Gå til innhold

Sa noen ord til hverandre etter vielsen?


Nikki

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har leita og leita på KG nå, men klarer ikke å finne innlegget. Jeg leter etter det innlegget som en av brudene skrev der hun fortalte at hun og hennes tilkommende mann skulle si noen ord til hverandre etter å ha sagt ja. Men jeg finner det ikke. Og jeg husker heller ikke hvem som skrev det. Er det noen her som skjønner hva jeg mener og vet hvem som skrev det. For jeg trenegr bare nicket, så tar jeg opp letingen selv. Håper noen kan hjelpe meg. For jeg synes det var så innmari vakkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du det de skulle si til hverandre når de skulle sette på ringene???

Husker og at det var veldig fint, har lyst til å gjøre det samme... Skal prøve å finne det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er det jeg mener. Det er ganske lenge siden innlegget ble skrevet. Og jeg innbiller meg at det kan være Sunflower som skrev det. Jeg skal lete videre etter det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det - jeg skrev det ned:

NN, ringen jeg setter på din finger skal være et symbol på vårt

ekteskap, på vårt samhold og vår kjærlighet. Med alt jeg er skal jeg ære

deg, og alt jeg har vil jeg dele med deg

Vi skal si noe lignende - men presten skal si det foerst, saa skal vi si etter han - hvis dere skjoenner...

Lykke til!

Hurra bare 3.5 uke igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så fint dere fant linken! Tenkte jeg bare skulle si at det var helt spesielt å si disse ordene til hverandre i selve vielsen, vi sto der med klump i halsen, og særlig brudgomen hadde grøtet stemme...For ikke å snakke om gjestene, som ikke hadde opplevd lignende, det er særlig dette innslaget som sitter igjen hos de fleste fra vielsen vår. Gled dere!!

Sunflower (Ikke innlogget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk beskjed om at vi ikke kunne si noe mer enn to JA jeg.....

Hmmm.... skal til samtale med presten etter 15.august, og da skal jeg dobbeltsjekke med han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...