Gå til innhold

Ste barn stjeler ..

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Tulletråd. Jeg nekter å tro at en voksen dame kan gå gjennom livet uten å kunne reglene for komma og mellomrom.

Anonymkode: e8f61...566

Det skulle vel kanskje vært et komma et sted i setningen din også :fnise:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du filme han og legge ut? Har aldri sett et snikende ullteppe før.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Dere får si at hvis han stjeler, så er han ikke velkommen mer. Det ble sagt til meg, og da slutta det på dagen. Jeg var yngre da...

Anonymkode: 608fc...e18

Velkommen? Er det ikke guttens hjem?

Anonymkode: 7809d...2da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er gutten hjem 50%.

Men det betyr vel ikke at det er greit at penger forsvinner ,alkohol etc. 

Men klart man ikke føler seg så velkommen når ubehagelige ting blir tatt opp som han har gjort . Men når det ikke glir inn.. så blir en ganske irritert. For gutten viser ingen tegn eller sympati til anger .. Bare «ups ,uffda»

Anonymkode: 97457...e9c

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Velkommen? Er det ikke guttens hjem?

Anonymkode: 7809d...2da

Så hvis dine egne barn begynt å forsyne seg med dine penge ut av dine lommebok, og alkohol ut av skapet, du blir helt ok med dette? Tviler sterk! 

Regner med at dette er noe mye mer en å bare stjele ts - han lider nok, hvis moren gjør alt hun kan for å sabotere.   Han han et bra forhold med pappaen?  Nå, mer enn alltid, er det viktig for faren å være der for han og snakke med han, om ting, alene, uten deg og virkelig snakke med han.  Foreldre, i 2018, har null tid for barna sine, spesielt når de blir eldre og trenger det mest.  

Endret av Outlander
AnonymBruker
Skrevet

Han har et bra forhold til sin far. Far sier han snakker med han.Men det er ingen bedring.Heller det motsatte . Far er mer kompis en far om du forstår.

eks :

I går fant jeg ikke deodoranten min . Den hadde hans sønn tatt og vi fant den i baggen hans. Sønnen ble konfrontrert men han hadde ikke tatt den. Og da var far ferdig med saken . 

Og hva skal sønnen med dame deodorant ??

Og så vidt jeg vet har ikke deodoranten min fått ben ennå..

Jeg tror min mann er livredd for å sette grenser,for å komme i unåde med sin sønn.

Jeg kom med et forslag i går og det var å ta mobiltlf hans eventuelt stenge nettet.Men det var jo en mulighet mente far men det blir aldri gjort noe fra far sin side. Det er alltid jeg som må tordne å forlange. 

Jeg sa til min man at stjeler din sønn en ting til fra meg nå så pakker jeg sekken min å drar.

Anonymkode: 97457...e9c

• Liker 1
Skrevet

Har dere seriøst hengelås på skapet? 

Du bør kanskje tenke etter hvorfor det er deg han stjeler mest fra. Hvorfor han ikke innrømmer det når han blir tatt på fersk gjerning. 

Skjønner heller ikke hvorfor du ikke leser deg litt opp om liknende på nett i det minste ang psykologi. Dere ser at han stjeler. Punktum. Hva med å prøve og se at det er noe som ligger noe psykologisk til grunn her? For det gjør det jo. En gutt på den alderen som stjeler flest "dameting"? Er ikke alt som er lett å snakke om før ungdommer vet du.

Skrevet

Det er ikke greit at en ungdom stjeler, og det kan være mange faktorer innenfor at han gjør det. Ruser han seg? Er han sint fordi faren har "funnet en ny" osv.. Når jeg var ungdom stjal jeg MYE av foreldrene mine, av den eneste grunnen til at jeg var i et feil miljø og hadde begynt å drikke og ruse meg. Nå er jeg 25 år, gjør ikke dette lengre, men altså, ingen oppegående ungdommer stjeler så mye "random" greier hjemme. Prøv å se etter andre tegn, kan hende dette er et rop om hjelp. Hadde dette vært mitt barn hadde jeg vært årvåken på han/hennes adferd sånn ellers!! 

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer aldri til å forstå meg på mennesker som henviser seg til KG, før de tar kontakt med fastlege eller annet helsepersonell... 

Er jo ganske klart at sønnen har et problem, og er jo ganske logisk at fastlege er den første man henviser seg til, eller? :vetikke:

Anonymkode: de6f8...4c6

*henvender*

Anonymkode: e188b...246

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, SoWhat? said:

Har dere seriøst hengelås på skapet? 

Du bør kanskje tenke etter hvorfor det er deg han stjeler mest fra. Hvorfor han ikke innrømmer det når han blir tatt på fersk gjerning. 

Skjønner heller ikke hvorfor du ikke leser deg litt opp om liknende på nett i det minste ang psykologi. Dere ser at han stjeler. Punktum. Hva med å prøve og se at det er noe som ligger noe psykologisk til grunn her? For det gjør det jo. En gutt på den alderen som stjeler flest "dameting"? Er ikke alt som er lett å snakke om før ungdommer vet du.

enig

Anonymkode: 8b1f4...61c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, DonaldDuck skrev:

Det skulle vel kanskje vært et komma et sted i setningen din også. :fnise:

Hvor?

Anonymkode: 807ff...710

Gjest Bøff Eløff
Skrevet (endret)

Så ham velger å heller bruke dine barberhøvler framfor sin egen?

Jeg tror du faktisk må fylle skapet hans med dame deo, fondation og det han faktisk ønsker seg før han slutter å stjele. Kanskje han synes det er flaut å spørre om det, så kjøp det inn og sett det fram til han.

Endret av Bøff Eløff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...