AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1 Skrevet 19. april 2018 Hvordan fortelle legen at jeg sliter sosialt ? Anonymkode: 81f93...8c8
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #2 Skrevet 19. april 2018 Du åpner munnen og lager lyder som du former til ord. Anonymkode: 9c91e...cf7
Oddy Skrevet 19. april 2018 #3 Skrevet 19. april 2018 Dette er nok et veldig vanlig problem hos mange så jeg hadde faktisk bare sagt det rett ut slik som du skriver her
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #4 Skrevet 19. april 2018 1 minutt siden, Oddy skrev: Dette er nok et veldig vanlig problem hos mange så jeg hadde faktisk bare sagt det rett ut slik som du skriver her Men hva vil skje når jeg har sagt det? Anonymkode: 81f93...8c8
Oddy Skrevet 19. april 2018 #5 Skrevet 19. april 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva vil skje når jeg har sagt det? Anonymkode: 81f93...8c8 Det er vel egentlig avhengig av hvilken type lege du har. Jeg nevnte faktisk noe lignende for min lege og hun ga meg rett og slett bare en pep talk som hjalp meg. Men det er ikke mye som kan skje bortsett fra at lege kommer med tiltak eller idemyldring. Jeg vet jo ikke hvor mye du sliter sosialt heller. Hvis det er ekstremt så kan hun/han eventuelt henvise deg til psykolog eller noe lignende men dette kan du jo selfølgelig si nei til. Lege kan ikke tvinge deg til noe som helst. Endret 19. april 2018 av Oddy
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #6 Skrevet 19. april 2018 32 minutter siden, Oddy skrev: Det er vel egentlig avhengig av hvilken type lege du har. Jeg nevnte faktisk noe lignende for min lege og hun ga meg rett og slett bare en pep talk som hjalp meg. Men det er ikke mye som kan skje bortsett fra at lege kommer med tiltak eller idemyldring. Jeg vet jo ikke hvor mye du sliter sosialt heller. Hvis det er ekstremt så kan hun/han eventuelt henvise deg til psykolog eller noe lignende men dette kan du jo selfølgelig si nei til. Lege kan ikke tvinge deg til noe som helst. Det er slik at jeg er nervøs bare, for å få bestilt timen, det knytter seg i magen. Anonymkode: 81f93...8c8
Oddy Skrevet 19. april 2018 #7 Skrevet 19. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er slik at jeg er nervøs bare, for å få bestilt timen, det knytter seg i magen. Anonymkode: 81f93...8c8 Nå vet ikke jeg hvor du har fastlege. Men hvor jeg har kan du bestille time på nettet. Har du mulighet til det? Litt enklere å gjøre digitalt enn å ringe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå