Gå til innhold

Sports bh til store pupper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker 80G og trenger en god sports bh. Som dere skjønner har jeg mye å dra på, tungt og stort og vanlig bh på treningssenteret gjør bare ikke susen. Tips?

Anonymkode: 8d1cd...3a6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker Nike Victory Compression mest, den synes jeg gir god støtte. Bruker også et par fra Under Armour. Ved høy aktivitet (løp etc) kan du med fordel bruke dobbelt. 

Skrevet

På underverker.no har de godt utvalg. Jeg er veldig fornøyd med freya epic sportsbh. Jeg har størrelse 75 I, og denne bh holder alt på plass 😊

85914439-6817-4666-827D-0CF3CD298963.png

Skrevet (endret)

Anbefaler denne fra PrimaDonna. Ellers har Freya og Panache også gode sports-BHer for store bryster.

Endret av Perelandra
Skrevet (endret)

Takk for deres erfaringer, gleder med til å teste ut nye bh’er etterhvert :) 

Endret av VinterRose
Skrevet (endret)

Beste sports bh’en jeg har er fra 2xu, de gir skikkelig bra støtte! Kan føles veldig stram når man tar den på, men sitter som et skudd og etter noen minutter tenker man ikke på det.

Den gir mye mer støtte enn vanlige merker som Nike, Casall, UA for å nevne noen.

Disse har blitt veldig populære blant jenter med silikon. 

https://www.loepeshop.no/2xu-dame-hi-impact-support-bh.html?gclid=EAIaIQobChMI4s7spr7I2gIVDE8YCh1o0wkjEAQYAiABEgKyu_D_BwE (kan se ut som det en utgående modell da den ikke lenger finnes i norske nettbutikken til 2xu) 

Endret av Missfitness
Rettet lenke
Skrevet

Hvis ikke du ser ut som en Olivia (dama til Skippern) med digre pupper så styr unna Kari Traa sine!

Skrevet (endret)

Jeg fann en i merket Casall på XXL som har 4 hemper som en vanlig bh bak. Den har funket utrolig bra for mine. 

Har også en fra plussavdelingen til HM. Sitter stramt og godt rundt selve brystene, så holder de på plass ved all aktivitet.

Endret av Moonwalker
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med Triumph Triaction Control Lite. Sitter som støpt.

Anonymkode: 82f5b...b0b

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde den tidligere, men var ikke fornøyd. BHen ga meg vondt i skuldrene og nakken, så det endre med at jeg ga den bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...