AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1 Skrevet 19. april 2018 Jeg har problemer med at leppene mine er ordentlig tørre og ru, er litt tørr på hendene også. Aner ikke hvor mye jeg drikker iløpet av dagen, men føler jeg drikker nok og går aldri tørst. Kan det være noe annet som gjør meg så tørr, eller burde jeg drikke mer vann bare? Hvor mye bør man drikke iløpet av dagen? Anonymkode: dd348...5b9
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #2 Skrevet 19. april 2018 Du må også spise nok fett. Spis noen mandler og en avakado iblant. Ellers så er noen hudtyper mer utsatt for å bli tørr. Bruker du håndkrem og lypsyl? Noen produkter kan faktisk tørke ut huden din og gjøre den "avhengig" av kremen Jeg har en familie der tørr hud er vanlig, jeg var faktisk mer plaget da jeg brukte kremer hele tiden, enn jeg har vært i år uten å bruke noe krem. Jeg blir tørr og det varer kanskje rundt en uke før det går over. Leppene blir som regel bra igjen av seg selv etter 3-5 dager Det kan også hjelpe å forsøke unngå vaske mye gulv osv der du blir våt på hendene. Om du jobber et sted der du vasker eller vasker hender ofte, så vil du tørke ut mer enn en "vanlig" person og da må du kanskje bruke krem uansett. Til sist, noen inneområder har mye tørrere luft enn andre. Om du jobber i en butikk som har tørr luft kan det også tørke deg ut Sikkert andre ting jeg har glemt Anonymkode: 37a18...6b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå