Gå til innhold

Er det date idag eller ikke ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Hvordan har dere tenkt på den situasjonen. Vi skal på ny date i dag egentlig. vi har vært på mange dates og har en god kjemi . Han sendte meg en fin melding klokken 3:00 i går der han sa jeg kunne sove over.Jeg svarte på denne og spurte om tidspunkt på date, den har fortsatt ikke  blitt åpnet (18 timer siden) jeg prøvde å ringe han i går kveld siden vi ringer til hverandre når vi har tid, men ikke noe svar... Men er aktiv på Facebook. Jeg har ikke lyst å sende han en melding av noe nå jeg mener at han får ta litt ansvar. Men tenker dere denne Daten blir noe av idag da? Har ikke avtalt tidspunkt... dette er ikke første gang han bare forsvinner.. han er litt den typen. Og han har sagt før han vil fortsette å være med meg.. men veldig rare handlinger... 

Anonymkode: 2e2e0...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gått ut ifra - eller bestemt selv at det ikke blir noe date i dag dersom han ikke gir lyd fra seg innen 12, og funnet på noe annet.

Finnes ikke noe verre enn å gå hele dagen og vente fordi man aldri får noe ordentlig svar, så har plutselig hele dagen gått og det ble ikke noe av. 

Anonymkode: d342f...30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sendt en liten melding og spurd om det blir noe i dag - og når? Svarer han ikke før etter 15-tida så hadde det etter min mening blitt litt for sent og sjansen for at jeg hadde planlagt noe med venner i stedet er stor. Det burde han selv forstå også. OM det blir en date i dag (som jeg regner med du vil) så er det lurt å ta dette opp med han. Si hva du tenker om å ikke svare på så lang tid når det gjelder å avtale noe. Bedre å ta det nå før det irriterer for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså. Jeg sendte meld da.. heller ikke noe svar. Ble nok dumpa, skjønner ikke hvorfor etter fine meld osv..

Anonymkode: 2e2e0...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøkenskog

Han er nok et eksempel på douchebag. Det svir, jeg skjønner den! 🤗 Men han er så feig, eller har ikke evner til å si det til deg slik det er...bare bli sur på han og gå videre 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en tilbakestående fyr! Han inviterer på date og overnatting om to dager og så ghoster han?? Han her bør du legge tilbake i bunken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, inviterte meg kl 15 i går.. jeg spurte om det passet med besøk kl 19.... helt stille.. dette er vel det drøyeste jeg har vært borti når det gjelder vinglete menn. Ja, det blir ikke no date noe mer med han for å si det sånn. Men kjipt når man har tilbragt mye fin tid sammen.

Anonymkode: 2e2e0...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, inviterte meg kl 15 i går.. jeg spurte om det passet med besøk kl 19.... helt stille.. dette er vel det drøyeste jeg har vært borti når det gjelder vinglete menn. Ja, det blir ikke no date noe mer med han for å si det sånn. Men kjipt når man har tilbragt mye fin tid sammen.

Anonymkode: 2e2e0...f7f

Den kan jeg se, men igjen, da ser du åssen type han er. Et forhold, eller dating med han, vil bare føre til usikkerhet og vingling.

Det er fint når det først er fint, men veldig usikkert og vondt når det passer han. 

Bare dropp det først som sist, datet en sånn i to måneder, ble aldri noe bedre. 

Anonymkode: 8ac59...27d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hater slik oppførsel, ble ghostet 2 ganger av samme kvinne, for noen dager siden innrømte at en hun hadde ventet på en "dritt lekker fyr" som ba henne med ut kort tid etter vi hadde blitt små seriøse, han har godt betalt jobb, med six pack. Men hun sa Daten gikk dårlig da de ikke hadde mye tilfelles, og var for forskjellige men mistenker nå at hun hadde sex med han 1 gang ihvertfall. Hun sa da hun hadde hatt d travelt og trodde ikke noen dager uten svar betydde så mye for meg. Og sa det var søt at jeg brydde meg, så den kvelden endte med at jeg hadde sex for første gang. 8 måneder senere dro hun på ferie nylig med venniner, noe som var greit, men tok 3 dager etter hun kom hjem før hun svarte meg. Og vil nå være KK for å kan gi meg mer erfaring. Vet hun bare vil ha sex med andre samtidig har vi d bra når hun ikke er kjempekåt heletiden så er vanskelig

Anonymkode: af2ea...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...