Gå til innhold

Sprekk i frontruta.....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det standard hos dem? Er Hurtigruta Carglass som er nærmest her også, og håper min bil får samme behandling som deres. :)

Anonymkode: 1a82b...b3f

Jeg tror det er fordi det blir glasskår når de tar ut frontruta, så de må støvsuge litt.? :klo: 

Anonymkode: b7b6d...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Med delkasko og kasko er steinsprutfiksing helt gratis, ved bytte av rute, 2000kr inegenandel, det gjelder alle forsikringer uansett, det fikk jeg beskjed om når jeg leverte inn vil til skifting av rute forrige uke.

Anonymkode: 07682...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med delkasko og kasko er steinsprutfiksing helt gratis, ved bytte av rute, 2000kr inegenandel, det gjelder alle forsikringer uansett, det fikk jeg beskjed om når jeg leverte inn vil til skifting av rute forrige uke.

Noen forsikringer har høyere egenandelspris på bytte av rute. Så det gjelder å lese avtalen 

Anonymkode: 3ebb1...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig du har rett, men jeg gikk inn i går på mine sider for å sjekke forsikringen min. Det er delkasko, og kun brann og tyveri er visst dekket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det standard hos dem? Er Hurtigruta Carglass som er nærmest her også, og håper min bil får samme behandling som deres. :)

Her hos oss er det iallefall visstnok standard. De spylte over bilen utvendig også

Anonymkode: 6ddb2...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier: Dette går helt fint :) Du trenger ikke løpe til verkstedet på mandag. Bare følg nøye med på sprekken og om det sprekker mye mer opp bør du vurdere å gjøre noe med det. Du kan mest sannsynlig fint vente til litt utpå sommeren når den nye forsikringen er i gang.

Jeg kjørte med en "stor" sprekk i frontruten i over et år. Den unngikk akkurat synsfeltet. På vinteren når det var veldig kaldt sprakk den litt og litt mer opp for hver dag omtrent og en dag sprakk det skikkelig så da reiste jeg og fikk det fikset.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig du har rett, men jeg gikk inn i går på mine sider for å sjekke forsikringen min. Det er delkasko, og kun brann og tyveri er visst dekket. 

Hvor er du forsikret?

Normal Delkasko dekker brann, tyveri, redning og glass..

Anonymkode: 08de0...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er du forsikret?

Normal Delkasko dekker brann, tyveri, redning og glass..

Anonymkode: 08de0...daa

Storebrand, står ingenting om glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Storebrand, står ingenting om glass.

Storebrand delkasko, kasko og super dekker glasskade ;) 

A583D44D-5B93-485A-9ED2-99D9A58280E8.thumb.png.7258803ca58eb4968734074d1c69313b.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Marimba skrev:

Storebrand delkasko, kasko og super dekker glasskade ;) 

A583D44D-5B93-485A-9ED2-99D9A58280E8.thumb.png.7258803ca58eb4968734074d1c69313b.png

Hm, så ikke sånn ut da jeg sjekket min avtale på mine sider. Men dette er kanskje nytt, jeg har hatt forsikring i Storebrand i flere år og er kanskje ikke like godt dekket som de som velger delkasko i dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, så ikke sånn ut da jeg sjekket min avtale på mine sider. Men dette er kanskje nytt, jeg har hatt forsikring i Storebrand i flere år og er kanskje ikke like godt dekket som de som velger delkasko i dag? 

Bare å ta en telefon i morgen og høre det så får du et helt sikkert svar 👍😊

Anonymkode: 6ddb2...d45

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle som driver med ruteskift og kun det vasker bilen. Ikke bare hurtigruta😀 

Veldig flott ekstraservice. 

Anonymkode: a75b8...e42

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...