Gå til innhold

Skjemme bort typen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal hjem til typen snart etter å ha reist i en måned. Har skikkelig lyst til å "skjemme ham bort" og ta igjen for den tapte tiden. Hva burde jeg gjøre?

Anonymkode: a95dd...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi han blowjob til han kommer og når han spruter bare runker du han videre dritfort! Ikke stopp,  det er helt sykt😂

Anonymkode: 8aeb3...a77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gi han blowjob til han kommer og når han spruter bare runker du han videre dritfort! Ikke stopp,  det er helt sykt😂

Anonymkode: 8aeb3...a77

Er det ikke vondt når man fortsetter å stimulere etter orgasme? Menn stopper meg alltid og sier det er altfor sensitivt og vondt. Det er det også for meg på klitten, må vente noen minutter før jeg klarer ny runde

Anonymkode: e41ae...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke vondt når man fortsetter å stimulere etter orgasme? Menn stopper meg alltid og sier det er altfor sensitivt og vondt. Det er det også for meg på klitten, må vente noen minutter før jeg klarer ny runde

Anonymkode: e41ae...597

Da må du binde ham fast først. Du bestemmer da. Jeg tror jeg hadde flydd ut i verdensrommet et sted hvis det hadde skjedd meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på med samleie eller suging til han kommer. Etter at han har fått sjansen til å komme seg noen minutter, så sier du "opp og stå, nå vil jeg ha den i rumpa!"  

I mellomtiden serverer du kaffe på senga. 

Anonymkode: 8c5df...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjør på med samleie eller suging til han kommer. Etter at han har fått sjansen til å komme seg noen minutter, så sier du "opp og stå, nå vil jeg ha den i rumpa!"  

I mellomtiden serverer du kaffe på senga. 

Anonymkode: 8c5df...759

Dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...