Gå til innhold

Han har skjult mystory på SC


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var hos han igår og vi drakk litt vin og spilte kort og sånn.. Ganske hyggelig. Datet 1.5 mnd ish. Ser han har lagt til noe på mystory og den kan ikke jeg se. Er ganske nysgjerrig og lurer på hvorfor han har skjult den for meg.. Den ble lagt til mens jeg var der tydeligvis 

Ville dere brydd dere? Vet jeg kanskje er teit men.. 

Anonymkode: c477f...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldigvis er snart helgen over, så slipper vi disse fjortistrådene.

Anonymkode: 8d474...1f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert det er grunn til å bli skeptisk, men jeg hadde lett tenkt at han hadde noe å skjule. Når du skjuler mystory og enda legger noe ut så gjør du det bevisst for den personen. Den lette tanken er vel at han har et liv han ikke vil du skal se (vil fremstå som singel, flørter, osv). 

Siden du har sett det er det ikke verre enn å spørre hvorfor han har skjult mystory for deg. Kan være han har en god forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte ms som bare mine nærmeste venner kan se, er da ikke uvanlig det.

Anonymkode: 82897...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Moonwalker skrev:

Det er ikke sikkert det er grunn til å bli skeptisk, men jeg hadde lett tenkt at han hadde noe å skjule. Når du skjuler mystory og enda legger noe ut så gjør du det bevisst for den personen. Den lette tanken er vel at han har et liv han ikke vil du skal se (vil fremstå som singel, flørter, osv). 

Siden du har sett det er det ikke verre enn å spørre hvorfor han har skjult mystory for deg. Kan være han har en god forklaring.

Han har jo tatt det bildet mens jeg var tilstede..Så synes bare det er rart. Men merkelig ja. 

Anonymkode: c477f...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo vært en privat story med en gruppe? Eller har du aldri fått opp på din sc at han leggrr ut storys?

Anonymkode: cbf10...221

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde skjønt at det var ting han skjulte for meg, og da åpenbart kontakt med andre jenter ellers hadde det ikke vært behov for å skjule. F eks at han er på fylla og sender snapper med masse jenter på bordet , når han sier til deg at han bare skal være hjemme å slappe av eller er på hytta med en kompis.  Hadde spurt om å få låne telefonen hans, gått inn på snap og dobbeltsjekket om han faktisk hadde noe story der i det hele tatt og sjekket om jeg var på blokk lista, og hvis han hadde story der og jeg var på blokk så hadde jeg bare vist han telefonen med det på skjermen å spurt "ehh, hva er det her forno a? hvorfor skjuler du storyen din for meg? ehhhh?"

Anonymkode: 830d3...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...