskrifter.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg brukte den kuren etter fødselen, la på meg 30 kg da jeg gikk gravid. Fulgte den ukke engang til punkt og prike, men gikk nd veldig fort, spesiellt magen forsvant da jeg begynnte med den. Superfornøyd, var jo masse gode oppskrifter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...