Gå til innhold

Ekstremt rød i underlivet. Ikke sopp!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har i flere måneder nå vært veldig rød i underlivet. Da mener jeg mørkerød til blodrød. Spesielt rundt skjedeåpningen og rundt klitoris. Det klør ikke, men svir kun når jeg tar på underlivet og ved penetrering. Jeg har vært hos gynekolog, men han fant ingen utslag på prøvene han tok. Han mente på at det er vanlig å være rød i blandt, og det forstår jeg jo. Greia er at jeg er det konstant, døgnet rundt. Det svir og gjør vondt bare når jeg strikker inn én finger i skjeden, og spesielt med samleie. Dette tærer veldig på meg. Jeg har altså ingen kjønnssykdommer eller soppinfeksjon. Vasker meg kun med vann, bruker bommulstruser, ingen tamponger. Prøvd østrogen, vaselin, jordnøttolje, kjølende kremer og mye mer uten hell. Så, begynner å bli desperat.. Noen som har erfaring med dette, eller vet hvordan jeg bør gå frem for å få hjelp? 

Plis kom med innslag!

Anonymkode: cf7f0...1e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan høre ut som eksem eller noe slikt. Gå til en hudlege! Ikke gynekolog, men hudlege. Min erfaring er at gynekologer er gode på det som skjer inni vagina, hudlegene er god på det som er utenpå :fnise: Jeg har hatt lignende problemer som deg, og har gått til gynekolog etter gynekolog etter gynekolog som alle tar en vanlig GU, noen tester og sier at alt er fint. Endte opp hos en hudlege etter flere år i denne karusellen, og hun tittet i 5 minutter, skrev ut en krem og problemet var løst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...