Gå til innhold

Hvor mange bøker leser dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ca.24 pr år tenker jeg. Kommer i skikkelig lesemodus i perioder og leser tre bøker i uka. Så kan det være et opphold en stund før neste leieperiode.

LeSeperiode!

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tiden leser jeg kanskje 3-4 pr år, leste mye mere før. Nå leter jeg bare opp en film eller en serie istedenfor.

Anonymkode: a1d14...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje 4-5 bøker i året. Men nå studerer jeg og har småbarn, så har ikke like mye tid til det som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 i året, i fantasien. I virkeligheten, ikke så mange dessverre. Jobber med saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp til 10 bøker i året, men jeg studerer og da blir det endel lesing av faglitteratur. Da orker jeg ofte ikke å sette meg ned å lese ellers, men har begynt å høre på lydbøker. Merker at det er ganske greit. Da kan jeg surre med andre ting mens jeg hører :)

Før kunne jeg lese 3-4+ bøker i uka. Nå merker jeg at jeg ikke har like god konsentrasjon og må legge fra meg boken fortere enn før. Sikkert fordi jeg har andre ting å tenke på og som må gjøres enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest 3 bøker hittil  i år.  Målet er rundt 1 bok i måneden, men jeg faller alltid litt bak det målet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Nå for tiden leser jeg kanskje 3-4 pr år, leste mye mere før. Nå leter jeg bare opp en film eller en serie istedenfor.

Anonymkode: a1d14...86f

Kom ikke på lydbøker, medregnet dem leste jeg minst 13 bøker ifjor :P 

Anonymkode: a1d14...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste rett over 100 i fjor, 50 året før. Dette året har jeg imidlertid allerede lest over 50 bøker. Mms fortsetter det i samme stil havner jeg på rundt 200... (leser alt fra korte romaner på 120+ sider til mursteiner på over 1000s)Forskjellen mellom nå og før er at jeg ble sykmeldt og dermed har nye mer tid til å lese og synes generelt jeg får mer ut av dagen dersom noen timer brukes på bok fremfor å skulle se på tv dagen lang.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor leste jeg litt over 70 bøker, og regner med å lese omtrent like mange i år. Jeg leser hovedsakelig ikke-skjønnlitterære bøker, men noen romaner og annen fiksjon blir det likevel i løpet av et år.

Da jeg var fullt opptatt med studier for noen år tilbake, leste jeg langt mindre enn jeg gjør nå, men som ganske beskjedent hjemmearbeidende har jeg nå tid og krefter til å holde på med det jeg liker best, nemlig lesing.

Anonymkode: 1d597...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor leste jeg rundt 120 bøker. I år kommer jeg nok nærmere 200. Er på 70 bøker så langt i år. Som Lill3My sier, så leser jeg alt fra lange bøker, til korte noveller, til grafiske romaner. Lydbøker er inkludert. Jeg teller ikke barnebøker. Føler det hadde blitt litt ''juks'' da det går en hel del av sånne bøker i løpet av en uke. :lol: 

I uken leser jeg i snitt 3-4 bøker?

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Satte meg som mål å lese 10 bøker i år, men har nå lest 11, så jeg høyner til 30😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 til 7 i uka. Spørs helt på tykkelsen. På nattvakt har jeg lydbøker på ene øret, så blir en del bøker. Har vel alltid enten en bok i hånden eller på øret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...