AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1 Del Skrevet 19. april 2018 Mannen er borte og jeg må få ordnet dekkskifte. Nå har det seg sånn at det ene sommerdekket fikk seg en smell i fjor og piper som et uvær. Kan jeg bruke reservedekket inntil vi får kjøpt nye dekk? Dvs når feriepengene kommer.... Anonymkode: c8d5b...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 19. april 2018 #2 Del Skrevet 19. april 2018 Det kan du, så fremt det er samme dimensjon på det mot de ordinære sommerhjulene. Men er det et ”minihjul” er det ikke å anbefale, er kun ment for nødbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #3 Del Skrevet 19. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen er borte og jeg må få ordnet dekkskifte. Nå har det seg sånn at det ene sommerdekket fikk seg en smell i fjor og piper som et uvær. Kan jeg bruke reservedekket inntil vi får kjøpt nye dekk? Dvs når feriepengene kommer.... Anonymkode: c8d5b...865 Det kommer helt an på hvilket reservedekk du har. Dekket er ment å kjøre med til du får kommet deg på verksted og får fikset hoveddekket. Å kjøre rundt med reservedekk permanent er lite heldig dersom noe skjer. Da kan det bli vedlig dyrt å velge en billig løsning. Anonymkode: b4694...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå