Gå til innhold

tøffeste sms du har fått

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Regner med du har fått sms fra ei kvinne som du har hatt lyst å bli kjent med, og så har du fått ei sms har fra henne der hun skriver direkte hva hun vil. Hva stod det i meldingen?

Og jeg regner med kvinner har fått sms fra en hun har syntes veldig godt om, og har ventet på smsen fra han, og når sms endelig kom, ja, hva skrev han til deg? Var du klar?

Anonymkode: 4bb68...11a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ, nei det går jeg ikke rundt å husker på. Kontakten pleier å skje gradvis og bygge seg opp, jeg har aldri satt pris på meldinger fra noen jeg ikke har bygd opp kontakt med som plutselig sier at han vil ha meg og hva han vil med meg.

Anonymkode: b58a3...f65

AnonymBruker
Skrevet

Sender folk fortsatt SMS? 

Anonymkode: 9d9fb...f7c

Skrevet

På hvilken dialekt/hvor i landet skriver man "ei" kvinne?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Perle skrev:

På hvilken dialekt/hvor i landet skriver man "ei" kvinne?

Skal du først arrestere noen, kan du like godt starte med de som aktivt bruker feil spørreord:fnise:

Anonymkode: cc680...0e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sender folk fortsatt SMS? 

Anonymkode: 9d9fb...f7c

Jada i 2017 ble det send 5,65 milliarder sms i Norge, så hva du tror har skjedd vites ikke.

Anonymkode: a26fc...205

Skrevet

Det er deilig å varmes opp med litt frekke meldinger før man møtes. Hadde en FF som var helt rå på det der. Hun var flink til å skrive, kreativ, og beskrev alt veldig levende. Det ble ofte lange meldinger, og endte med at jeg var klar som bare det da vi endelig møttes. Hun mikset gjerne det hele med litt frekke, men smakfulle bilder. Noen ganger handlet det om hva hun ville gjøre med meg, andre ganger om hva hun ville jeg skulle gjøre med henne. 

Ellers har jeg hatt et par stykker som har vært veldig flinke til å trigge fetisjen min. Det er også en kunst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...