Gå til innhold

Athen, Barcelona , Milano eller Wien


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har vært i disse byene? hvilke likte du best , dårligst og hvorfor?

Anonymkode: 171e4...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det du liker og ønsker å gjøre?

Anonymkode: 57695...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har bare vært i Wien, og likte meg godt der. Veldig koselig by, med mye fine hus og interessante slott rundt om kring. Brukte også en hel kveld i Prater Park, det var sykt kult! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i alle 4, uten å kunne si at jeg har sett like mye av alle.. Men alle byene er fine reisemål! Alle har historie, flotte bygninger, mye å se og gjøre, og som storby; mye støy. Wien som den 'reneste', Athen som mest ståk og kaos, selv om man like gjerne kan oppfatte hver av de andre som like kaotiske avhengig av plass og tid.. :Knegg:  Athen og Barcelona kan veldig fint kombineres med strand og bad, mens Wien og Milano 'bare' er storbyer. Og ang reisetidspunkt og temperaturer: Athen i juli/aug er noe av det hotteste jeg har forsøkt (men drar allikevel innom der i sommer.. hihi), Barcelona og Milano også varmt om sommern mens Wien pga beliggenhet sannsynligvis vil ha bedre temp (ikke prøvd selv, bare vært der i mars og mai). Favoritten min er definitivt Barcelona. Masse å se, god mat og drikke, kombinert med strandliv. Og som man bare har lyst å dra tilbake til om og om igjen, fordi det er så mye mer å se, oppleve, spise.. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...