Gå til innhold

Bor du i kommunal bolig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i kommunal bolig og er en helt vanlig jente, men er syk så jeg ikke kan bo hvor som helst eller ha fulltidsjobb.
Jeg betaler allikevel 11.200,- i månedsleie så det er ikke sånn at kommunale boliger er for fattigfolk og narkomane.
I min blokk er det sikkert 100 stk som bor og ingen her er narkomane. Det er flest barnefamilier, et par pensjoniser, også har jeg sett en person som er syk og ofte går med støttekontakt.

Jeg ville ikke vært så bekymret over klienteller du får til naboer bare fordi kommunen har kjøpt opp naboleiligheten.
For 20 år siden var det sånn at kommunale boliger var for de fattigste og som et alternativ til hospits, mest for narkomane og andre vanskeligstilte, men i dag så fungerer kommunens boligutleie mer som et vanlig eiendomsfirma som kjøper opp leiligheter for å leie ut til helt vanlige folk, for å tjene penger på det som firma. Man må betale markedspris for leien og det er ikke billigere fordi man er vanskeligstilt, sånn det var før. Så om du bor i et vanlig eller fint strøk kan du regne med å få helt vanlige folk til naboer.

Anonymkode: b1367...aae

Det bor 100 folk i blokka di, og ingen er narkomane? Det er bare tull, ca 1 av 15 personer driver med illegale rusmidler, man trenger ikke være en heroinjunkie for å være "narkoman", man kan misbruke andre ting som ikke er synlig for det blotte øyet :) 

Anonymkode: a8407...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Jeg bor selv i kommunal bolig, det er ingen narkomane her, men det bor kun innvandrer familier her då,  jeg er ikke fattig, har relativ grei økonomi,  jeg fikk denne leiligheten pga fysisk sykdom og sterk sosial angst.

Anonymkode: 88fb1...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kommunal utleiebolig med 4 eller 6 leiligheter i nabogata. Har nok vært endel rus og psykiatri der. Ser regelmessig suspekte individer frekventerer der.

Anonymkode: 8703c...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjerrigknark skrev (På 19.4.2018 den 13.38):

Bare gjerrigknarker&fattigfolk💸 som bor slik.

Det er alt fra arbeidene kommuneleger til narkomane som bor i kommunale boliger. 

Anonymkode: 703ce...97b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...