Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dere på?

Hva synes dere?

Ikke like bra som originalen, men greit nok synes jeg..

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Jada, ser jo på, men det er jo latterlig sammenlignet med den originale versjonen, da...

Skrevet

Synes den var kliss lik originalen men bare oversatt til norsk - og det MÅ jo nødvendigvis bli dårligere da. Må jo se på likevel, for jeg kjenner den ene deltakeren.

Skrevet

Ungkaren var mer pinlig for å si det sånn.

Synes Inger Ellen gjør en ok figur iallefall.

Det er mer enn hva man kan si om gutta; hvor iallverden har de funnet dem hen??

Noe mer sjarmløst enn Christian skal man lete lenge etter.

Imtias var ikke helt god.

Egoet til Erik tok jo helt overhånd :ler:

Benedikte - hvor iall verden kom hun fra? :o

Gjest happyending
Skrevet

Nei, absolutt ikke like bra som den amerikanske utgaven, men jeg syns det er kjempemorsomt likevel..

Jeg syns mange av jentene virker litt snipete da og guttene er aaaltfor selvgode.. Men jeg syns gustav er ganske søt.. hihi

Skrevet

Den er jo en tro kopi av originalen. Men det er ikke samme svungen over den norske versjonen...men men...

Skrevet

Ikke så bra som originalen nei, men jeg synes det er morsomt likevel. Det guttelaget er jo virkelig ikke helt på høyden, morsomt å se at de ror og sliter når de blir konfrontert med tabbene sine.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå så jeg ikke episoden på mandag, men det at Christine røk ut må jo være KUN pga at det nesten ikke er gutter igjen - de to andre i styrerommer er jo helt BLÅST!!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

hvorfor var ikke imtias god? synes han var best!

Gjest Gjesta
Skrevet
Nå så jeg ikke episoden på mandag, men det at Christine røk ut må jo være KUN pga at det nesten ikke er gutter igjen - de to andre i styrerommer er jo helt BLÅST!!!!!!

Samme tenkte jeg. Den var utrolig urettferdig. Han som var leder burde røket,..

Gjest TomKrus
Skrevet

Frisøren er jo helt blåst. De perlene av noen tips fra den oh store næringslivslederen, virker det som om hun leser opp fra en dårlig bok i management101. Det er iallfall ikke noe nytt hun kommer med.

Mulig jeg bare irriterer meg over henne fordi jeg har fordommer mot nordlendninger.

Skrevet

Ja TomKrus det var jo et intelligent utsagn.

Dama er dyktig hun, men når det blir sånn en nøyaktig kopi blir det dumt.

Skrevet

Enig at han som var leder burde røket ut, men er jammen enig i at hun fikk sparken også. Er ikke noe fremtidig god leder i den dama, hun er jo avhengig av en sjef som forteller henne hva hun skal gjøre... syns han lederen var verre denne gangen, men hun hadde uansett aldri nådd toppen... og hennes siste utsangn når hun satt i drosja bekrefter det:

" de andre lot meg aldri vise hva jeg er god for"(omtrent noe sånt sa hun)... om du er god så greier du å vise det uansett...om man lar seg overstyre av andre i en slik setting er du ikke en god leder

Gjest TomKrus
Skrevet
Ja TomKrus det var jo et intelligent utsagn.

Dama er dyktig hun, men når det blir sånn en nøyaktig kopi blir det dumt.

Det var planen. Synes ikke hun er spesielt dyktig, men man får ikke med seg de dyktigste i Norge på et slikt program. For meg virker det som om hun forsøker å spille en rolle. Være en annen enn hun vanligvis er fordi hun er på tv. Som kandidatene er hun vel for bevisst at dette er et program og at det er tv-kamera til stede.

Men nå har jeg ikke sett så mange episoder. Lo dog godt da hun med streng mine fortalte hvor viktig det var med korrekt regnskap, for så å annonsere at gutta hadde bommet med en krone (sic). Er det en ungdomsskoleklasse hun tror hun prater til?

Skrevet

var det ikke dama til Espen Lind som røk ut?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Liker ikke dama jeg heller. Er enig med TomKrus. Men det er ikke fordi hun er nordlending. Nordlendinger er kule.

• 2 uker senere...
Skrevet

Måtte bare dra opp denne her; nå er det vel snart på tide å få ut Benedicte?? Hun ville jeg hatt NULL respekt for som leder.. Makan til hvordan hun reagerte på kritikken inne i styrerommet i dag; satt og himla med øyene og rista på hodet.. :o

Skrevet

Benedicte må ut!

Var sikker på at ho skulle forsvinne idag sidan ho var prosjektledar og dei tapte, men neeeida.

Ja, skikkelig teit å himle med auga og hånflire av kritikken. Den dama irriterar meg!

Det verste er at ho sikkert kan gå til topps.

Skrevet

Maken til oppførsel i styrerommet - det må være pinlig å se det selv i ettertid.

Det er nesten så man kan lure på om hun fortsatt er med - bare for at det skal bli litt mer intriger og spesiell oppførsel.

De som er "pene, søte, skikkelige, ordentlige" og som ikke gjør så mye negativt ut av seg .. lager vel ikke så mye "spennende" reality-tv .. så en del av dem må vel beholdes til slutt - bare for at det ikke skal bli for kjedelig.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Maken til oppførsel i styrerommet - det må være pinlig å se det selv i ettertid.

Det er nesten så man kan lure på om hun fortsatt er med - bare for at det skal bli litt mer intriger og spesiell oppførsel.  

De som er "pene, søte, skikkelige, ordentlige" og som ikke gjør så mye negativt ut av seg .. lager vel ikke så mye "spennende" reality-tv .. så en del av dem må vel beholdes til slutt - bare for at det ikke skal bli for kjedelig.

Akkurat samme tanke har jeg hatt :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...