Gå til innhold

Å guri som jeg hater bobiler!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kom akkurat hjem fra en tur til en kamerat. Bobilkø, 2km lang, maks fart 50 i 70 sonen. Slik kommer det til å bli resten av sommeren her langs fjorden. Som året før, og året før det, og året før det. Kan ikke Norge innføre forbud mot disse rullende hvite boksene? Vipps, inntektene til overnattingsbransjen skyter i været. Vi slipper den ekstreme optiske forsøplingen med svære hvite kasser overalt. Og vi slipper å kjøre i enorme, saktegående, trekkspillaktige køer. Kanskje jeg må bli politiker?

Anonymkode: 5849b...0ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det verste er å havne bak de som kjører i følge på 10-12 bobiler. Det er organiserte turer, både tyske og franske. Og hvis ikke alle kommer med på samme ferge er det total krise. Da risikerer man at ferga blir forsinket fordi de som allerede er kommet om bord skal rygge i land igjen. Hvorfor ikke vente på andre sida? Og ikke skjønner de at en bil på 8 meter må betale mer enn en på 6 meter. Det skal det krangles på i det uendelige.

Om vinteren tar der meg 10 minutter å kjøre til jobb. Om sommeren må jeg beregne minst 30 minutter pga bobilsjåfører som ikke kan rygge eller vet hvor bred bil de har (det er smale veier her). 

Anonymkode: dd195...3e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det blir flott å være hjemme i Hardanger og møte på bobiler og andre turister i diverse kjøretøy som ikke takler svingete og smale veier. 

Anonymkode: c11a4...41e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla tyskerne legger ikke igjen en krone heller.
De tar med seg alt av matvarer og forsøpler hvor enn de beveger seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Kom akkurat hjem fra en tur til en kamerat. Bobilkø, 2km lang, maks fart 50 i 70 sonen. Slik kommer det til å bli resten av sommeren her langs fjorden. Som året før, og året før det, og året før det. Kan ikke Norge innføre forbud mot disse rullende hvite boksene? Vipps, inntektene til overnattingsbransjen skyter i været. Vi slipper den ekstreme optiske forsøplingen med svære hvite kasser overalt. Og vi slipper å kjøre i enorme, saktegående, trekkspillaktige køer. Kanskje jeg må bli politiker?

Anonymkode: 5849b...0ae

Livet er et helvete. Bli vant til det, først som sist.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...