Gå til innhold

Espen Eppe


Neidasååå

Anbefalte innlegg

...noen som følger han på snap? Jeg har fulgt med en stund- og hva skal man si? Det er vel ikke noen plass man kan legge inn bekymringsmelding på voksne mennesker, men håper det dukker opp noen som kan hjelpe han på rett vei snart. SNAKK om å herpe livet sitt... også så åpenlyst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Neidasååå skrev:

...noen som følger han på snap? Jeg har fulgt med en stund- og hva skal man si? Det er vel ikke noen plass man kan legge inn bekymringsmelding på voksne mennesker, men håper det dukker opp noen som kan hjelpe han på rett vei snart. SNAKK om å herpe livet sitt... også så åpenlyst...

Godt forsøk på å skaffe deg flere følgere, men så lettlurte er vi ikke her inne. :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit at dere drar det kortet hver gang en ny person nevner noe nytt her. Jeg får bare vente videre på svar fra noen som faktisk har fått opp vedkommende i snapfeed og som vet hvilket sirkus jeg snakker om...

Reagerer egentlig mest på hvordan han OFTE slenger ut nakenvideoer av hun der bloggevenninna når de er dritings. (Heidi Alexandra?) men hun synes kanskje det er ok med denslags PR... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om den brukeren før.

Ble heller ikke kjempetrigget til å begynne å følge han. Ikke et godt salgstriks dette her akkurat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med nye brukere som registrerer seg kun for å starte en tråd om en eller annen D-kjendis. Er ikke gjennomsiktig i det heeeele tatt...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus
4 timer siden, Neidasååå skrev:

Så teit at dere drar det kortet hver gang en ny person nevner noe nytt her. Jeg får bare vente videre på svar fra noen som faktisk har fått opp vedkommende i snapfeed og som vet hvilket sirkus jeg snakker om...

Reagerer egentlig mest på hvordan han OFTE slenger ut nakenvideoer av hun der bloggevenninna når de er dritings. (Heidi Alexandra?) men hun synes kanskje det er ok med denslags PR... 

Ikke hørt om ham, har ikke sans for henne, og det med nakenvideoer høres ut som et tåpelig forsøk på å fiske etter følgere. 

Nope. Null fangst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MarianneE skrev:

Morsomt med nye brukere som registrerer seg kun for å starte en tråd om en eller annen D-kjendis. Er ikke gjennomsiktig i det heeeele tatt...

Han her er jo ikke en gang enn D kjendis. Hva er han kjent for? :klo: Han er typen til en tidligere toppblogger, som var på topp for ørten år siden. Ante ikke hvem han var før jeg leste her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, LeilaS skrev:

Han her er jo ikke en gang enn D kjendis. Hva er han kjent for? :klo: Han er typen til en tidligere toppblogger, som var på topp for ørten år siden. Ante ikke hvem han var før jeg leste her.

Aldri hørt om ham jeg heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...