Gå til innhold

Treff fra Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange har du møtt som følge av match på Tinder? Hvor mange av treffene var vellykket, altså at det endte opp i sex eller noe mer? 

Nysgjerrig på treffprosenten her. 

Anonymkode: 331bd...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 treff. Sex på første treff. Holdt sammen som erteris siden da. Samboere etter 8 mnd og fremdeles i dag etter 3 år.

Anonymkode: c24af...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 treff. Sex på første treff. Holdt sammen som erteris siden da. Samboere etter 8 mnd og fremdeles i dag etter 3 år.

Anonymkode: c24af...8ec

Oi, samme her faktisk, bortsett fra at vi ikke har rukket å være samme lenger enn ett år. Tviler dog på at våre historier er representative. Mitt inntrykk er at det er få som i det hele tatt møtes. 

Anonymkode: 331bd...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kollega som har samme historie som dere to over. De skal gifte seg nå i sommer.

Jeg har aldri møtt noen matcher fra tinder, men badoo og det har gått rett vest.

Anonymkode: c3045...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2 år har jeg møtt 5 stk som jeg har mstchet med på Tinder.

Nr 1: møttes ute på byen, sex samme kvelden og har hatt av og på kontakt siden da.

Nr 2: møttes ute på byen, sex samme kveld. Ikke mer kontakt etter det.

Nr 3: to dater, kaffe og gåtur date. Ingen kyssing. 

Nr 4: tre dater før sex. Vi datet videre i ca 1 mnd. 

Nr 5: datet i 1 mnd før sex. Fortsatte ikke så lenge etter det, men er venner den dag i dag. 

Konklusjon: ikke et problem å date via Tinder. Har fått mange flere tilbud som jeg har takket nei til. 

Anonymkode: ab936...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange har du møtt som følge av match på Tinder? Hvor mange av treffene var vellykket, altså at det endte opp i sex eller noe mer? 

Nysgjerrig på treffprosenten her. 

Anonymkode: 331bd...653

Møtte kanskje 4-5 i min tinder-karriere. Sammen med den beste av dem i dag, ett barn sammen og snart gift. Tinder er jammen fint :D

Anonymkode: b5df6...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte to. Første møtte jeg kun en gang. Hadde sex og snakket aldri igjen. Andre ble jeg sammen med og er fortsatt sammen (4,5 år). Har kjøpt hus, bil og har nå fått baby sammen. 

Anonymkode: d6fb8...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 47 her. 20 dater på seks mnd, hvorav to kortere forhold (eksklusiv med sex, uten å date andre, et par måneder hver) og to ONS.

Anonymkode: b11df...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ca 2 år møtte jeg bare rundt 5 stykker, jeg var veldig av og på tinder egentlig. Han ene ble jeg FF med over en liten periode (sex på andre date). En annen datet jeg over en periode på ca 4 mnd, men var mye kortere i virkeligheten siden jeg var bortreist i 2 mnd. Ingen sex der, men masse følelser.

I år har jeg mye mer tid, og er aktivt på leting. Så langt har jeg møtt 6 stykker. Av dem ble det tre andre date, men ikke noe mer. 

Jeg har fortsatt troa på at tinder kan funke, men det er skuffende når man gang på gang kjenner at det ikke klaffer.... Føler også at "utvalget" på tinder har tapt seg det siste året, siden "alle" nå er på tinder. 

Anonymkode: 57879...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 30. Hatt Tinder i to måneder, fem matcher, to som jeg kun har chattet med, en jeg har vært på to dates med inkludert et par kyss, som nå selvfølgelig har forduftet. Har egentlig aldri hatt troen på Tinder, mest fordi alle mannfolka dater flere og jeg lett taper mot alle de pene damene.

Anonymkode: 811dc...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...