AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #1 Del Skrevet 18. april 2018 Hei! Jeg har null peiling på bil, men har en skiftenøkkel lampe i bilen som lyser. Denne betyr at jeg må skifter olje + filter. Jeg er student og har ikke så mye å rutte med akkurat nå, men ønsker å få fikset dette fortest mulig. Er dette noe jeg (les svigerfar) kan fikse selv eller bør man dra til verksted? Svigers kan fikse småplukk, men er ikke hobbymekaniker eller bilmekaniker. Hvis jeg må på verksted, hvor mye koster dette va? For olje, filter og jobben? Hvis jeg drar til en privatperson og fikser dere, hvor mye koster det ca da? Har en Suzuki 2011 Mod med diesel om det har noe betydning? Anonymkode: 06a5a...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #2 Del Skrevet 18. april 2018 Det er en smal sak og gjøre selv, koster rundt 200kr for filter og 300-500kr for olje avhengig av hvor mye du trenger. Du trenger noe å putte den brukte olja i slik at den kan leveres på en miljøstasjon, det er vel den kjedligste jobben. Men det å fjerne lampa i dashbordet kan by på større utfordninger, på min bmw må jeg ha dataverktøy for tilkobling til bilen for å resette servicelampa. Nå skriver du ikke hvilken modell du har men et kjapt søk på google ga denne linken. Vet ikke om dette vil gjelde for akkurat din bil Anonymkode: ca290...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå