AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #1 Del Skrevet 17. april 2018 Fikk ikke EU godkjent bilen, vurderer å kjøpe en helt ny bil. Har lyst på en T-roc, men bare billigste versjon som er aktuell, har forhandlere nye versjoner på lager, eller må jeg bestille fra fabrikk? Er ikke aktuelt å vente 7 mnd på en bil. Da går jeg for en Golf. Hvordan kan jeg se evt. hva forhandlere har inne som kan kjøpes i løpet av uken? Anonymkode: d141c...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #2 Del Skrevet 17. april 2018 Snakk med forhandleren. Anonymkode: f0c36...636 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 17. april 2018 #3 Del Skrevet 17. april 2018 De har demobiler som selges med jevne mellomrom, ellers er det bestilling fra fabrikk som er greia. Leveringstid varierer nok, noen tar to mnd., andre mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #4 Del Skrevet 17. april 2018 Som en annen sa over her: spør forhandleren. Det er det sikreste. Det er ikke alltid de legger ut alle bilene på finn eller på sin egen forhandlerside. Forhandlere i en kjede kan dessuten ta inn biler fra andre forretninger i kjeden, så selv om de ikke har den bilen du vil ha akkurat DER, kan det være at den finnes i nabobyen, så de kan hente den derfra. Anonymkode: 8e44e...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tba Skrevet 17. april 2018 #5 Del Skrevet 17. april 2018 Noen forhandlere har nye biler på lager. Dette gjelder mest rimelige biler og biler som produseres langt bort typisk fra Asia. Biler i premium segmentet er bestillingsvare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #6 Del Skrevet 17. april 2018 De færreste har biler stående klare. De aller fleste biler bygges på bestiliing. Velg et europeisk merke, ellers må du legge til containerfrakt på hvat fra den andre siden av jorda til leveringstiden. Anonymkode: 6eaec...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #7 Del Skrevet 17. april 2018 Forhandlere kan ha biler inne, men da rår du jo ikke satt sammen utstyrspakke osv. selv. Ellers selges demobiler med jevne mellomrom. Anonymkode: 2b5bd...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 17. april 2018 #8 Del Skrevet 17. april 2018 Demobiler nok ofte de godt utstyrte utgavene, uansett hva du ser på. Selv billigste av T-Roc du ønsker, da med 2wd må nok bestilles. Uansett så snakk med en forhandler, VW forhandlere ordner opp seg i mellom om det står en bil et anna sted hvor du er nære en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #9 Del Skrevet 17. april 2018 Hos møller forhandleren jeg jobber har vi 2 av de billigste T-roc'ene med 2wd, samt 4-5 av de dyreste med 4wd. Stikk innom din møller forhandler, har de ikke bilen du vil ha, men en annen forhandler har den, kan de uten problemer få den tilsendt. Anonymkode: 915a7...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #10 Del Skrevet 17. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hos møller forhandleren jeg jobber har vi 2 av de billigste T-roc'ene med 2wd, samt 4-5 av de dyreste med 4wd. Stikk innom din møller forhandler, har de ikke bilen du vil ha, men en annen forhandler har den, kan de uten problemer få den tilsendt. Anonymkode: 915a7...dd2 Deler de på fotjenesten da eller? Anonymkode: 6eaec...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå