Gå til innhold

Han bruker samme klær HVER dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en person jeg vet om som jeg ser rundt fem dager i uka. Vedkommende bruker samme klær dag, men lukter alltid veldig godt og friskt. Er det normalt å ha mange sett av samme klær, eller tror dere at han vasker klærne hver kveld? 

(Til informasjon har vedkommende gjort dette i minst seks år (samme klær i alle årene.))

Spør bare fordi jeg er nyskjerrig og lurer på om dere har vært borti lignende?

Anonymkode: 7bd5e...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes meget spesielt ut. Jeg vil tippe han har flere sett av samme klær, virker rart at han skulle gidde å vaske og tørke samme klesplagg hver dag. Dessuten måtte jo tøyet ha blitt veldig slitt på alle de årene dersom det er samme klær han bruker og vasker hver dag. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, l86 skrev:

Det hørtes meget spesielt ut. Jeg vil tippe han har flere sett av samme klær, virker rart at han skulle gidde å vaske og tørke samme klesplagg hver dag. Dessuten måtte jo tøyet ha blitt veldig slitt på alle de årene dersom det er samme klær han bruker og vasker hver dag. 

Ja har tenkt på det samme. Er liksom helt «vanlige» klær, så skjønner ikke helt hvorfor han velger å gjøre det sånn.

Anonymkode: 7bd5e...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags klær er det da? Hvis det er jeans og en hvit t-skjorte har han nok flere like.

Anonymkode: 26bd9...488

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva slags klær er det da? Hvis det er jeans og en hvit t-skjorte har han nok flere like.

Anonymkode: 26bd9...488

Er en skjorte og en litt detaljert bukse.

Anonymkode: 7bd5e...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser det ut i mitt klesskap: 
Nettopp ryddet ut og kjøpt alt nytt. Har skrevet det før på Kg men det var den gamle versjonen. 
3 svarte og 3 grå jeans i samme merke bare annen farge. 
3 hvite, 3 svarte og 3 grå topper. Samme merke, annen farge
2 svarte t-skjorter 
2 hvite og 2 svarte hettegensere. Samme merke annen farge. 
2 joggebukser i lik farge og modell.

Alle sokkene mine er identiske. Helt svarte og helt hvite. 
3 BH'er som er de samme og 7 boxere som er helt like. 
Har også 2 par joggesko som er i to forskjellige farger og 2 vintersko som er identiske. Samme farge og modell. 

Jeg hater mote og klær generelt.  
Har også et par plagg som aldri brukes. Derfor har jeg også bare en av dem. 
Men jeg prøver å veksle kombo på topp + jeans + hettegenser. Alt har så klart samme størrelse. 

Anonymkode: bc25b...b38

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja har tenkt på det samme. Er liksom helt «vanlige» klær, så skjønner ikke helt hvorfor han velger å gjøre det sånn.

Anonymkode: 7bd5e...4e0

Utrolig rart. Det eneste jeg kan tenke meg er at han kanskje er litt usikker på utseendet sitt og har funnet noen plagg han føler seg komfortabel i og derfor velger å gå i det hele tiden. Og til slutt blir det til en så inngrodd vane at han føler at alt annet han tar på seg ser rart ut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, l86 skrev:

Utrolig rart. Det eneste jeg kan tenke meg er at han kanskje er litt usikker på utseendet sitt og har funnet noen plagg han føler seg komfortabel i og derfor velger å gå i det hele tiden. Og til slutt blir det til en så inngrodd vane at han føler at alt annet han tar på seg ser rart ut. 

Eller at han er som meg; bryr seg fint lite om mote og klær. 

Anonymkode: bc25b...b38

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik ser det ut i mitt klesskap: 
Nettopp ryddet ut og kjøpt alt nytt. Har skrevet det før på Kg men det var den gamle versjonen. 
3 svarte og 3 grå jeans i samme merke bare annen farge. 
3 hvite, 3 svarte og 3 grå topper. Samme merke, annen farge
2 svarte t-skjorter 
2 hvite og 2 svarte hettegensere. Samme merke annen farge. 
2 joggebukser i lik farge og modell.

Alle sokkene mine er identiske. Helt svarte og helt hvite. 
3 BH'er som er de samme og 7 boxere som er helt like. 
Har også 2 par joggesko som er i to forskjellige farger og 2 vintersko som er identiske. Samme farge og modell. 

Jeg hater mote og klær generelt.  
Har også et par plagg som aldri brukes. Derfor har jeg også bare en av dem. 
Men jeg prøver å veksle kombo på topp + jeans + hettegenser. Alt har så klart samme størrelse. 

Anonymkode: bc25b...b38

Det er jo mulig, men det er ingen variasjon. Liksom helt identiske klær hver dag.

Anonymkode: 7bd5e...4e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har flere identiske plagg, eller vasker klærne hver kveld?

jeg tenker selv å kjøpe noen identiske antrekk, så jeg slipper så mye klesvask.

Anonymkode: c73e0...722

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller at han er som meg; bryr seg fint lite om mote og klær. 

Anonymkode: bc25b...b38

Selv om du er lite interessert i klær er det utrolig spesielt å bruke samme t-skjorte og bukse hver bidige dag i mange år. Det er forskjell på å variere mellom 3-4 forskjellige t-skjorter og 2-3 forskjellige bukser og det å bruke nøyaktig de samme klærne hver dag i åresvis. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møter en slik person hver dag på butikken! Alltid samme Levis 501, Armani t-skjorte, mørk jakke og Sneakers.

Uansett vær! 11 minusgrader? Itt'no problem! 26 varmegrader? Itt'no problem! 

Klærne ser helt nye ut hver gang jeg ser han, så enten er han rik og har et lager med de samme klærne, eller så har han noen talent innen kles-vask jeg trenger.

Anonymkode: 5e0b1...67a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, l86 skrev:

Utrolig rart. Det eneste jeg kan tenke meg er at han kanskje er litt usikker på utseendet sitt og har funnet noen plagg han føler seg komfortabel i og derfor velger å gå i det hele tiden. Og til slutt blir det til en så inngrodd vane at han føler at alt annet han tar på seg ser rart ut. 

Kan nok stemme.

Anonymkode: 7bd5e...4e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo mulig, men det er ingen variasjon. Liksom helt identiske klær hver dag.

Anonymkode: 7bd5e...4e0

Mitt gamle klesskap var verre enn nå. Det vil si, ikke forskjellige farger. Alt var likt. Jeg mye, mye verre før. Mamma hater det og nektet til slutt å kjøpe flere enn 2 av vært plagg. Slik at jeg måtte bytte. 
En enkel svart jeans, hvit topp og helsvart hettegenser... tro meg, selv om at det er forskjellige merker så er det vanskelig å se forskjell. Fordi det er så basic at du finner identiske år etter år. Og jeg har hatt de samme type plaggene år etter år. 
Det er først nå de siste månedene at jeg har blitt mer obs på det, og prøver å bytte litt. 

Anonymkode: bc25b...b38

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møter en slik person hver dag på butikken! Alltid samme Levis 501, Armani t-skjorte, mørk jakke og Sneakers.

Uansett vær! 11 minusgrader? Itt'no problem! 26 varmegrader? Itt'no problem! 

Klærne ser helt nye ut hver gang jeg ser han, så enten er han rik og har et lager med de samme klærne, eller så har han noen talent innen kles-vask jeg trenger.

Anonymkode: 5e0b1...67a

Merkelig.

Anonymkode: 7bd5e...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Spør bare fordi jeg er nyskjerrig og lurer på om dere har vært borti lignende?

Anonymkode: 7bd5e...4e0

Hmmm... Tviler selv på at jeg hadde hatt noe problem med å bruke samme(komfortable) buksen året rundt, dersom jeg hadde hatt flere av den. Har mange samme fasong/fit og farge, så det kan jo se ut som jeg bruker den samme buksa.

Anonymkode: ac81b...b9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, l86 skrev:

Selv om du er lite interessert i klær er det utrolig spesielt å bruke samme t-skjorte og bukse hver bidige dag i mange år. Det er forskjell på å variere mellom 3-4 forskjellige t-skjorter og 2-3 forskjellige bukser og det å bruke nøyaktig de samme klærne hver dag i åresvis. 

Enig i den.

Anonymkode: 7bd5e...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en person jeg vet om som jeg ser rundt fem dager i uka. Vedkommende bruker samme klær dag, men lukter alltid veldig godt og friskt. Er det normalt å ha mange sett av samme klær, eller tror dere at han vasker klærne hver kveld? 

(Til informasjon har vedkommende gjort dette i minst seks år (samme klær i alle årene.))

Spør bare fordi jeg er nyskjerrig og lurer på om dere har vært borti lignende?

Anonymkode: 7bd5e...4e0

Når jeg var stor tidligere så hadde jeg kun ett par antrekk jeg følte meg vel i som jeg vasket over natten og brukte igjen dagen etter. Enten er det kanskje noe sånn eller så er han muligens ikke veldig opptatt av klær.

Anonymkode: 301cb...ea7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...