Gå til innhold

Northug er vel kjekk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes at Northug er den hotteste mannen ever! Han er dritkjekk også har han en sjarmerende og sterk personlighet, Har hatt noen våte drømmer om han..

Jeg vil si at Petter er Norges mest sexy mann. Hva synes du?

Anonymkode: 449c3...fdb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes han virker som en usympatisk type så  han scorer lavt på sjarm hos meg. 

Anonymkode: d7106...dcd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter Northug er så usympatisk at jeg ikke klarer å vurdere om han objektivt sett er kjekk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns arrogansen hans er litt tiltrekkende, jeg. 😄

Anonymkode: b9e26...8c1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid syntes han var kjekk, men synes han var mer sjarmerende for noen år tilbake. Har liksom fått litt for mye oppmerksomhet fra damene (typ utallige ti år yngre ONS fra byen), og dessverre forsvinner sjarmen med dét. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hulderen skrev:

Petter Northug er så usympatisk at jeg ikke klarer å vurdere om han objektivt sett er kjekk. 

Hva er det som gjør at du synes at Petter Northug er usympatisk da? Også kan man vel fortsatt synes at mann har et godt utseende og være kjekk selv om personligheten ikke catcher helt?

Anonymkode: 449c3...fdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns arrogansen hans er litt tiltrekkende, jeg. 😄

Anonymkode: b9e26...8c1

Enig! Men jeg synes at han kjekk ellers også. Men jeg tror at Northug er en typisk "playboy" en mann som bytter på jentene oftere enn andre bytter truser.

Anonymkode: 449c3...fdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at Northug er den hotteste mannen ever! Han er dritkjekk også har han en sjarmerende og sterk personlighet, Har hatt noen våte drømmer om han..

Jeg vil si at Petter er Norges mest sexy mann. Hva synes du?

Anonymkode: 449c3...fdb

Enig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som gjør at du synes at Petter Northug er usympatisk da? Også kan man vel fortsatt synes at mann har et godt utseende og være kjekk selv om personligheten ikke catcher helt?

Anonymkode: 449c3...fdb

Det er veldig mye sant i ordtaket: «Skjønnhet kommer innenfra» Desverre gjelder det også motsatt. Jeg ser at Northug har symetriske trekk, så antagelig er han kjekk. Men når jeg ser bilder av ham, ser jeg bare for meg den arrogante oppførselen han har vist uttalige ganger, og da klarer jeg ikke å se noe positivt ved ham. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var kjekk, helt til han ble en drittsekk. Så var han utelukkende ekkel, men nå er han på vei opp (fordi han har skjerpet seg). Personlighet kan ødelegge selv det flotteste utseendet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de som syns han er kjekk er slike som tiltrekkes av drittsekker, for det er jo det han framstår som. Jeg vet ikke om han egentlig er slik, men han fremstår i hvert fall slik. Jeg har også alltid syns det har vært noe feil med ansiktet hans, han er på en måte skjev i fjeset. Jeg liker snille gutter, så PN er så langt fra kjekk som det går an for min del. Broren hans, Tomas, derimot...😉

Anonymkode: 017fd...781

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på tinder: Hva ser du etter her?:)
Northug: Dæ på kne foran mæ

Anonymkode: 04347...90e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig, og en fantastisk personlighet!

Anonymkode: 6717d...256

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
31 minutter siden, powpow said:

Alltid syntes han var kjekk, men synes han var mer sjarmerende for noen år tilbake. Har liksom fått litt for mye oppmerksomhet fra damene (typ utallige ti år yngre ONS fra byen), og dessverre forsvinner sjarmen med dét. 

Slutshaming der altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, powpow skrev:

Alltid syntes han var kjekk, men synes han var mer sjarmerende for noen år tilbake. Har liksom fått litt for mye oppmerksomhet fra damene (typ utallige ti år yngre ONS fra byen), og dessverre forsvinner sjarmen med dét. 

Og dette vet du med sikkerhet?

Anonymkode: 6bca6...86b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, og en fantastisk personlighet!

Anonymkode: 6717d...256

Jepp! Alltid et gullkorn eller fem på lur! 

Det mest komiske er de som ikke skjønner at han kødder, som mener han er usympatisk. For noen tørrpinner :)

Anonymkode: 6bca6...86b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...