Gå til innhold

Kvalitet på gummistøvler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er kvaliteten på gummistøvler til barn på Europris?

Anonymkode: 9db78...fef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Verdt pengene. Sprekker ikke særlig oftere enn f.eks Viking. Jeg kjøper støvlene konsekvent der.

Anonymkode: 07f5e...eb0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke god erfaring med europris sine... Jula sine derimot, er jeg veldig fornøyd med.

Anonymkode: 04394...9aa

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er kvaliteten på gummistøvler til barn på Europris?

Har dårlig erfaring med støvler fra Europris, kjøper lette helstøpte støvler til hele sulamitten koster ca 3-400 kr, men så holder de mye lengre en andre typer støvler, foret kan tas ut og støvlene er mye lettere en en normal støvel

http://somewhat.no/info.html

Fås også i dame og herre modell

Endret av Gladgutten79
AnonymBruker
Skrevet

Har dårlig erfaring med støvler generelt, anbefaler heller dock boots :)

Anonymkode: 28c60...2c9

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med støvler til barn, men jeg har slitt ut noen par selv. Det er utvilsomt Hunter-støvlene som holder best og lengst. Antageligvis fordi de er støpt i ett stykke istedenfor flere deler som er limt sammen. Jeg antar samme sak gjelder andre merker, at de helstøpte holder mye bedre. 

Skrevet

Vi kjøper støvler på spar kjøp. Dock boots blir for varmt vår og sommer her vi bor. Støvlene her blir heller ikke slitt ut da han må ha nye hvert år pga størrelse

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, da prøver jeg Europris, og ser. Spar kjøp har jeg dårlig erfaring med, de revnet etter kort tid, lenge før ungen hadde vokst i fra de.

AnonymBruker
Skrevet

Europris til unger og hunter til voksne. 

Anonymkode: 64047...1f8

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig erfaring

Anonymkode: 2d4c9...8f7

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, da prøver jeg Europris, og ser. Spar kjøp har jeg dårlig erfaring med, de revnet etter kort tid, lenge før ungen hadde vokst i fra de.

Det er ikke noe dyrere å kjøpe to par støvler pr sesong til 150 enn å kjøpe ett par til 300 ☺

Har opplevd 1 gang at støvler fra Europris revnet etter få dager, da fikk jeg nye av dem. De holdt 3-4 mnd.

Anonymkode: 07f5e...eb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...