Gå til innhold

Egoistiske røkere.


Gjest Madeline

Anbefalte innlegg

Gjest Bhsiltsk

Men litt gift og en god del frisk luft er likevel mer frisk luft enn ikke-røykere får i løpet av arbeidsdagen.

De som sitter på kontor, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men litt gift og en god del frisk luft er likevel mer frisk luft enn ikke-røykere får i løpet av arbeidsdagen.

De som sitter på kontor, i alle fall.

Jo mer frisk luft, men alikevel mer skade på helsa. Men forstår hva du mener, at det må være kjipt å sitte inne hele dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Dessuten ville det se dumt ut hvis jeg nå kledde på meg to ganger om dagen og faktisk SKULLE ut og trekke frisk luft... Er liksom ikke like godtatt å ta seg fem-minuttere når man ikke røyker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Dessuten ville det se dumt ut hvis jeg nå kledde på meg to ganger om dagen og faktisk SKULLE ut og trekke frisk luft... Er liksom ikke like godtatt å ta seg fem-minuttere når man ikke røyker :)

Og DET er en teit ting - i veldig stressa perioder på skolen har jeg faktisk røyka for å få meg de pausene... Røyker ikke ellers. Da det var røykerom på arbeidsplassene hadde helt klart røykerne flere pauser enn oss andre.

Synes det skulle blitt obligatorisk med et par daglige utendørspauser for alle, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten ville det se dumt ut hvis jeg nå kledde på meg to ganger om dagen og faktisk SKULLE ut og trekke frisk luft... Er liksom ikke like godtatt å ta seg fem-minuttere når man ikke røyker :)

Ja, ikke sant?

Men kan du ikke bli med noen ut, spør om de vil ha litt frisk luft bare? Evt kan du taste på mobilen, eller ringe noen, så du ikke bare står der liksom.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg røyker ikke, men har røykepauser 2 ganger om dagen for det jeg...En av jentene jeg jobber sammen med røyker og for at hun ikke skal måtte gå alene blir jeg med, og da får jeg litt frisk luft på kjøpet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessuten ville det se dumt ut hvis jeg nå kledde på meg to ganger om dagen og faktisk SKULLE ut og trekke frisk luft... Er liksom ikke like godtatt å ta seg fem-minuttere når man ikke røyker :)

Da har du en jobb som er nokså kjip med tanke på at man skal kunne ha lik pause som de andre, uavhengig om man røyker eller ikke. ;) Sånn ha det iallefall vært på alle jobbene jeg har hatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og DET er en teit ting - i veldig stressa perioder på skolen har jeg faktisk røyka for å få meg de pausene... Røyker ikke ellers. Da det var røykerom på arbeidsplassene hadde helt klart røykerne flere pauser enn oss andre.

Synes det skulle blitt obligatorisk med et par daglige utendørspauser for alle, jeg.

Har dere prøvd å ta dere 5-minuttere og blitt nektet??

Eller har dere bare selv konkludert med at "det er ikke like godtatt å ta seg pauser når man ikke røyker" og at "røykerne helt klart har flere pauser enn dere andre", og går rundt og surmuler for dette????

Hvis dere ønsker en pause, er det vel ikke så viktig om andre synes det ser dumt ut om dere ikke røyker?? Og vi får jo alltid høre at vi ser dumme ut vi som røyker også men...

Skjerp dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...