AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #1 Skrevet 16. april 2018 Har en veldig stor og skjev nese. og sliter litt med bihulebetennelse i ny og ne. Har komplekser pga den er stor og skjev og vil no operere den mindre og rett. Noen som har gjort det? Or har en lege og anbefale som er dyktig? pris? Hvordan var selve operasjonen og etterpå?Hvordan bøe resultatet? Noen komplikasjoner? Hvor lenge går man med bandasje?og ting inni nesen? Får litt klaustrofobi med det å tette nesen. og ikke få puste. Hvordan takle det? hvor lang tid før man får puste gjennom nesen? Tusen takk for svar Anonymkode: 8b09d...0db
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #2 Skrevet 16. april 2018 Jeg opererte nesen på nobel klinikken i Oslo i 2011. Husker ikke lenger hva kirurgen het dessverre. Jeg mener jeg betalte rundt 35000 kr. Ble fornøyd med resultatet, syntes jeg hadde så stygg profil pga nesen og hadde store komplekser for at folk skulle se meg fra siden. Det var kjempeslitsomt å hele tiden tenke på det, og det har vært en stor lettelse å slippe å tenke på det lenger. Nesen passer nå mer inn i ansiktet mitt, det er ikke lenger det første man legger merke til i ansiktet mitt. Hadde ingen komplikasjoner i ettertid. Hadde tamponger i nesen i 1 uke, var da helt potte tett så lenge jeg hadde de i, pustet fint gjennom nesen etter de var tatt ut. Bandasjen ble tatt av samtidig som tampongene ble fjernet. Jeg sov med hodet høyt og sørget for å alltid ha med meg vann da jeg ble så tørr i munnen av å måtte puste med munnen da jeg fremdeles hadde tampongene i nesen. Anonymkode: 77cc9...6aa
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #4 Skrevet 16. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opererte nesen på nobel klinikken i Oslo i 2011. Husker ikke lenger hva kirurgen het dessverre. Jeg mener jeg betalte rundt 35000 kr. Ble fornøyd med resultatet, syntes jeg hadde så stygg profil pga nesen og hadde store komplekser for at folk skulle se meg fra siden. Det var kjempeslitsomt å hele tiden tenke på det, og det har vært en stor lettelse å slippe å tenke på det lenger. Nesen passer nå mer inn i ansiktet mitt, det er ikke lenger det første man legger merke til i ansiktet mitt. Hadde ingen komplikasjoner i ettertid. Hadde tamponger i nesen i 1 uke, var da helt potte tett så lenge jeg hadde de i, pustet fint gjennom nesen etter de var tatt ut. Bandasjen ble tatt av samtidig som tampongene ble fjernet. Jeg sov med hodet høyt og sørget for å alltid ha med meg vann da jeg ble så tørr i munnen av å måtte puste med munnen da jeg fremdeles hadde tampongene i nesen. Anonymkode: 77cc9...6aa Tusen takk for svar Ja nesen er det man ser i ansiktet mitt. Veldig godt. og verken profil eller sidebilder er fint Er så flaut og fælt å gå med denne nesen Takk for tips med vann og hodet høyt Tok det lang tid før resultatet var greit?Vr den hoven lenge? Ts Anonymkode: 8b09d...0db
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #5 Skrevet 16. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar Ja nesen er det man ser i ansiktet mitt. Veldig godt. og verken profil eller sidebilder er fint Er så flaut og fælt å gå med denne nesen Takk for tips med vann og hodet høyt Tok det lang tid før resultatet var greit?Vr den hoven lenge? Ts Anonymkode: 8b09d...0db Jeg synes i grunn ikke den var spesielt hoven etter den første uken var overstått. Kanskje noe hoven et par uker etter det, men ikke noe merkbart for andre ihvertfall. Synes det ble et bra resultat med en gang bandasjen var av:) Blåmerkene i resten av ansiktet var helt borte etter 10 dager. Men jeg var utrolig hoven i hele ansiktet den første uken, så hoven at jeg knapt klarte å åpne øynene. Det var også gått over etter den første uken. For meg var det vel verdt pengene og jeg hadde gladelig gjort det igjen. Anonymkode: 77cc9...6aa
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #6 Skrevet 17. april 2018 Sjekk denne tråden:) http://forum.kvinneguiden.no/topic/357832-neseplastikk/ Anonymkode: 2a68a...6b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå