Gå til innhold

spytte eller svelge?

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg lurer på hva du mener, og du bare vrir deg unna. Er det med vilje eller?

Anonymkode: e0bbd...90d

Jeg vrir meg ikke unna. Hvis du vet så lite om hvordan å tilfredstille en kvinne, bør du kanskje ikke delta i debatten.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, Littforliten said:

Slikking for suging kan da ikke være så urimelig for deg, men ja.. skjønner ikke helt hvorfor du som lesbisk gidder å engasjere deg i en tråd om kuk

Var det vanskelig for deg å forstå oralsex mot oralsex? Suging var et eksempel fordi det er det tråden handler om. Og de færreste kvinner spruter, så det er ikke et så godt eksempel. Jeg forventer ikke at du skal forstå hvorfor jeg kommenterer i tråden heller.

1 hour ago, LeneXCII said:

Jeg vrir meg ikke unna. Hvis du vet så lite om hvordan å tilfredstille en kvinne, bør du kanskje ikke delta i debatten.

Jo, det gjør du når du svarer med alt mulig annet enn det jeg spør om. Og som kvinne vil jeg si at jeg har god peiling på hvordan tilfredsstille kvinner ;)

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det vanskelig for deg å forstå oralsex mot oralsex? Suging var et eksempel fordi det er det tråden handler om. Og de færreste kvinner spruter, så det er ikke et så godt eksempel. Jeg forventer ikke at du skal forstå hvorfor jeg kommenterer i tråden heller.

Jo, det gjør du når du svarer med alt mulig annet enn det jeg spør om. Og som kvinne vil jeg si at jeg har god peiling på hvordan tilfredsstille kvinner ;)

Neinei, lite poeng i å diskutere dette med deg.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Svelger selvsagt den deilige sæden hans ;)

AnonymBruker
Skrevet

Blir det noe suging og svelig i helgen da jenter? 

Anonymkode: 13571...c50

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene. Brekker med av å få sæd i munnen og heldigvis respekterer han det :) 

Anonymkode: 5801a...b44

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir det noe suging og svelig i helgen da jenter? 

Anonymkode: 13571...c50

Ja...men det har ikke noe å gjøre med at det er helg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mann 44 gift.

For min del spiller det ingen rolle, det aller viktigste er at jeg får komme inne i munnen og at kona ikke gir seg men fortsetter å jobbe helt til pungen er tom. Jeg har en stor oral fetish, liker veldig godt å kikke på filmer hvor den som akkurat har fått munnen full viser frem resultatet, leker litt og til slutt svelger, men når det kommer til min egen orgasme så er jeg fornøyde etter å ha kommet i munnen, mister helt tenningen og mor kan gjøre hva hun vil med restene. :P

Anonymkode: 0ba62...3c1

• Liker 2
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Spytter, det gjør vi begge. 

Skrevet

Svelger ja, 90-95 % av gangene tipper jeg (spytter kun hvis jeg brekker meg og må få det ut). Mest praktisk samt at han virkelig tenner på det å vite at jeg kommmer til å svelge.

(Og så er han alltid påpasselig med å påpeke at siden jeg kjøper proteinpulver, bør jeg i hvert fall ta hans gratis proteiner..)

• Liker 4
Skrevet

Svelger som regel, spytta ut de første gangene, men nå har det blitt en vane. Veldig greit med tanke på at det ikke blir så mye søl å tørke opp. :)

• Liker 3
Skrevet

Svelger med iver og glede:nori:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker eldre/modne damer, og det er sjelden de svelger. Suger ja, men mer som en del av forspillet. Spruten tar de helst i fitta, og det er helt ok for meg. De er så mye bedre elskerinner totalt sett.

Anonymkode: 53bf5...b25

Skrevet

For meg er det viktig og jeg synes det er utrolig sexy at hun svelger! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, TheBigKahunaBurger said:

For meg er det viktig og jeg synes det er utrolig sexy at hun svelger! 

Er det dumpegrunn å ikke svelge?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det dumpegrunn å ikke svelge?

Ikke nødvendigvis, andre kvaliteter kan veie opp :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene, da jeg ikke suger

Anonymkode: e0b0f...9a6

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg først fått det i munnen så svelger jeg, en selvfølge for meg. Men han kan gjerne sprute andre steder om han vil, i fjeset eller på puppene for eksempel.

Anonymkode: 0c266...8c5

• Liker 1
Skrevet

Svelger ikke, tar som regel ikke spruten i munnen i det hele tatt, da jeg synes det er ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...