liljene Skrevet 22. april 2018 #21 Skrevet 22. april 2018 Jeg får mange orgasmer, og så klimaks. Hver gang. Veldig avslappa og komfortabel med min egen seksualitet. To lange forhold, og avsluttet det siste lange forholdet for ett år siden. Har ikke ONS, og kun sex med de jeg ønsker å være i et forhold med. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #22 Skrevet 1. mai 2018 På 22.4.2018 den 14.41, liljene skrev: Jeg får mange orgasmer, og så klimaks. Hver gang. Veldig avslappa og komfortabel med min egen seksualitet. To lange forhold, og avsluttet det siste lange forholdet for ett år siden. Har ikke ONS, og kun sex med de jeg ønsker å være i et forhold med. Jeg er også der! Og det å ha blitt voksen og godt kjent med egen sexualitet - samt ha en partner som passer til meg, er kjempeviktig. Jeg får også mange oregasmer, litt avhengig av partner, og et skikkelig klimaks. Det har hendt jeg har spruta også. Hvorfor skal våre erfaringer trekkes i tvil, bare fordi det ikke er noe som gjelder alle? Anonymkode: c338d...935
liljene Skrevet 4. mai 2018 #23 Skrevet 4. mai 2018 Enig AB. Kanskje det har noe med ONS? Jeg vet ikke. Min siste kjæreste og jeg brukte tid på å finne rytmen, og så ble det veldig bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå