Gå til innhold

Hvor mange bøker leser dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ca.24 pr år tenker jeg. Kommer i skikkelig lesemodus i perioder og leser tre bøker i uka. Så kan det være et opphold en stund før neste leieperiode.

LeSeperiode!

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tiden leser jeg kanskje 3-4 pr år, leste mye mere før. Nå leter jeg bare opp en film eller en serie istedenfor.

Anonymkode: a1d14...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje 4-5 bøker i året. Men nå studerer jeg og har småbarn, så har ikke like mye tid til det som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 i året, i fantasien. I virkeligheten, ikke så mange dessverre. Jobber med saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp til 10 bøker i året, men jeg studerer og da blir det endel lesing av faglitteratur. Da orker jeg ofte ikke å sette meg ned å lese ellers, men har begynt å høre på lydbøker. Merker at det er ganske greit. Da kan jeg surre med andre ting mens jeg hører :)

Før kunne jeg lese 3-4+ bøker i uka. Nå merker jeg at jeg ikke har like god konsentrasjon og må legge fra meg boken fortere enn før. Sikkert fordi jeg har andre ting å tenke på og som må gjøres enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest 3 bøker hittil  i år.  Målet er rundt 1 bok i måneden, men jeg faller alltid litt bak det målet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Nå for tiden leser jeg kanskje 3-4 pr år, leste mye mere før. Nå leter jeg bare opp en film eller en serie istedenfor.

Anonymkode: a1d14...86f

Kom ikke på lydbøker, medregnet dem leste jeg minst 13 bøker ifjor :P 

Anonymkode: a1d14...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse