Gå til innhold

sko i stavanger området

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tenkt å kjøpe brudeskoene mine i en vanlig skobutikk, er jo så himla dyrt på brudesalongene, og godt utvalg hadde de heller ikke. men det jeg lurer på: er det noen som vet om noen skobutikker i stavanger/sandnes området som har godt utvalg i brudesko, og greie priser? har tenkt å ringe litt rundt å høre, men ville først spørre dere her inne.håper på svar da... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne ikke finne brudesko på vanlig sko butikk, men du kan sikkert finne noen fine lyse sko der også. Hvis det er typisk hvite sko av silke du vil ha er nok brudesalongene det beste stedet å lete. :)

Skrevet

Tror faktisk jeg betalte 280 kr for mine sko i en vanlig skobutikk:=) Så du kan få deg rimelige sko:=)

Skrevet

jeg var faktisk innom en skobutikk på lørdag, men husker ikke hva den heter, men der hadde de en del fine hvite sko(brudesko) har og lest at euro sko skal ha et godt utvalg, så jeg får bare lete.. :)

Skrevet

Hva med internett, da? Jeg kjøpte mine på www.bridalshoes.com.... Ble veldig fornøyd, og de kostet ca. 500,- inkl. porto og toll... :-)

Skrevet

Jeg så nettopp en reklame for Euro Sko i Stavanger Aftenblad eller noe sånt. De har "I do" skoene i ekte skinn til ca 500,-. Du kan jo sjekke. Dama på Miranda anbefalte meg å gå til Skoringen, så da regner jeg med at Skoringen i Stavanger har brudesko. Har ikke kommet meg ut og sett enda selv. Må vel d snart. Hvis ikke jeg finner noen må jeg bestille på internett, og det kan ta lang tid...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hørte av en venninne som også leter etter sko at butikkene i Stavanger får inn flere modeller litt lenger utpå våren, hun fant heller ikke noe nå :)

Skrevet

takk for mange gode svar.. :) jeg får ta turen inn til stavanger de nærmeste dagene. må jo snart kjøpe sko nå så jeg får gått dem ut litt før dagen.

Skrevet

Den ene skobutikken på Kvadrat har et godt utvalg. Det er Skoringen tror jeg. Ligger ved siden av dyrebutikken. De har "gjemt" brudeskoene inni hjørnet under trappa. Så om du bare følger skohylla helt inn i kjørnet så finner du det. På denne tida av året har de også en del salg på fjor årets modeller. På Vågen har skobutikken i 2. etage på den nye delen et greit utvalg. Begge kan være verdt å ta en kikk i.

Skrevet

Var på Kvadrat i dag og så etter brudesko på Euro Sko og Albertsens Sko. Begge butikkene hadde. Spurte på Bianco også, men de hadde ikke. Bombe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...