AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #1 Skrevet 18. april 2018 Jeg har arvet en leilighet fra min far som skal selges. Vurderer både om advokaten skal selge leiligheten eller eiendomsmegler, noen som vet om det det er mer lønnsomt om megler selger den? Så lurer jeg på når på året lønner det seg å selge, nå før sommeren eller etter sommeren? Dette er en leilighet beliggende i et tettsted inntil elven. Og hva med boligstyling? Har det noe for seg? Setter pris på alle svar:) Anonymkode: 1c15f...30c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #2 Skrevet 18. april 2018 Svar på spørsmålene dine vil jeg si kommer an på hvor leiligheten er, og hva som er "vanlig" i området der. Se på boliger på Finn for samme by eller distrikt, og sammenlign med den du skal selge. En annen ting er arv og verdien på leiligheta. Der bør du diskutere med advokat hvordan løse dette så du slipper minst mulig skatt. Tror det er noe med hvilken verdi den settes til når du overtar, og hvilken pris den blir solgt for. Anonymkode: 08a35...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå