Gå til innhold

spytte eller svelge?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

MaxxMekker kan også tilvennes å ikke bli slapp så fort han ikke får viljen sin med å komme k munnen. Hvorfor er det alltid damen som må føye seg?

Anonymkode: e0bbd...90d

Men herregud da, jeg har da ikke sagt at det kun er dama som må tilpasse seg... Tror du ikke sjansen for at han også gir litt ekstra, er større når du gjør ting du vet han verdsetter så høyt?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, LeneXCII said:

Men herregud da, jeg har da ikke sagt at det kun er dama som må tilpasse seg... Tror du ikke sjansen for at han også gir litt ekstra, er større når du gjør ting du vet han verdsetter så høyt?

Jeg har ikke sagt at DU har sagt det, herregud da :fnise: men det er veldig gjennomgående på dette forumet! "Hvordan få dama til å ha analsex når hun nekter" osv. Og folk svarer med at "hun må jo bare bli vant til det.

Hva mener du med gir litt ekstra? At dersom kvinnen svelger så er han villig til å slikke? Jeg hadde ALDRI gått med på å kun få oralsex dersom jeg svelget, i stedet for oralsex mot oralsex.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med gir litt ekstra? At dersom kvinnen svelger så er han villig til å slikke? Jeg hadde ALDRI gått med på å kun få oralsex dersom jeg svelget, i stedet for oralsex mot oralsex.

Gi litt ekstra, kan det misforstås da? Har jo ikke nødvendigvis noe med å slikke å gjøre, men avhengig av hva en liker. ;) 

• Liker 3
Skrevet

Et godt og fungerende sexliv handler jo om å tilfredstille partneren best mulig, det er jo ikke vanskeligere enn det. Og da mener jeg selvsagt at det det går begge veier. 

Utrolig så komplisert folk skal gjøre noe som egentlig er såre enkelt :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, LeneXCII said:

Gi litt ekstra, kan det misforstås da? Har jo ikke nødvendigvis noe med å slikke å gjøre, men avhengig av hva en liker. ;) 

Hva er å gi litt ekstra? Eller klarer du ikke definere det selv?

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Da mener jeg selvfølgelig hva du mener med at mannen skal gi noe ekstra til kvinnen, dersom du mener at det ikke innebærer slikking (noe som er helt hårreisende at han ikke vil slikke kun fordi hun ikke vil svelge).

Skrevet

Har du ikke lest denne tråden eller?

Skrevet

Da mener jeg selvfølgelig hva du mener med at mannen skal gi noe ekstra til kvinnen, dersom du mener at det ikke innebærer slikking (noe som er helt hårreisende at han ikke vil slikke kun fordi hun ikke vil svelge).

Jeg skjønner ikke hvorfor du til stadighet drar opp slikking? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, LeneXCII said:

Har du ikke lest denne tråden eller?

Du klarer fortsatt ikke å svare på spørsmålet mitt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Sug og svelg, god helg! Haha

Anonymkode: 5aa80...55b

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du klarer fortsatt ikke å svare på spørsmålet mitt ;)

Jeg tror du gjør deg dum med vilje nå, du må vel ha det inn med tesje; vi kom jo innpå dette med å "gi litt ekstra" ifm med at jeg uttalte at jeg svelger, men det er ikke noe jeg i utgangspunktet liker, men gjør det for hans nytelse. Og det pirrer meg å se hvordan han nyter. Det går jo selvsagt også andre veien.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, LeneXCII said:

Jeg tror du gjør deg dum med vilje nå, du må vel ha det inn med tesje; vi kom jo innpå dette med å "gi litt ekstra" ifm med at jeg uttalte at jeg svelger, men det er ikke noe jeg i utgangspunktet liker, men gjør det for hans nytelse. Og det pirrer meg å se hvordan han nyter. Det går jo selvsagt også andre veien.

Nei, jeg lurer på hva du mener, og du bare vrir deg unna. Er det med vilje eller?

• Liker 2
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg lurer på hva du mener, og du bare vrir deg unna. Er det med vilje eller?

Det er jo helt opp til deg og eventuelle partner. Kanskje han gjør en større innsats på kjøkkenet, husarbeid, rimming, oral eller masserer deg. Er jo veldig individuelt hva man setter pris på

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Littforliten said:

Det er jo helt opp til deg og eventuelle partner. Kanskje han gjør en større innsats på kjøkkenet, husarbeid, rimming, oral eller masserer deg. Er jo veldig individuelt hva man setter pris på

Så man skal gjøre noe man ikke liker i bytte mot husarbeid, matlaging eller å bli slikket? Glad jeg er lesbisk, hadde aldri funnet meg i noe sånt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her er vi lite glad i oralsex begge to, men om det skjer lar jeg spruten gå et annet sted :P

Anonymkode: 1a5cb...039

AnonymBruker
Skrevet

suger ikke kuk

Anonymkode: 98970...a1f

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så man skal gjøre noe man ikke liker i bytte mot husarbeid, matlaging eller å bli slikket? Glad jeg er lesbisk, hadde aldri funnet meg i noe sånt.

Slikking for suging kan da ikke være så urimelig for deg, men ja.. skjønner ikke helt hvorfor du som lesbisk gidder å engasjere deg i en tråd om kuk

• Liker 3
Skrevet

Svelger alltid! Synes det er pirrende, og jeg elsker å se at han har det godt og liker hva jeg gjør. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Her er vi lite glad i oralsex begge to, men om det skjer lar jeg spruten gå et annet sted :P

Anonymkode: 1a5cb...039

Mann som ikke liker å bli sugd er skjelden vare..! 

Anonymkode: 07274...8a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen gurgler ? 

Anonymkode: 2a636...a99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...